ثبت نام و پشتیبانی متخصصان (پیام در تلگرام و ایتا) 09034068045
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. دکتر ها
  3. سارا امام دوست

“سارا امام دوست” فعالیت در کلینیک

ساختمان پزشکان صدرا ساختمان پزشکان صدرا

ساختمان پزشکان صدرا

  • تهران،پاسداران،خیابان کلاهدوز،بین اختیاریهغو دیباجی جنوبی ،پلاک۱۰۹

درباره “سارا امام دوست”

هر انسانی حق نیکو زیستن را دارد. گاهی در دوران‌های گوناگون زندگی خود، دستخوش اتفاقاتی می‌شویم که از خواست و توان ما خارج است. بحران‌هایی که ما در آنها سردرگم می‌شویم و احتمالا به تنهایی از عهده این بحران‌ها برنخواهیم آمد.

در اینجا من به عنوان یک دوست و راهنما با تجربه چندین ساله خود در جهت کمک و راهنمایی شما، آماده ارائه خدمات روانشناسی به شما دوست عزیز هستم.

خدمات ارائه شده

روانشناسی و مشاوره
روانشناسی و مشاوره 6 خدمات
روانشناسی کودک 300 تومان

دوران کودکی بنا و بنیاد زندگی سالم برای هر فردی به حساب می آید و اگر هر فردی دوران کودکی نسبتاً سالمی را با کمترین آسیب‌های روانی ،جسمی و اجتماعی سپری کند ،بدون شک دوران نوجوانی ،جوانی و بزرگسالی بهتری خواهد داشت .بنده بخاطر علاقه زیاد خود در حوزه کودک ،دوره های تخصصی بسیار کاربردی و متناسب با این حوزه را بارها و بارها گذراندم ،همواره در حال بروزرسانی خود در این حوزه هستم.

روانشناسی نوجوان 300 تومان

دوران پیچیده و بحرانی نوجوانی ،بخش بزرگی از چالش والدین و جامعه می باشد،دورانی که گذر از آن دستخوش تغییرات و چالش های عمیقی است،بنده در این حیطه به دلیل علاقه بسیار زیاد ،همواره در حال بروزرسانی علمی خود هستم و دوره‌های مرتبط و بسیار کاربردی را نیز سپری کرده ام.

زوج درمانی 300 تومان

زوج درمانی یکی از مهمترین حوزه‌های چالش برانگیز در مشاوره و روانشناسی است،به دلیل اینکه با افراد بزرگسالی مواجهه هستیم که از دو تربیت متفاوت و منحصر بفرد تصمیم به زندگی مشترک شده اند،پس در نتیجه با مسائل و مشکلاتی روبرو خواهند شد و نیاز به یاری و همفکری از سمت شخصی بی طرف و آگاه به مسائل زوج هستند.بنده تحت تعلیم اساتید درجه یک این رشته دوره های لازم را گذراندم و آماده ارائه خدمات درمانی می‌باشم.

مشاوره خانواده 300 تومان

خانواده و سلامت روانی در آن ارتباط مستقیم با تربیت کودک و نوجوان دارد،علاوه بر فرزندان،خانواده ها اساس سلامت یک جامعه هستند،لذا کار درمانی در این حیطه بسیار کاربردی و حائز اهمیت می باشد.بنده آماده ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی متناسب با سبک های فرزند پروری و ارتباط موفق و موثر اعضای خانواده در کنار هم می باشم.

مشاوره فردی 300 تومان

هر شخص در طول زندگی خود دستخوش اتفاقاتی خواهد شد که گاهی از کنترل فرد خارج است،لذا گاهی دچار تروما،فوبیا،اختلالات شایع مثل افسردگی،استرس پس از سانحه ،وسواس فکری ،عملی و موارد دیگر خواهد شد.
بنده با گذراندن دوره های مرتبط درمانیcbt،طرحواره درمانی ،act،cft
آماده ارائه خدمات متناسب برای شما عزیزان هستم.

روانشناسی سالمندان 300 تومان

سالمندی دوران مهم و نسبتاً سختی برای هر فردی خواهد بود،آگاه بودن از شرایط زندگی در این دوران مستلزم دانش مرتبط آن خواهد بود. افراد مسن با فراگیری مهارتهای زندگی مورد نیاز خود متناسب با سن و موقعیت خودشان می توانند این دوران را با آرامش بیشتر و البته پذیرش سپری کنند.

تحصیلات

  • کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

مسلط به زبان های

“سارا امام دوست” پاسخ ها

بدون مشاوره آنلاین.

مقالات

هنوز هیچ مطلبی ارسال نشده است.
  • اشتراک گذاری پروفایل: