معرفی کتاب

معرفی کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک

با چرا شروع کنید تا الها‌م‌بخش دیگران باشید، نه صرفا انگیزه‌بخش. انگیزه‌های بیرونی ممکن است در کوتاه‌مدت از بین بروند؛ اما کسی که الهام می‌پذیرد، هرکاری را با اشتیاق و خواست خودش انجام می‌دهد.

  • معرفی کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک

    با چرا شروع کنید کتابی است که نشان می‌دهد رهبران قدرتمند چطور با مطرح‌کردن سؤال درست، دیگران را به عمل وامی‌دارند و الهام‌بخش افراد می‌شوند. ازنظر نویسنده‌ی کتاب، تفاوتی اساسی میان رهبران عادی و انگیزه‌بخش وجود دارد: آن‌ها همواره با چرا شروع می‌کنند، نه با چه‌ چیز.

    سایمون سینک در کتاب خود با عنوان با چرا شروع کنید به مدیران کسب‌وکارها الهام‌بخشی و تأثیرگذاری را می‌آموزد و از دلایل موفقیت رهبران مطرح دنیا مثل استیو جابز سخن می‌گوید. او در سراسر کتاب بر این نکته تأکید می‌کند: «چیزی که مردم می‌خرند، چرایی کار شما است، نه آن کاری که می‌کنید».

    همچنین توضیح می‌دهد چرا این سؤال واقعا کارساز است و رهبران مشتاق و رؤیاپرداز چطور می‌توانند با پاسخ مناسب به همین پرسش، مسیر کاری موفقی برای خود بسازند.

    در این کتاب از موضوعاتی تحت عنوان اغواگری در فروش و الهام بخش بودن، سخن به میان می‌آورد، که با مطرح کردن استراتژی شرکت‌های شناخته شده‌ا‌ی مثل اپل، و با توضیحات مفصل درباره‌ی آن‌ها، روند صحیح در پیشرفت کسب و کارتان را ترسیم خواهد کرد.

    این کتاب به شما نشان خواهد که چرایی خرید مشتریانتان را پاسخگو باشید، زیرا که مردم در نهایت چرای شما را می‌خرند و به آن وفادار می‌مانند. با گوش دادن به خلاصه صوتی کتاب با چرا شروع کنید اطلاعات بیشتری در زمینه رهبری به دست می‌آورید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    چرا باید کتاب با چرا شروع کنید را مطالعه کنیم؟

    انگیزه‌بخشی آن‌هم با گره‌خوردن به عوامل بیرونی، کار چندان سختی نیست. انگیزه‌دادن به مخاطب برای خرید محصول یا خدمت، روشی است که بیشتر مدیران و رهبران کسب‌وکارها در پیش می‌گیرند، بدون آنکه دقیقا بدانند چرا آن کار را انجام می‌دهند.

    ممکن است بتوانید با دادن انگیزه به مشتریانتان آن‌ها را به خرید هم وادارید. حتی ممکن است آن‌ها بارها از شما خرید کنند؛ اما وفاداری دائمی و ایجاد مشتری وفادار، موضوعی است که به دلیل مشخصی در درون نیاز دارد.

    مشتری وفادار درواقع به‌دنبال پاسخ به این پرسش است: «چرا این محصول را ساخته‌اید یا چرا این خدمت را ارائه می‌دهید؟»

    رهبران عالی کسانی هستند که با الهام‌بخش‌بودن، حسی از هدفمندی یا احساس تعلق را در افراد ایجاد می‌کنند. این رهبران جمعی از دنبال‌کنندگان را برای خود به‌وجود می‌آورند، نه به این دلیل که تحریک می‌شوند؛ بلکه به این دلیل که تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند و با آن کسب‌وکار تعامل می‌کنند.

    اهمیت هدف گذاری در کتاب با چرا شروع کنید

    سایمون سینک در کتاب با چرا شروع کنید، از اهمیت هدف گذاری می نویسد. در واقع چرایی انجام یک کار همان هدف یا اعتقاد است. این که در مرحله شروع باید یک هدف را مشخص کرد و در تمام کار ها به آن پایبند بود.

    نویسنده می گوید همیشه باید یک چرا را در زندگی خود پیدا کنید. این چرا برای شما شادی و اشتیاق واقعی می آورد. مثلا این که مردم چرا محصولات شما را خریداری می کنند؟ یا این که چرا باید از خدمات شما استفاده کنند؟

    نویسنده کتاب با چرا شروع کنید

    سایمون سینک، مشاور سازمانی و سخنران انگیزشی آمریکایی بریتانیایی‌ تبار است، که هم‌اکنون به عنوان مربی ارتباطات استراتژیک در دانشگاه کلمبیا و عضو غیرموظف شرکت رند، فعالیت می‌کند. کتاب «با چرا شروع کنید: رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش می‌شوند» در سال ۲۰۰۹ به عنوان یکی از ۵ کتاب پر فروش سال در حوزه فروش و بازاریابی شناخته شد.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی 😉
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    انجام تست عشق و ازدواج

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x