معرفی کتاب

کتاب مسری اثر جانا برگر

کتاب مسری راهکارهای فوق‌العاده‌ای در مورد تبلیغات و بازاریابی مؤثر و در نتیجه فروش بیشتر به متخصصان بازاریابی، مدیران فروش و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ آموزش می‌دهد.

  • کتاب مسری اثر جانا برگر

    این کتاب راهکارهای بازاریابی ویروسی حکایت پوست اندازی بازاریابی در اقتصاد فوق رقابتی امروز است. آن روزگاری که خیلی ها محتوای کتاب های اصول تجاری از جمله بازاریابی و فروش را توضیح واضحات می دانستند و همه را با یک چوب می راندند و می گفتند همه را از بر هستیم گذشته است.

    با پیچیده شدن فعالیت تجاری در عصر انفجار ارتباطات، بازاریابان معاصر هم ترفند های پیچیده ای را به کار بسته اند تا جزئی ترین حرکات انسان ها را در زندگی روزمره تحلیل کنند و برای رونق کسب و کارهای گوناگون در کار آورند.

    حالا دیگر بحث ها این قدر علمی و موشکافانه شده که بعید است کسی مدعی توضیح واضحات شود و اثر گذاری شان را زیر سوال ببرد. در رونق این گونه از کتاب ها، مسری در رده ی آن هایی ست که خیلی زود معروف شده اند و به لیست پرفروش های رسانه های مشهور راه یافته اند.

    مسری به مصداق محتوای خود، خیلی زود، سرِ زبان کسانی افتاد که از بازاریابی، رونق راستین کسب و کار را در دنیای فوق رقابتی امروز می خواهند. این چنین است که مسری از پدیده ای رشک برانگیز در کسب و کار سخن می گوید که رسیدن به آن، بی اغراق، نهایت آرزوی هر کارآفرینی ست.

    در سال های گذشته در مورد شاخه های نوین بازاریابی از جمله بازاریابی ویروسی، بحث های مختلفی صروت گرفته است و در میان تمام این بحث ها می توان کتاب «مسری؛ راهکارهای بازاریابی ویروسی» دارای جایگاهی متمایز نسبت به کتاب های مشابه در نظر گرفت.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    این کتاب، مسری پیدا کردن هر پدیده ای را نه به شکل کلی که با بیان جزییات و فرمول های خاص آن بیان کرده است که مبتنی بر جدیدترین تحقیقاتی ست که در لابراتورهای بازاریابی و تبلیغات دنیا انجام شده و نتایج آن هم اکنون و در قالب همین کتاب ها در دسترس عموم قرار گرفته است.

    ممکن است برخی از موضوعات کتاب از جمله موضوعاتی باشد که هر کدام از ما در شغل و کسب و کاری که هستیم، تلاش کرده ایم آن را به مرحله ی اجرا درآورده ایم و با خواندن این کتاب بگوییم این همان موضوعی است که پیش از این می خواستم اجرا کنم.

    با این حال ممکن است این ایده ها هیچ گاه به مرحله ی اجرا نرسیده باشند، یا اگر هم اجرایی شده باشند، به شکلی بوده اند که تاثیر تام و تمامی روی آن چه که می خواسته اید، نداشته اند.

    در اینجا کتاب مسری هم مثل یک نقشه ی راه عمل می کند که می تواند ایده های تجاری شما را به مرحله ای برساند که جامعه ی هدف شما درباره ی آن تجارت شما صحبت کنند و در واقع، در ذهن شان فضایی را به اندیشیدن در مورد کتاب شما اختصاص دهند.

    خلاصه صوتی کتاب مسری به راحتی می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف کمک کند.

    نویسنده کتاب مسری

    جونا برگر استاد دانشگاه پنسیلوانیا است و تجربیاتی در حوزه بازاریابی دهان به دهان و بازاریابی ویروسی دارد. او مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی خود را از دانشگاه استنفورد گرفته و دوره دکترای بازاریابی خود را نیز در همین دانشگاه گذرانده است.

    مقالات او در حوزه بازاریابی در نشریاتی چون نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال، هاروارد بیزنس‌ریویو، بیزنس‌ویک و اکونومیست منتشر می‌شود. او همچنین مشاور ارشد برندهای معتبر جهان مثل گوگل، جنرال موتورز، فیسبوک، مایکروسافت، لینکداین و جنرال میلز بوده است.

    کتاب مسری برای چه کسانی مناسب است؟

    این کتاب راهکارهای فوق‌العاده‌ای در مورد تبلیغات و بازاریابی مؤثر و در نتیجه فروش بیشتر به متخصصان بازاریابی، مدیران فروش و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ آموزش می‌دهد. همچنین این کتاب شما را راهنمایی می کند که در مورد عوامل تأثیرگذار بر ذهن انسان برای انتخاب یک محصول خاص بیشتر بدانید.

    نوشته پشت کتاب مسری

    فرآورده ی یک کسب کار، چون در گفتار مردم جاری شود و بین ساکنان کوی و بزرن رواج و رونق گیرد، آن وقت کار، یکسره شده است و کارآفرین، آن چه را که رویا می دانسته، در واقعیت، به نظاره می نشیند.

    مسری، افسون زدایی از این افسون شگفت انگیز تجارت است و قدم به قدم نشان می دهد که چگونه می توان نامحسوس به ذهن و زبان مردم راه یافت و پیام خود در مقیاس میلیون ها میلیون، آن هم با زحمت اندک، گسترش داد.

    انجام تست عشق و ازدواج

    شاید دستِ کم گرفتن باشد که بخواهیم اثر کتاب مسری را محدود به صاحبان کسب و کار کنیم و آن ها را ذی نفعان این پیام رسانی ویروسی بدانیم.

    بی اغراق در هر صنف و سلکی، آموزه های مسری به کار می آید که خوب می دانند ارزش جاری شدن در ذهن و کلام مردم و رسیدن به افسونی را که نداشتن اش افسوس خیلی هاست.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی 😉
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x