معرفی کتاب

کتاب پدر پولدار پدر فقیر اثر رابرت تورو کیوساکی

کتاب پدر پولدار پدر فقیر با نگاه عمیق و دقیق کیوساکی به ماهیت مدیریت دارایی ها سعی در آموزش نحوه استفاده صحیح از درآمد ها و سرمایه گذاری های سود آور و کاهش هزینه ها دارد.

  • کتاب پدر پولدار پدر فقیر اثر رابرت تورو کیوساکی

    کتاب پدر پولدار پدر فقیر اثری پرفروش از “رابرت تورو کیوساکی”، تاجر و نویسنده آمریکایی است. رابرت این کتاب را بر اساس زندگینامه خود به رشته تحریر درآورده است و در آن درس هایی را به ما می‌آموزد که در مدرسه این موارد را به ما آموزش نمیدهند.

    کیوساکی بیان می‌کند: “دلیل اصلی این‌که مردم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند این است که چندین سال در مدرسه می‌گذرانند اما چیزی در مورد پول و سرمایه‌گذاری نمی‌آموزند. نتیجه این می‌شود که مردم یاد می‌گیرند در خدمت پول کار کنند اما هرگز یاد نمی‌گیرند کاری کنند که پول برای آن‌ها کار کند.”

    کتاب پدر پولدار پدر فقیر داستان دو پدر را روایت می‌کند. یکی از آنها چندین مدرک تحصیلی را داراست ولی دیگری که هیچگونه مدرک و دستاورد چشمگیری را ندارد.

    نکته حائز اهمیت در اینجا این است که اگر پدر تحصیلکرده بمیرد، به جز چند قبض پرداخت نشده ارثی برای بازماندگانش ندارد ولی پدری که تحصیل نکرده است اما از هوش مالی بالایی برخوردار است به یکی از ثروتمندترین مردان هاوایی تبدیل می‌شود و تمامی دارایی و امپراطوری خود را به پسرش واگذار خواهد کرد.

    پدر پولدار در این کتاب به فرزندان از طریق تجربیات خود درس‌های ارزشمندی در مورد پول می‌آموزد. از این رو کتاب راهنمای کسانی است که می‌خواهند بدانند چگونه از ذهن و زمان خود برای ایجاد ثروت، ایجاد کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری استفاده کنند. این کتاب نمونه ای از بهترین ها در زمینه موفقیت و پیشرفت می باشد.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر فقیر کلیک کنید.

    این کتاب با نگاه عمیق و دقیق کیوساکی به ماهیت مدیریت دارایی ها سعی در آموزش نحوه استفاده صحیح از درآمد ها و سرمایه گذاری های سود آور و کاهش هزینه ها دارد.

    درباره نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر

    رابرت کیوساکی فرزند یک خانواده دو رگه ژاپنی آمریکایی در هاوایی ایلات متحده آمریکا به سال 1947 است ، وی پس به پایان رساندن تحصیلات دانشگاهی وارد ارتش و به عنوان افسر و خلبان هلیکوپتر های سنگین نظامی عازم ویتنام شد.

    کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام اقادم به تاسیس شرکتی نمود که به تولید نوآورانه کیف پول های مردانه از جنس خاص ولکرو و نایلون میپرداخت که بعدها این محصول آن قدر طرفدار پیدا کرد که مرزهای میلیون دلاری فروش را رد کرد.

    کیوساکی، یکی از بهترین نویسندگانی است که تا به امروز کتاب های زیادی را در زمینه روانشناسی منتشر کرده است. رابرت کیوساکی، یکی از بهترین نویسندگان آمریکایی است که توانسته مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد و بهترین بازخورد را در علاقه مندان به کتاب داشته باشد.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی 😉
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x