ازدواجخانوادهروابط زناشویی و جنسی

راز جذابیت مردان و زنان

زوج هایی که با هم می دوند رابطه جنسی بیشتری دارند.

  • راز جذابیت مردان و زنان

    بسیاری از کسانی که به دویدن علاقمند هستند (از جمله خودم) برای لذت بردن و به منظور تناسب اندام می دوند. با این حال، ممکن است به تأثیر عاشقانه دویدن نیز فکر کنیم.

    آیا دویدن باعث می شود احساس و رفتار عاشقانه تری داشته باشیم؟ بدیهی است که ما دوندگان فکر می کنیم که اینطور است. قبل از بحث در مورد جنبه های عاشقانه دویدن، اجازه دهید ابتدا ببینیم که چگونه دویدن ممکن است ما را جذاب تر به نظر برساند و احساس کنیم.

    جذابیت و دویدن

    از نظر فرم اندام مردانه ، به طور کلی، فرم بدن V شکل در مردان یعنی شانه‌های پهن‌تر و کمر باریک‌تر جذاب‌ترین حالت را دارد.

    در گذشته اجدادی ما، مردانی با قدرت بالاتنه خوب که در بدن V شکل نشان داده شده بود، می توانستند  موفقیت های زیادی به دست آورند و از آن دفاع کنند، و بنابراین برای زنان جذاب تر به نظر می رسیدند.

    با این حال، چنین فرم بدنی لزوماً در مردانی که می دوند یافت نمی شود. اجداد قدیم همچنین درگیر «شکار مداوم» بودند – طعمه را با ردیابی خستگی ناپذیر خسته می کردند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    مردانی که می توانستند این کار را با موفقیت انجام دهند و غذا تهیه کنند نیز برای زنان مطلوب بودند. در جامعه امروز، این امر شاید با توانایی دویدن مسافت طولانی مانند ماراتن یا حالت ایستاده در حال دویدن نیز نشانه ای از جذابیت در مردان است.

    راه رفتن و حالت ایستاده نشان دهنده قدرت خوب مرکزی و تون عضلانی خوب است. راه رفتن غیر راست به طور کلی نشانه افزایش سن است.

    این مطلب را هم ببینید  3 مورد از اصلی ترین مشکلات جنسی زنان

    مردانی که انگشت حلقه بلندتری نسبت به انگشت اشاره خود دارند بیشتر احتمال دارد سطوح بالاتری از تستوسترون داشنه باشند.

    در واقع، یک در واقع، یک مطالعه نشان داده است که 10 درصد از مردانی که مردانه‌ترین نسبت انگشتان (انگشت حلقه به اشاره) را داشتند، به طور متوسط ​​حدود 24 دقیقه سرعت بیشتری از 10 درصد مردانی که کمترین نسبت انگشت مردانه را دارند.

    به طور کلی، هم مردان و هم زنانی که زمان‌های نیمه ماراتن سریع‌تری دارند، انگشت حلقه بلندتری نسبت به انگشت اشاره دارند.

    جذابیت در دوندگان ممکن است به دلیل درک آنها نیز باشد. ما دوندگانی را می‌بینیم که به‌عنوان برنده، جنگجو یا قهرمان توصیف می‌شوند که قدرت و اراده لازم برای ادامه راه را دارند و در سختی‌ها برای دویدن مسافت طولانی می‌جنگند.

    باز هم، چنین سرسختی، پشتکار، و قدرت ذهنی برای تسلیم نشدن به عنوان نشان دهنده توانایی تأمین و دفاع از منابع در گذشته تکاملی مان تلقی می شد.

    برای مطالعه در رابطه با هفته تربیت بدنی و ورزش کلیک کنید.

    جالب اینجاست که یک مطالعه وجود دارد که نشان می‌دهد مردان هنگام حمل کیف ورزشی برای زنان جذاب‌تر از زمانی هستند که کیف ورزشی حمل نمی‌کنند، و این نشان می دهد که صرفاً نشانه ظاهری که یک مرد ممکن است ورزش کند او را جذاب می کند.

    به طور کلی در انتخاب همسر، عموماً بر عهده مردان است که برای زنان جذاب باشند. با این حال، حدود 50 درصد از مردان فکر می کنند که زنانی که می دوند از سلامت بهتری برخوردار هستند و احتمالاً فرزندان سالمی به دنیا می آورند. علاوه بر این، 35 درصد از مردان، زنانی را که می دوند، جذاب ارزیابی می کنند.

    انجام تست عشق و ازدواج

    ارسال پست در رسانه های اجتماعی

    دویدن همچنین باعث ترشح مواد شیمیایی عصبی مانند دوپامین می شود. مردم اغلب احساس می کنند “دونده” هستند، که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند، و در نهایت منجر به یک تصویر مثبت از خود می شود که به نوبه خود منجر به احساس اعتماد بیشتر می شود.

    این مطلب را هم ببینید  جذابیت در رسانه های اجتماعی

    با این حال، اگر این اطمینان ما را ترغیب کند که موفقیت های خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنیم، ممکن است بپرسیم که آیا این باعث جذابیت بیشتر شما می شود یا خیر.

    پاسخ به طور کلی یک “نه!” افرادی که پست‌های مثبت خود را در رسانه‌های اجتماعی می‌نویسند، عموماً اعتماد به‌نفس‌ بیشتری دارند، اما در نهایت باعث جذابیت بیشتر آنها نمی‌شود.

    ورزش

    یکی از مهمترین عوامل پیش بینی کننده سازگاری در روابط، شباهت بین شرکا است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که زوج‌هایی که در باشگاه‌ها میدوند یا در سایت‌های دوستیابی که علاقه مشترکی به دویدن دارند ملاقات می‌کنند، ممکن است شرکای سازگارتر باشند.

    با این حال، در روابط تثبیت‌شده‌تر، 50 درصد از زوج‌ها گزارش می‌دهند که هرگز با هم نمی‌دوند و تنها حدود 25 درصد آن‌ها با هم تمرین می‌کنند.

    خوشبینانه‌، برخی از زوج‌ها اغلب برگزاری مراسم عروسی با موضوع” را انتخاب می‌کنند، جایی که ممکن است از یک خط شروع برای نماد شروع زندگی مشترکشان استفاده کنند یا اولین رقص را با دویدن ملایم جایگزین کنند یا یک ماه عسل با موضوع دویدن را انتخاب کنند.

    آیا دوندگان عاشقان خوبی می‌شوند؟

    دوندگان احتمالاً پاسخ این را از قبل می دانند. دونده ها کارایی قلبی عروقی بهتری دارند و میل جنسی قوی تری دارند.

    به همین دلیل، مردان اجدادی که می توانستند راه طولانی بدویند و استقامت بدنی بالاتری داشتند، بیشتر به عنوان شریک جنسی انتخاب می شدند.

    دوندگان همچنین تکنیک‌های تنفسی بهتری دارند و آمادگی بدنی بهتری دارند، که به معنای آگاهی از آنچه باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشند، می‌شود.

    این مطلب را هم ببینید  «والدین هلیکوپتری» نباشید

    کمی بیش از نیمی از مردان و کمتر از نیمی از زنان گزارش می‌دهند که پس از شروع دویدن، زندگی جنسی آنها بهبود یافته است، به طوری که زوج‌هایی که با هم می‌دوند، گزارش می‌دهند که رابطه جنسی بیشتری داشته‌اند.

    تست های شغلی

    مطالب ضروری روابط

    ما درباره اجرای شعر عاشقانه با مضمون صحبت نکرده‌ایم یا اینکه آیا دویدن باعث می‌شود رفتار عاشقانه‌تری داشته باشیم. با این حال، دویدن علاوه بر اینکه ما را خوش اندام و سالم تر می کند، بدون شک زندگی جنسی ما را بهبود می بخشد و ما را جذاب تر می کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    معصومه دولق
    معصومه دولق
    2 سال قبل

    اسم این مقاله من رو یک موضوع جدید روبرو کرد واقعا جالب بود. ولی واقعا خانم یا اقایی که همیشه ورزش میکنه جذابیتم رد میکنه به نظرم یه جور جاذبه‌ی خاصی دارن چون به خودشون اهمیت میدن😅❤

    دکمه بازگشت به بالا
    1
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x