ازدواجخانواده

صحبت در رابطه با مسائل مهم زندگی

اگر در زندگی احساس سنگینی میکنید در اینجا نحوه کاهش بار را توضیح می دهیم.

  • صحبت در رابطه با مسائل مهم زندگی

    آیا همه چیز در حال حاضر برای شما سخت است؟

    آنها برای من نیز چنین می کنند.

    با مشکلات بسیار زیاد در جهان – از جمله چالش های زیست محیطی ، افغانستان ، سیاست ، COVID-19 ، و بحران سلامت روان-گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که خودتان این بارها را به دوش می کشید. و حتی با داشتن یک همسر حمایتی ، درک نحوه ایجاد گفتگوهای سالم در مورد این موضوعات سخت دشوار است.

    5 ایده برای بحث در مورد موضوعات سخت با همسرتان

    1. مسئولیت وضعیت احساسی خود را بر عهده بگیرید.

    البته موارد خارجی – از جمله شرکای ما – می توانند بر وضعیت احساسی ما تأثیر بگذارند. اما اگر بتوانیم هر گفتگوی دشواری را از این فرض آغاز کنیم که در نهایت مسئول احساسات خود هستیم ، به احتمال زیاد با احساساتی مانند سرزنش و عصبانیت در منفی نگری باقی می مانیم .

    با داشتن خواب کافی و به حداقل رساندن الکل ، فعالیت بدنی (و به ویژه تمرینات هوازی) را تبدیل به بخشی از برنامه روزانه خود کنید و کشف درمان برای بازکردن آسیب های حل نشده و یادگیری مهارت های جدید مقابله ای.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    2. متعهد به یک شروع خوب باشید.

    وقتی در مورد زمان و نحوه شروع به کار خود و نحوه انتخاب آن صحبت می کنید ، شگفت انگیز است که در طول مکالمه با همسرتان چه اتفاقی می افتد.

    به عنوان مثال ، آیا عادلانه است که وقتی همسرتان وارد درب خانه می شود ، یا لحظاتی بعد از اینکه او از حمام خارج شده و قصد دارد چند لحظه استراحت کند ، راجب مسائل مهم همسرتان صحبت کنید؟ احتمالا نه.

    این مطلب را هم ببینید  11 نشانه مردانی که قصد ازدواج دارند

    به همین ترتیب ، آیا فکر می کنید شروع مکالمه با حمله یا انتقاد منفی مفید است؟ تحقیقات روی زوج ها نشان می دهد که اینطور نیست. این بدان معنا نیست که شما باید احساسات واقعی خود را – مخصوصاً احساسات منفی – پنهان کنید. به این معناست که:

    • با عبارات با عبارات “من” به جای “شما” رهبری کنید
    • مودب باشید
    • به دنبال فرصت هایی برای ابراز قدردانی و محبت باشید

    3. از فرضیات اجتناب کنید.

    اگر در مورد چیزی که شریکتان می گوید مطمئن نیستید ، بپرسید. اینجاست که گوش دادن فعال به کار می افتد!

    به شریک خود زمان دهید تا در مورد آنچه در ذهن اوست صحبت کند ، زیرا شما واقعاً بی سر و صدا گوش می دهید ، و کلمات آنها را می شنوید در حالی که منتقد درونی خود را خفه می کنید.

    سوالات واضح بپرسید و وقتی زمان پاسخگویی شما فرا رسید ، سعی کنید آنچه را که آنها گفته اند خلاصه کنید تا هر دو متوجه شوید که آیا منظور شما درک شده است.

    اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما تمام تلاش خود را می کند تا وقتی نوبت به صحبت شما می رسد ، به همان میزان توجه محترمانه و آگاهانه را به شما نشان دهد.

    برای مطالعه در رابطه با حاکمیت در زندگی مشترک کلیک کنید.

    4. روی موضوع بمانید.

    وقتی می ترسیم ، یا تحت فشار عصبی یا ناراحتی قرار میگیریم ،به راحتی می توانیم به یاد اتفاقات گذشته یا مسائل حل نشده در ازدواج مان بیفتیم که احساسات مشابهی را القا می کند.

    این مطلب را هم ببینید  خواستگاری بدون حضور پسر

    تمام تلاش خود را بکنید تا به یکدیگر کمک کنید تا تمرکز خود را حفظ کنند: “سلام ، وقت تموم شد. فکر می کنم اینجا از بحث خارج می شویم.”

    انجام تست عشق و ازدواج

    5. “تخلیه مغز”

    اگر بیان احساسات شما دشوار است ، ابتدا سعی کنید آن را بنویسید. هر آنچه را که احساس می کنید – هرچقدر هم آشفته باشد – روی کاغذ بنویسید. “تخلیه مغز” خود را با یکدیگر مبادله کنید و از آنجا مکالمه آسیب پذیر را شروع کنید.

    5 راه برای به دست آوردن انرژی بهتر

    اگر شما با این همه مسائل فشرده جهانی ، اجتماعی و یا خانوادگی دست و پنجه نرم می کنید و احساس می کنید تحت تاثیر احساسات عظیمی قرار گرفته اید ، پنج ایده زیر ممکن است به شما و همسرتان کمک کند.

    اخبار را خاموش کنید ، تلفن خود را بی صدا بگذارید و با هم به پیاده روی بروید. اجازه دهید طبیعت به شما کمک کند تا خود را باز کرده و آنچه را که در ذهن و قلب خود دارید ، بیان کنید.

    سرگرم کننده ترین ، خنده دار ترین فیلم را در کنار هم ببینید ، پاپ کورن بریزید و با هم روی مبل بخندید – از تلفن استفاده نکنید

    برای صمیمیت فیزیکی زمان بندی کنید. ممکن است مصنوعی به نظر برسد ، اما برنامه ریزی از پیش ، عنصری سرگرم کننده از پیش بینی را اضافه می کند و مانع از این می شود که زندگی شلوغ شما مانع از کار نشود.

    یک ورزش یا سرگرمی جدید را با هم یاد بگیرید یا شروع کنید. تنیس ، تیراندازی با کمان ، پازل – چیزی را بیابید که مغز و بدن شما را به حرکت درآورد و از بازی برای ورود به لحظه کنونی با هم استفاده کنید.

    این مطلب را هم ببینید  راز جذابیت مردان و زنان

    جفت شوید و کاری مهربانانه انجام دهید. به یک سازمان محلی کمک کنید ، چند غذای قابل انجماد برای همسایه ای که بیمار است بپزید ، خدمت به دیگران تقویت کننده خلق و خوی سالم است ، به ویژه هنگامی که این کار را با کسی که دوستش دارید انجام دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    تست های شغلی

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    معصومه دولق
    معصومه دولق
    2 سال قبل

    وای عالی بود خیلی راهکارای مفیدی ارائه دادین👌🏻🌻

    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا
    1
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x