مشاوره افسردگی

کاربرد های مشاوره افسردگی چیست؟

  • مشاوره افسردگی

    کاربرد های مشاوره افسردگی چیست؟ آیا از فواید مشاوره آنلاین درمان افسردگی و مشاوره تلفنی درمان افسردگی اطلاعاتی دارید؟ افسردگی یک اختلال روانی است که منجر به به وجود امدن احساسات غم و اندوه در شما می‌شود. همچنین این توانایی را دارد که منجر به کم شدن انگیزه و از بين رفتن علايق، كاهش عملكرد در كار و تحصيل شود. به همین دلیل روش های جدید مثل مشاوره تلفنی و آنلاین افسردگی در شناخت نشانه های افسردگی و درمان به موقع بسیار حائز اهمیت است. در اين مقاله به شناخت اين بيماری و شیوه های درمان افسردگی می‌پردازيم.

    پیامدهای افسردگی

    از مهم ترین و اساسی ترین نشانه های افسردگی می‌توان به فقدان و شکست اشاره کرد که منجر به تغییراتی در جنبه‌های شناختی، هیجانی، رفتاری و فیزیکی شما می‌شود که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

    دلايل و نشانه های افسردگی

    افسردگی امکان دارد ه دلايل فيزيولوژيكی، زيستی، روانی، ژنتيكی و محيطی نشان داده شوند. در ادامه مقاله نمونه هایی از دلایل افسردگی را برای شما آورده‌ایم.

    دلایل افسردگی

    بعضی از دلایل افسردگی به شرح زیر می‌باشد.

    نشانه های افسردگی

    نشانه‌های مهم افسردگی به قرار زير است.

    نشانه های مهم افسردگی به شرح زیر است.

    اهمیت مشاوره و درمان افسردگی

    افسردگی از آن دسته از بیماری هایی است که فرد تا زمانی که بسیار کلافه و آشفته نشود، آن را نشان نمیدهد. در واقع امکان دارد افسردگی پنهان وجود داشته باشد. پیشنهاد میکنیم اگر علائم و نشانه های افسردگی را در خود مشاهده می‌کنید، هرچه سریعتر از یک روان درمانگر ، مشاوره افسردگی بگیرید و نگذارید این بیماری به مراحل خطرناک خود برسد.

    اولین گام انگیزشی برای درمان افسردگی مشاوره گرفتن از فردی همدل ، متخصص و دلسوز است. طبق اطلاعاتی که روانشناس از شما در مشاوره افسردگی تلفنی یا حضوری دریافت می‌کند، توانایی تشخیص میزان و نوع افسردگی شما را دارد. سپس با توجه به توانایی و شخصیت  شما یک درمان مناسب را شروع کند.درمان افسردگی با رویکردهای مختلف مثل درمان شناختی و رفتاری افسردگی، طرحواره درمانی، واقعیت درمانی و… انجام می‌پذیرد. در کنار این رویکردها در مواردی نیز علاوه بر داروهای ضد افسردگی، روان درمانی نیز استفاده میشود.

    چرا مشاوره تلفنی افسردگی را توصیه می کنیم؟

    مشاوره افسردگی به صورت انلاین و تلفنی ، به دلیل مشغله‌های زیادی که امکان دارد در دنیای امروز با آن رو به رو شوید و نداشتن وقت کافی برای مراجعه به مراکز روانشناسی؛ همچنین با توجه به هزینه‌های بالای جلسات روانشناسی در کلینیک‌ها می‌تواند یک راه حل مناسب برای شما باشد. به دلیل اینکه در مشاوره‌های حضوری، امکان دارد در بیان مشکلات خود راحت نباشید، مشاوره تلفنی می‌تواند یک فضای امن و ایمن برای دریافت مشاوره روانشناسی باشد تا افراد بتوانند به راحتی مشکلات خود را توضیح داده و راه حل مناسبی را برای مشکلاتشان دریافت نمایند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل