موفقیت و انگیزشی

معرفی کتاب انگیزه نوشته دانیل پیک

کتاب انگیزه شما را به تفکر وامی‌دارد و این انگیزه را درون شما ایجاد می‌کند تا آستین بالا بزنید و به آنچه تا دیروز نسبت به آن سست بودید عمل کنید.

  • معرفی کتاب انگیزه نوشته دانیل پیک

    کتاب انگیزه در زمینه روانشناسی موفقیت و انگیزه قرار می‌گیرد. نشریه کسب و کار هاروارد، نام دانیل پینک را در سال 2011 در فهرست پنجاه متفکر مدیریت جهان اعلام کرد. انگیزه اثر برجسته پینک یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده و به خوانندگان روش‌های جدید و نوین تفکر درباره انگیزه را ارائه می‌دهد.

    پینک می‌گوید که اغلب مردم بر این باورند که بهترین راه برای ایجاد انگیزه، پاداش‌هایی مثل پول است؛ اما او توضیح می‌دهد که این تفکر کاملا اشتباه است.

    او در این کتاب ادعا می‌کند که راز کارایی بالا و رضایت در کار، مدرسه و خانه، نیاز عمیق بشر به کارگردانی زندگی خود، یادگیری و ایجاد عادت‌های جدید و انجام دادن آن‌هاست، آن هم توسط خودمان و جهان خودمان.

    کتاب انگیزه شما را به تفکر وامی‌دارد و این انگیزه را درون شما ایجاد می‌کند تا آستین بالا بزنید و به آنچه تا دیروز نسبت به آن سست بودید عمل کنید.

    پینک با بهره‌گیری از چهار دهه تحقیق علمی در مورد انگیزه انسانی و تکیه بر یافته‌های علمی، استدلال‌ها و دلایلی را برای تجدیدنظر درباره‌ی انگیزه ارائه می‌دهد. او در این کتاب ابزارهای لازم را معرفی می‌کند تا به‌وسیله‌ی آن‌ها بتوان زندگی خود را زیر و رو کرد.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب انگیزه و ده ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب کسب و کار رابینیا را تهیه کنید.

    پینک عدم تطابق بین آنچه که علم نامیده می‌شود و آنچه تجارت انجام می‌دهد – و اینکه چگونه این جنبه‌ها زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، موضوعات مختلفی را مطرح می‌کند.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی

    او سه عنصر انگیزه‌ی واقعی – یعنی، استقلال عمل، تبحر و آرمان را مورد بررسی قرار می‌دهد و تکنیک‌های هوشمندانه و غافلگیرکننده‌ای را برای عملی کردن این موارد، در یک کتاب بی‌نظیر ارائه می‌دهد. مواردی که نحوه تفکر و تغییر نحوه زندگی ما را تغییر می‌دهد.

    مجله پابلیشرز ویکلی درباره این کتاب نوشته است: «تحلیل پینک و الگوی جدید او درباره‌ی انگیزه بصیرت فوق‌العاده‌ای است که به عمق فطرت ما راه می‌برد».

    کتاب انگیزه برای چه افرادی مناسب است؟

    • کتاب انگیزه نه تنها برای افراد که برای سازمان‌ها و کارآفرینان کتاب مهمی محسوب می‌شود. چرا که افراد به ویژه مدیران با خواندن آن یاد می‌گیرند که انگیزه درونی کارکنان خود را جدی بگیرند.
    • مدیران کسب و کارها باید به خوبی با موضوع انگیزه آشنا باشند و لذا این کتاب و تحقیقات دانیل پینک برای آن ها یک ضرورت می باشد.
    • کارآفرین ها و افرادی که علاقه دارند رفتار های انسان را نیز مطالعه کنند می توانند از این کتاب استفاده خوبی ببرند.
    • در کل هر کسی که به موضوع انگیزش علاقه دارد بدون شک این کتاب برای او مفید خواهد بود.

    درباره نویسنده کتاب انگیزه

    دنیل اچ. پینک نویسنده‌ی آمریکایی است که در زمینه‌ی کسب‌وکار و خلاقیت می‌نویسد. او نویسنده‌ی چندین کتاب پرفروش است. او در حوزه‌ی سیاست هم فعالیت کرده و نویسنده‌ی سخنرانی‌های ال گور، سیاست‌مدار مشهور آمریکایی، بوده است. از جمله کتاب‌های دنیل اچ. پینک می‌توان به «انگیزه» و «کِی» اشاره کرد.

    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x