معرفی کتاب

معرفی کتاب اعتماد به نفس باربارا دی آنجلیس

کتاب اعتماد به نفس، نوشته باربارا دی آنجلیس درباره باورهای غلط ما در مورد اعتماد به نفس است.

  • معرفی کتاب اعتماد به نفس باربارا دی آنجلیس

    کتاب اعتماد به نفس که نوشته باربارا دی آنجلیس، درباره باور های غلط راجب اعتماد به نفس است. این نویسنده در این کتاب بخشی از زندگینامه خود را و درباره چگونگی دستیابی او به اعتماد به نفس را بیان می کند. این نویسنده به شما کمک می کند تا با خواندن این کتاب به اعتماد به نفس واقعی برسید.

    این کتاب یکی از کتاب هایی است که کمک زیادی به شما می کند تا اعتماد به نفس کافی را برای  شروع کردن کاری و پیشرفعت کردن، پیدا کنید. اعتماد به نفس احساس خودمان نسبت به توانمندی هایی است که داریم.

    گاهی اوقات می بینیم که ما توانایی انجام دادن مهارت و کاری را داریم، ولی برای انجام دادن آن کار اعتماد به نفس کافی نداریم و نمی توانیم در انجام دادن آن کار سر بلند باشیم.

    نویسنده این کتاب این موضوع را بیان می کند که اگر اعتماد به نفس بر پایه هایی باشد که خوب انجام می دهیم تنها خودمان را محدود می کنیم و تنها در بعضی از مواقع اعتماد به نفس داریم. برای مثال به خودمان می گوییم که اگر فلان ماشین و خانه را داشته باشیم، اعتماد به نفس داریم و احساس بهتری نسبت به خودمان داریم.

    اگر فکر می کنی که کمبود اعتماد به نفس داری و از کمبود اعتماد به نفس خودت رنج می بری، و دوست خلاصه این کتاب رو به صورت صوتی گوش بدی پیشنهاد می کنم به صفحه 365 میکروبوک رابینیا سر بزنی!

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    ولی باید این حقیقت را باور کنیم که ما باید در تمامی مواقع اعتماد به نفس داشته باشیم و داشتن اعتماد  به نفس یک حس درونی است که به عوامل بیرونی ارتباطی ندارد و بستگی به خودمان و احساسی است که داریم.

    در این کتاب نویسنده قرار است بگوید که اعتماد به نفس حقیقتی است که از درون شما سرچشمه می گیرد و به عوامل بیرونی ارتباطی ندارد. اعتماد به نفس حسی است که شما راجب خودتان و توانمندی هایی که دارید است.

    سر فصل های کتاب اعتماد به نفس

    نویسنده این کتاب باربارا دی آنجلیس می باشد که سر فصل  این کتاب بصورت زیر است.

    1. در جستجوی اعتماد به نفس
    2. چطور از کارشکنی در کار خود دست برداریم و به رویاهایمان اعتماد کنیم؟
    3. چطور از همین حالا اعتماد به نفس را در خود ایجاد کنیم؟
    4. چرا رها شدن از بند عادت کمبود عزت نفس دشوار است؟
    5. فراگیری و تسلط بر سه نوع اعتماد به نفس

    کتاب اعتماد به نفس مناسب چه کسانی است؟

    اگر کمبود اعتماد به نفس دارید، اگر فردی هستید که توانایی تفکیک کردن غرور و اعتماد به نفس خود را ندارید و یا فردی هستید که از کمبود اعتماد به نفس، به عنوان یک راه فرار از تلاش و کوشش استفاده می‌کنید؛ این کتاب برای شما بسیار مفید است.

    درباره نویسنده کتاب

    باربارا دی آنجلیس روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه رشد شخصی است.

    آثار باربار از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌است. اولین کتاب او، “چگونه می‌توان عشق ورزید؟ ” یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد؛ و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد.

    او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است. کلیه مدارک دانشگاه کلمبیا پسیفیک از سال ۱۹۹۷ به این سو به دستور دادگاه ایالتی کالیفرنیا غیر معتبر اعلام و در سال ۲۰۰۰ نیز دستور انحلال آن صادر شد، مدرک دانشگاهی دی آنجلیس نیز جزو مدارک غیر معتبر اخذ شده از این دانشگاه می‌باشد.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    انجام تست عشق و ازدواج

    صبا دهقانپور

    خوشحالی محصول یه زندگی هدفداره، هدف رو از زندگی‌ بگیری، خوشبختی هم ازش گرفته میشه.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x