معرفی کتاب

معرفی کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون

برتری خفیف یک روش تفکر است، روشی برای پردازش اطلاعات که شما را قادر می‌سازد تا انتخاب‌های روزانه‌ای را انجام دهید که شما را به موفقیت و خوشبختی مورد نظرتان می‌رساند.

  • معرفی کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون

    کتاب برتری خفیف در زمینه اصول موفقیت مالی نوشته شده است. این کتاب توانست در مدت کوتاهی به فروش بسیار بالایی در ایالات متحده آمریکا برسد و پس از آن به زبان های مختلف ترجمه شود. در کل کتاب های زمینه موفقیت مالی و کمک به خود معمولا به کتاب های پر فروش در جهان تبدیل می شوند.

    زیرا بسیاری از مردم حاضرند هزاران صفحه کتاب بخوانند برای اینکه یاد بگیرند، چطور به موفقیت برسند. برایان تریسی (نویسنده کتاب های خودیاری) در مورد کتاب برتری خفیف می گوید:«این کتاب یکی از قدرتمند ترین، کاربردی ترین و مهمترین اصول موفقیت را به شما آموزش می دهد

    این کتاب در دو بخش اصلی نوشته شده. در بخش اول که نام «نحوه عملکرد برتری خفیف» صحبت می شود؛ نویسنده کتاب، جف اولسن داستان زندگی خودش را تعریف می کند و ا شکست ها و موفقیت های خودش می گوید.

    اولسن باور دارد که تنها چیزی که تاثیر مهم در تبدیل شدن او به یک مدیر بزرگ نقش داشت، پشتکار و سخت کوشی وی بود. او از تجربه خودش در زمان سقوط سهام شرکتش و روش مواجه با این مشکل را بازگو می کند.

    اولسن معتقد است که کارهایی که در زندگی ما را از شکست دور می کند و به موفقیت می رساند، کار هایی بسیار ساده و آسان هستند ولی ممکن است با هسل انگاری های خود، از راه موفقیت گمراه شویم.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    کار هایی مانند پس انداز کردن چند دلار، چند دقیقه ورزش روزانه و یا مطالعه یک بخش از کتاب در طول روز به طور مستمر و پیوسته، می تواند نتایج خوبی داشته باشد. او در واقع معتقد است که تفاوت افراد موفق و کسانی که به اهداف خود نرسیده اند؛ همین عادت های کوچک و ساده هستند.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب از ایده تا اجرا اثر آری مایسل و نیک زوننبرگ

    نام بخش دوم کتاب نیز «زندگی کردن با برتری خفیف» است. در این بخش کتاب، جف اولسن بیشتر از پیش درباره اهمیت این عادت ها و کار های کوچک صحبت می کند. اصل مطلب در این بخش این است که لحظه های خصوصی و پنهانی هر شخصی نشان دهنده مسیر زندگی وی است.

    انتخاب های کوچکی که ما در زمان تنهایی یا اوقات فراغت خود انجام می دهیم، قطعا در آینده ما تاثیر بسیار زیادی دارد و می تواند مسیر زندگی ما را عوض کند.

    عبارتی که روی جلد این کتاب بیان شده، یعنی عبارت «تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود»؛ بار ها در کتاب ذکر می شود و نویسنده تاکید زیاد دارد که با انجام کار های کوچک و مناسب به مانند یک عادت و پرهیز از رفتار های نادرست، می تواند ما را به موفقیت برساند.

    رسیدن به موفقیت و خوشبختی با اقدامات ساده و منظم با کتاب برتری خفیف میسر می‌شود، با خلاصه صوتی کتاب برتری خفیف به راحتی با کمترین زمان به نکات مهم و اصلی کتاب دست پیدا کنید.

    نویسنده کتاب برتری خفیف

    جف اولسن، نویسنده و مدیر موفق آمریکایی در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکو به دنیا آمد. تحصیلات خود را در رشته بازاریابی شروع کرد و با رسیدن به بالاترین رتبه کارشناسی، تحصیلات خود را به سرانجام رساند. او اولین کار خود را در رشته مورد علاقه خود را در فررودگاه آلبوکرکی شروع کرد.

    به دلیل توانایی زیاد و کار خوبش، ترفیع های زیادی گرفت و همچنین در شرکت های مختلفی کار کرد که یکی از این شرکت ها Texas Instruments –که در زمینه کامپیوتر فعالیت داشت- بود. او به دنبال موفقیت هایش در شرکت های مختلف به فکر تاسیس شرکت خودش افتاد. اولسن شرکت سان ایر را در زمینه انرژی خورشیدی راه انداخت.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب از بی نظمی تا نظم اثر لیز دیون پورت

    شرکت سان ایر بسیار موفق عمل کرد و خود جف اولسن در تمامی مسیر طراحی، تولید، بازاریابی و فروش وارد شد و همه این بخش ها را تجربه کرد. شرکت او بعد از 4 سال توانست به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در تولید محصولات مربوط به انرژی خورشیدی آمریکا شود.

    اولسن در زمان مدیریت در این شرکت تجربه های بسیار زیادی کسب کرد و این باعث شد تا وی در سال 2012 یک شرکت دیگر و این بار در زمینه فروش مستقیم کالا تاسیس کرد. موفقیت این شرکت آن چنان زیاد بود که ارزش شرکت در یک سال از صفر به صد میلیون رسید و به یکی از مهم ترین شرکت های فروش در آمریکا تبدیل شد.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی 😉
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    انجام تست عشق و ازدواج
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x