معرفی کتاب

معرفی کتاب روانشناسی پول اثر مورگان هاوزل

اگر هر راهی رفته‌اید جواب نگرفته اید، کتاب روانشناسی پول تحولی بزرگ در زندگی مالی تان خواهد بود.

  • معرفی کتاب روانشناسی پول اثر مورگان هاوزل

    راه رسیدن به وضع مالی ثابت و عالی نیازمند تغییر در اندیشه و افکار خود در زندگی حرفه ای و شغلی است. پول با احساسات ارتباط مستقیمی دارد و اگر تا به امروز به شما گفته شده پول مادی بود و ربطی به احساسات ندارد در این کتاب با مثال های روشنی به شما کمک می کند در باور این حرف تجدید نظر کنید.

    ابتدای شروع کتاب روانشناسی پول به انگلیسی The psychology of money به دلیل مباحث جدید مالی ممکن است برای شما در فصل های ابتدایی سخت به نظر بیاید ولی با مطالعه فصل های بیشتر کتاب تمام چرایی و نکات مبهم ابتدای کتاب برای شما روشن خواهد شد.

    هدف کتاب روانشناسی پول آشنایی شما با ایده های جدید حل مسئله در حوزه مالی برای ایجاد ارتباط قوی با پول است. استفاده از روش های روانشناسی برای رسیدن به ثروت عالی به دلیل تخصص نویسنده کتاب در امور روانشناسی از مزیت های خوب این کتاب است.

    برای صرفه جویی در زمان ما در رابینیا خلاصه صوتی کتاب روانشناسی پول را برای شما تهیه کرده ایم. علاوه بر این کتاب صدتا کتاب پرفروش دنیا نیز در این پکیج گنجانده شده است، کلیک کرده و لذت ببرید.

    نویسنده کتاب روانشناسی پول

    هاوزل ستون نویس سابق در نشریه‌ی معتبر وال استریت ژورنال بوده است. او دو بار برنده جایزه‌ی بهترین در تجارت از انجمن ویراستاران و نویسندگان تجاری آمریکا، برنده ی جایزه سیدنی نیویورک تایمز و دو بار فینالیست جایزه جرالد لوب برای روزنامه نگاری ممتاز تجاری و مالی شده است.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    مورگان هاوزل، یکی از نویسندگان مطرح و برنده‌ی چندین جایزه‌ی معتبر، در کتاب روانشناسی پول ۱۹ داستان کوتاه را به اشتراک می‌گذارد و شیوه‌های عجیب و غریب مردم را در رابطه با برخورد کردن با پول بررسی می‌کند.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی رشته روانشناسی پول (Psychology of Money)

    کتاب روانشناسی پول درباره چه چیزی سخن می‌گوید؟

    نویسنده در این کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه یکی از مهم‌ترین موضوعات زندگی‌مان را که مسئله‌ی پول و مدیریت آن است، بهتر درک کنیم.

    مسائل مالی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زندگی انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. یک تصمیم بد ممکن است نه فقط زندگی شخص تصمیم گیرنده، بلکه زندگی تمام خانواده و یا حتی آیندگانش را با مشکل روبرو کند.

    نویسنده‌ تلاش میکند تا نحوه‌ی درست مواجهه با پول را به ما نشان دهد.

    با مطالعه‌ی کتاب «روانشناسی پول» یاد می‌گیریم، درک مسائل مالی و علت تصمیم گیری‌های غلط انسان‌ها در رابطه با موضوعات مالی است.

    علاوه بر این هاوزل سعی می‌کند دیدگاهی واقع بینانه درباره‌ی پول، ثروت، حرص، طمع و … به ما بدهد، به خاطر اینکه هر وقت صحبت از این مسائل می‌شود، بسیاری از افراد فکر می‌کنند که با عدد و ارقام و استفاده از ریاضیات می‌توان آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرد، اما این همه‌ی ماجرا نیست‌.

    واقعیت این است که بخش زیادی از نتایج مالی از ورشکستگی گرفته تا ثروتمند شدن به رفتار ما با پول بر می‌گردد.

    چرا کتاب روانشناسی پول به همه توصیه میشود؟

    خلاصه کتاب صوتی روانشناسی پول پر از ایده‌های جالب و نکات کاربردی است. اگر می‌خواهید راه و روش درست مواجه شدن با پول را یاد بگیرید، حتما به 365 خلاصه کتاب صوتی رابینیا سر بزنید.

    هاوزل یکی از درخشان‌ترین نویسنده‌ها در میان نویسندگان مالی است.

    این کتاب او برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند درباره روانشناسی پول بیشتر بدانند، در دسترس است. هاوزل نویسنده‌ای است که می‌تواند مفاهیم پیچیده را بسیار گیرا و قابل فهم روایت کند.

    انجام تست عشق و ازدواج

    روانشناسی پول کتابی خوش‌خوان و جذاب است که به ما آگاهی می‌دهد تا متوجه شویم چرا تصمیمات مالی بدی می‌گیریم و چطور باید آن‌ها را تغییر بدهیم.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی رشته روانشناسی پول (Psychology of Money)
    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی 😉
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x