روانشناسیرشد و توسعه فردی

معرفی کتاب نیک بینی اثر الیویه دبروژک

«نیک‌بینی» به صورت تفکری زیربنایی، بیش از یک شگرد ساده، فضیلتی است بدیهی که به مثابه شاهراهی در زندگی اخلاقی و معنوی ما انسان‌ها عمل می‌کند.

  • کتاب نیک بینی

    با کتاب صوتی نیک بینی اثر الویه دبروژک و امانوئل کونت می‌آموزید که به زندگی و وقایع روزانه‌، به روشی درست بنگرید چرا که هر کدام آزمونی با خود در بر دارند، هم‌چنین در هر پیش آمدی نکته‌های مثبت آن را نیز در نظر بگیرید.

    مشکل در واقعیت زندگی ما وجود ندارد بلکه مشکل در نوع نگرشی است که نسبت به مسائل داریم و علت اصلی مسائل ومشکلاتی که در زندگی ما وجود دارد این است که ما قادر نیستیم شرایط موجود، اطرافیان و رفتار و گفتار و کرداری را که نسبت به مسائل داریم را درست ارزیابی کنیم.

    زندگی ما در دنیا راحت و طبیعی است و فقط گاهی با مشکل روبرو می‌شویم که برای دقیق تر فهمیدن مسائل از آن‌ها فاصله می‌گیریم و موضوع ثابتی اختیار می‌کنیم و این شروع مشکلات زندگی است. برای تغییر دادن شرایط زندگی لازم است دیدگاه و نگرش خودمان را عوض کنیم.

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب نیک بینی و ده‌ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب توسعه فردی رابینیا را تهیه کنید.

    تغییر دیدگاه موجب می‌شود کیفیت روابط ما با دیگران تغییر کرده و بهبود یابد. مثلا فرض کنید روابط عده‌ای از آدم‌ها با ما به شدت نامناسب است. در این مواقع مهم نیست که ابتدا ما سبب این مشکل بوده‌ایم یا آن‌ها.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    اگر اجازه دهیم که نیات ما بدخواهانه و اعمال ما منفی شود در واقع به سراشیبی سقوط افتاده‌ایم یعنی سراشیب افکار تیره و آلوده، منفی و خشن ودرصورت تداوم ارتباطمان به کلی با دیگران قطع خواهد شد.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب چرا میخوابیم اثر متیو واکر

    کتاب نیک بینی برای چه افرادی مناسب است؟

    تمامی افرادی که علاقمند هستند زندگی شادی داشته باشند، این کتاب به آنها به شدت پیشنهاد میشود.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x