رشد و توسعه فردیروانشناسی

معرفی کتاب پنج زبان عشق اثر گری چاپمن

کتاب پنج زبان عشق، در مورد بیان و شنیدن عشق است، آن‌هم شفاف. بدون هیچ ترفند یا روانکاوی. فقط به شما می‌آموزد با زبان همسر خود، به او ابراز عشق کنید.

  • معرفی کتاب پنج زبان عشق اثر گری چاپمن

    ایده اصلی کتاب پنج زبان عشق، این است که ما انسان ها، همانگونه که به زبان های مختلفی صحبت می کنیم (فارسی، انگلیسی، چینی و …)، زبان عشقی متفاوتی هم داریم. دکتر گری چاپمن با بررسی و تحقیقات زیادی، به 5 زبان عشق کلی رسیده است.

    هر کدام از ما تا حدی همه این موارد را داریم ولی بطور خاص، یک یا دو مورد از آنها زبان اصلی عشق ماست. ما فقط در صورتی عشق ابراز شده از طرف مقابلمان را به خوبی دریافت می کنیم که به زبان عشق خودمان ابراز شده باشد.

    تاکنون بیش از 10 میلیون جلد از کتاب «پنج زبان عشق» به فروش رفته و رابطه‌های بی‌شماری را دگرگون کرده است. ایده‌های ساده‌ی موجود در این کتاب که کاملاً واضح و با شوخ‌طبعی بیان‌شده‌اند، آن را جذاب و کاربردی کرده است.

    داستان‌های واقعی کتاب پنج زبان عشق برای شما الهام‌بخش خواهند بود و روش حس مشترک استفاده‌شده در این کتاب شما را برای بکار بردن ایده‌ها ترغیب خواهد کرد.

    حسی که خواندن کتاب پنج زبان عشق به شما می‌دهد همانند حس قدم زدن و صحبت کردن یا یک دوست فهیم است. بکار بردن آن برای همیشه رابطه‌ی شما را تغییر خواهد داد، تغییری که از همین امروز آغاز می‌شود.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    ممکن است به دلیل مشغله‌های روزمره، ابراز عشق را فراموش کنیم. ما تعریف کردن را از یاد می‌بریم، هدیه‌ای به مناسبت عشق نمی‌دهیم، عاشقانه همسرمان را در آغوش نمی‌گیریم.

    هر آنچه نشان‌دهنده‌ی عشق و علاقه است را یا بیان نمی‌کنیم یا به‌درستی انجام نمی‌دهیم. کتاب پنج زبان عشق، در مورد ابراز و دریافت عشق است، آن‌هم شفاف. بدون هیچ ترفند یا روانکاوی. فقط به شما می‌آموزد با زبان همسر خود، به او ابراز عشق کنید.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب من اثر مل تامپسون

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب پنج زبان عشق و ده‌ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب توسعه فردی رابینیا را تهیه کنید.

    پنج زبان عشقی که دکتر گری چاپمن در کتاب 5 زبان عشق معرفی می کند چیست؟

    1. کلام تاییدآمیز: این زبان برای تایید و تشویق افراد استفاده می‌شود.
    2. ارائه خدمت: برای این افراد، رفتار بسیار موثرتر از کلام است.
    3. دریافت هدیه: برای برخی از افراد، هیچ چیز به اندازه هدیه گرفتن، احساس عشق را به آنها انتقال نمی‌دهد.
    4. اختصاص وقت: این زبان در مورد دادن وقت خود با توجه کامل است.
    5. تماس بدنی (فیزیکی): برای این افراد، هیچ چیز به اندازه تماس بدنی، بیانگر عشق نیست.

    درباره نویسنده کتاب پنج زبان عشق

    گری چاپمن (Gary Demonte Chapman) 10 ژانویه‌ی 1938 در کارولینای شمالی به دنیا آمد. او از مؤسسه‌ی مودی بایبل، که یک کالج خصوصی مسیحی است، فارغ‌التحصیل شد و در همان دوران، به رشته‌ی مردم‌شناسی گرایش پیدا کرد.

    گری چاپمن، در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر، از کالج ویتون و دانشگاه ویک فورست فارغ‌التحصیل شده است. او همچنین در رشته‌ی آموزش مذهبی تا مقطع کارشناسی ارشد و فلسفه تا مقطع دکترا تحصیل کرده است.

    گری چاپمن یکی از اعضای کلیسای باپتیست‌هاست. او در کلیسا به عنوان مبلغ مذهبی فعالیت می‌کند. از فعالیت‌های دیگر او در این کلیسا، آموزش و مشاوره به زوج‌ها و خانواده‌ها برای ساختن روابط بهتر است.

    گری چاپمن در سراسر جهان سمینارهای مختلفی برگزار می‌کند: سمینارهایی برای آموزش پنج زبان عشق و کمک به زوج‌ها برای سرپا نگه‌داشتن روابط عاشقانه‌شان و موفقیت در زندگی زناشویی.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب کار عمیق اثر کال نیوپورت
    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    انجام تست عشق و ازدواج

    صبا دهقانپور

    خوشحالی محصول یه زندگی هدفداره، هدف رو از زندگی‌ بگیری، خوشبختی هم ازش گرفته میشه.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x