مشاوره تحصیلی

رزرو مشاور حرفه ای کنکور

مشاور حرفه‌ای کنکور، با راهنمایی دقیق و تخصصی خود، دانش‌آموزان را در رسیدن به اهدافشان در آزمون کنکور یاری می‌دهد در ادامه با ما همراه شوید.

  • رزرو مشاور حرفه ای کنکور

    افرادی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، گاها از تجربه و تخصص کافی در زمینه نحوه مطالعه دروس، شیوه صحیح تست‌زنی، بهترین منابع کنکور، چگونگی مدیریت زمان، اهمیت جمع‌بندی و مرور در ماه‌های پایانی، بودجه‌بندی آزمون و نحوه صحیح تطابق با آن و… برخوردار نیستند و نیازمند راهنمایی افراد متبحر در این زمینه می‌باشند.

    استفاده از مشاوره کنکور یکی از بهترین و توصیه‌شده‌ترین روش‌های کسب اطلاعات کمکی پیرامون آزمون سراسری با هدف پیشرفت تحصیلی می‌باشد که در آن، داوطلبان به مشاوران مدارس، موسسات کنکوری، مراکز مشاوره‌ای تحصیلی، رتبه‌های برتر کنکور سال‌های گذشته و… مراجعه می‌کنند و از تجربیات مفید این افراد در پی ریزی برنامه درسی و مطالعاتی خود نهایت بهره را می‌برند.

    مشاوره تحصیلی کنکور می‌تواند جامعه آماری بزرگ متقاضیان شرکت در آزمون سراسری را در مراحل مختلف یاری نماید. دانش‌آموزان دبیرستانی، داوطلبان پشت کنکوری، دانشجویان انصرافی دانشگاه‌ها، افراد میانسالی که سودای ادامه تحصیل دارند و…، همگی مستلزم بهره‌گیری از این نوع مشاوره هستند و می‌توانند در دوران آماده‌سازی کنکور، زمان جمع‌بندی، ایام انتخاب رشته و… با استفاده از توصیه‌های ارزشمند مشاوران، خود را برای رویارویی موثر با آن مرحله آماده سازند.

    ویژگی‌های مشاور حرفه ای کنکور

    مدت زمان آماده‌سازی داوطلبان برای حضور در جلسه کنکور سراسری، نسبتاً محدود می‌باشد. در نتیجه نمی‌توان در این مسیر از ده‌ها مشاور مختلف و چندین شیوه مشاوره‌ای گوناگون بهره برد و خود را در مسیر هر موجی قرار داد. البته در نظر داشته باشید که یک مشاوره غلط و نابجا می‌تواند سهم به سزایی در جا ماندن داوطلب از قافله کنکور داشته باشد!

    این مطلب را هم ببینید  منابع و دروس پیش نیاز کنکور ارشد روانشناسی سلامت

    از این رو شناخت ویژگی‌های ایده‌آل یک مشاور برتر، می‌تواند متقاضیان را در راه انتخاب مشاور، راهنمایی کند و تأثیر به سزایی در کسب بهترین رتبه قبولی کنکور داشته باشد. در صورت بروز هر گونه پرسش یا مشکل در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور، می‌توانید با مرکز مشاوره تلفنی ایران مشاوره تماس برقرار کنید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    بارزترین ویژگی‌های مثبت یک مشاور حرفه ای کنکور

    مشاورانی که از تجربه نسبتاً بالایی برخوردارند، مبنای کار خود را بر اساس شناخت توانایی‌ها و نقاط ضعف داوطلب قرار می‌دهند و با لحن و نیتی محبت‌آمیز و دلسوزانه نسبت به تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف این افراد اقدام می‌نمایند.

     

    مشاور حرفه ای کنکور

     

    بهترین مشاوران کنکور، هیچ‌گاه یک برنامه روتین و از پیش نوشته‌شده را برای استفاده تمامی داوطلبان ارائه نمی‌نمایند و هر کسی را در وهله اول با توانایی‌های فردی و ظرفیت درونی خود می‌سنجند و پس از آن نسبت به ارائه برنامه‌ای شخصی و کاملاً اختصاصی اقدام می‌کنند.

    پیگیری مداوم و سنجش و پایش تغییرات داوطلبان، یکی دیگر از محاسن یک مشاور حرفه‌ای می‌باشد. اگر برنامه‌ای که توسط مشاور به شما داده شده، از استانداردهای لازم برخوردار باشد، باعث ایجاد تغییرات سازنده می‌شود و این تغییرات می‌بایست به طور مداوم توسط ارائه‌دهنده، رصد شود و توصیه‌های تکمیلی نیز در اختیار متقاضی شرکت در کنکور قرار گیرد.

    این مساله در جای خود باعث ایجاد انگیزه و شوق در فرد نیز می‌گردد و او را نسبت به آینده امیدوارتر می‌سازد.

    سرکوفت زدن، ترساندن، ناامید کردن، بزرگنمایی بی‌مورد کنکور، سرسری‌گرفتن توانایی‌های داوطلب و بی‌توجهی به حرف‌های او، لحن خشک و آمرانه و… از جمله رفتارهایی می‌باشد که می‌تواند مشاور غیرحرفه‌ای را از حرفه‌ای تمییز دهد. یکی از مهم‌ترین توصیه‌های مشاوران کنکور، حول محور معرفی بهترین منابع کمک درسی جهت آماده‌سازی و تقویت داوطلبان می‌چرخد.

    این مطلب را هم ببینید  تست هوش و خلاقیت

    آن دسته از افرادی که خود موفق به کسب رتبه‌های برتر کنکور شده‌اند، از نظر تجربی و علمی برای ارائه مشاوره‌های سودمند به پشت کنکوری‌ها مناسب‌تر می‌باشند. چراکه با طی کردن این مسیر به تمامی پستی و بلندی‌های آن آشنایی کامل داشته به همین منظور بهتر می‌توانند فوت و فن‌های مناسب را در اختیار داوطلبان قرار دهند.

    یکی از دغدغه‌های داوطلبان بحث هزینه‌های مالی است، مراکز مشاوره متخصص می‌بایست به دور از پول‌پرستی با نرخ گذاری‌های معقول و منطقی، دلسوزانه در جهت خدمات‌رسانی و راهنمایی هرچه بهتر این افراد بپردازند. این امر باعث می‌شود که متقاضیان زیادی نسبت به استفاده از تجارب مشاوران ترقیب شوند.

    انجام تست عشق و ازدواج

    همچنین شما میتوانید از مشاوران تحصیلی رابینیا مشاوره دریافت نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    سروناز فقاهتی

    ✨✨✨تنها با ایمان به خود و پشتکار، می‌توانی کوه‌ها را بی‌حرکت کنی. پس به آرزوهایت پای بگذار و با اعتماد به نفس، به سوی موفقیت حرکت کن. ✨✨✨

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x