روابط زناشویی و جنسی

قبل از شروع رابطه جنسی مقعدی بخوانید‼️

  • ‍ اطلاعات به دست آمده از سراسر جهان حکایت از این دارد که در بین زوج ها، معمولا مردان تمایل بیشتری به رابطه مقعدی  دارند.

    برای مردان قرار گرفتن در پشت زنان حتی در حالت دخول به  واژن  نیز جذاب و از باستانی ترین شیوه ها است. دیدن زن از پشت سر و حالت زیبای گلابی گونه بدن زن نیز مزید بر علت است. تصویری که همیشه در ذهن مرد حک خواهد شد.

    اگر با همسرتان به توافق رسیده اید و میخواهید رابطه مقعدی انجام دهید، نکات اصلی بهداشتی رابطه مقعدی باید رعایت شود.

    قانون مهم این است که دردی در زن ایجاد نشود. برای همین صبوری، ظرافت و همراهی حسی با شریک جنسی نکته مهمی است.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    نکات مهم که قبل از برقراری رابطه جنسی باید بخوانید :

    🔻 در رابطه مقعدی حتما از کاندوم مجزا استفاده کنید. چربی هایی که روی پوست ناحیه مقعد وجود دارد میتواند باعث انتقال بیماری های مقاربتی که همسرتان به آن مبتلاست شود زیرا دسترسی مستقیم به جریان خون دارد. حتی اگر هیچ نوع بیماری مقاربتی وجود نداشته باشد باید از کاندوم استفاده کنید.

     

    🔻 در رابطه جنسی مقعدی از داروهای شل کننده عضلات استفاده نکنید.

    برخی افراد از داروهایی مانند نیترات آمیل استفاده میکنند تا ارتباط جنسی مقعدی راحت تر و ساده تری داشته باشند. داروی شل کننده عضلات بسیاری قوی بوده و عوارض جانبی جدی مانند فشار خون بالا ایجاد میکند.

     

    🔻 اگر همسرتان از کاندوم برای برقراری ارتباط جنسی استفاده نمیکند از آنجا که واژن مستعد ابتلا به عفونت است بهتر است حتما این ناحیه را بعد از نزدیکی بشویید.

     

    🔻 فکر نکنید با رابطه مقعدی تبخال تناسلی نمیگیرید. تبخال به همان اندازه که در رابطه جنسی واژینال قابل سرایت است در رابطه جنسی مقعدی نیز میتواند باعث ابتلا شود.

     

    🔻 برای کاهش درد در طول رابطه جنسی مقعدی به هیچ عنوان از بی حس کننده استفاده نکنید. هنگامی که پوست مقعد بی حس باشد ممکن است آسیب قابل توجهی در اثر فعالیت شدید به مقعد وارد شود. می توانید از لوبریکانت استفاده کنید.

    انجام تست عشق و ازدواج

    🔻 اگر مبتلا به هموروئید هستید باید بدانید که رابطه جنسی مقعدی آن را بدتر میکند و باعث خونریزی میشود.

    این مطلب را هم ببینید  آیا در مورد نقاط حساس بدن خانم ‌ها چیزی شنیده‌اید؟

     

    🔻 قبل از انجام رابطه مقعدی حتما مقعد خود را با استفاده از پوار بشویید و تمیز کنید پوار در تمامی داروخانه ها موجود است

     

    🔻 در مورد رابطه مقعدی باید بدانید که حلقه خروجی مقعد مثل واژن قابلیت ارتجاعی برای حرکت رفت و برگشتی اندام  تناسلی مرد را ندارد در نتیجه احتمال خراشیدگی و خونریزی آن بسیار بالا میباشد

     

    🔻 در رابطه مقعدی بهتر است خانم حداقل یکبار ارگاسم را تجربه کند. زیرا بعد از انقباضات ارگاسم، عضلات کف لگن آرامتر شده و انجام رابطه  آنال راحتتر خواهد شد.

     

    🔻 بعد از رابطه مقعدی به هیچ وجه مستقیما به سراغ رابطه اورال نروید! بعد از سکس از پشت آلت تناسلی مرد باید با مواد شوینده کاملا شستشو داده شده و سپس اقدام به رابطه اورال یا واژینال کرد، باکتری های موجود در مقعد در صورت ورود به گلو یا واژن می توانند به راحتی باعث عفونت های وخیم شوند.

    تست های شغلی

    ️ آیا رابطه جنسی مقعدی برای زنان لذتبخش است ؟

    از نظر فیزولوژیکی خیر ، همراه با درد و البته عوارض بسیار است ، اما زنان معمولا زمانی که متوجه میشوند  این رابطه برای همسرشان لذتبخش است ، از لذتی که تقدیم همسرشان میکنند و واکنش همسرشان ، تحریک شده و از نظر روانی از آن لذت میبرند

    متاسفانه ، برخی دختران نیز جهت حفظ بکارت و حفظ طرف مقابل ، قبل از ازدواج راضی به انجام این رابطه میشوند رابطه جنسی مقعدی یک رابطه بسیار پر خطر جنسی است

    وجود باکتریهایی که هرگز با شستشو از بین نمیروند درون روده و همچنین نواحی آنال ( خروجی روده ) و دهانه مقعد میتواند انتقال سایر بیمارهای مقاربتی به خصوص ایدز را سهل تر کند ، همچنین به شرط سالم بودن طرفین نیز این رابطه می تواند برای مفعول آسیبهای جدی به اعصاب نواحی مقعد وارد کند یا حتی باعث پارگی شود

    این مطلب را هم ببینید  نکات مهم در مورد خیانت

     

    رابطه مقعدی چه آسیبی بر باسن زن وارد می کند ؟

    وقتی  زنی راضی به این رابطه نیست ماهیچه های لگن را منقبض می کند و فشار بیشتری به اسفنکترهای این ناحیه وارد می شودودچارآسیب می گرددواین رابطه توام با درد است.

    بخاطرداشته باشیدکه رابطه سالم جنسی بر اساس رضایت طرفین و لذت است نه زور و تحکم.

    چنانچه انجام این رابطه برای زنان،دردآور است پرهیز کنند.دراین موارد زنان بای یاد بگیرند برای بدن خود ارزش قائل شوند و عزت نفس داشته باشند وبه هرکاری تن ندهند.درغیر اینصورت موجب می شود ازانجام رابطه ی جنسی  دوری کنند و دچار کم میلی جنسی گردند

    این مسئله ازنظر انتقال بیماری های جنسی، احتمال انتقال بیماری های مقاربتی مثل سوزاک،ایدز،هپاتیت و …دراین رابطه چند برابر بیشتر است.

     

    آیا رابطه مقعدی باعث بزرگی باسن میشود؟

    رابطه جنسی مقعدی هیچ ارتباطی با بزرگ شدن باسن ندارد رابطه زیاد مقعدی باعث ایجاد بیماریهای مختلفی از جمله بی اختیاری با نشت مدفوع میشود .بعضی ها بر این باورند که رابطه_مقعدی باعث بزرگ شدن باسن میشود اما این کاملا اشتباه است.رابطه مقعدی باعث گشاد شدن مقعد میشود و به مرورزمان باعث هموروئيد دست دادن کنترل مدفوع می شود.

     

    آیا رابطه مقعدی برای مردان هم خطرناک است؟

     

    رابطه مقعدی برای مردها نیز مضر است. دهانه مقعد دارای ماهیچه ای حلقوی است، مانند یک کش محکم دور اندام جنسی مرد را گرفته و در لحظه خروج مایع منی مانند یک سد عمل می کند.

    در اثر این عمل احتمال پس زدن منی به عقب و فشار به کیسه های منی و غده پروستات و عوارض ناشی از آن خیلی زیاد است.

    این مطلب را هم ببینید  فرق بین میک لاو و سکس چیست؟

     

    عوارض رابطه جنـسی مقعـدی

     

    بیماریهای عفونی

    مخصوصا در حالتی كه پس از آمیزش مقعدی و قبل از شستشوی كامل طرفین رابطه جنسی از جلو انجام شود.

     

    بی اختیاری مدفوع

    انجام آمیزش مقعدی به صورت مکرر با آسیب به عضلات حلقوی (وظیفه بستن مقعد را بر عهده دارند) به تدریج سبب فراختر شدن مقعد شده و چین های مخاطی مقعد از بین رفته و در موارد پیشرفته نارسائی عضله اسفنگتر مقعد و بی اختیاری مدفوعی نیز ایجاد خواهد شد.

     

    سوراخ شدن روده ها

    آمیزش مقعدی باعث سوراخ شدن روده های می شود و برای درمان این مشکل بسیار مهم باید حتما در بیمارستان بستری شد و جراح باید آن قسمت روا ترمیم کند و آنتی بیوتیک باید برای جلوگیری از عفونت تجویز شود. درد شدید، تب بالا و احساس فشار در ناحیه شکم از مشخصات این مشکل است. این حالت نیاز به درمان اورژانسی دارد.

     آسیب ماهیچه مقعد در زمینه رابطه جنسی ناخواسته از طریق مقعد باعث درجاتی از بی اختیاری میشود.

    بی اختیاری در دفع و گاز روده ها شایع ترین مشکل افرادیست که رابطه مقعدی دارند. مضرات رابطه ی مقـ.ـعدی بسیار خطرناک تر از آن است که حتی زوجین فکرش را هم بکنند. خونریزی و بریدگی های مقعد بعد از رابطه مقعدی زن را تا حد ابتلا به اچ آی وی و مرد را مستعد عفونتهای شدید می کند.رابطه مقعدی باعث میشود دریچه خروجی مقعد به درستی کارخود را انجام ندهد.با تکرار زیاد رابطه مقعدی و به مرور زمان احتمال دارد امکان ارادی خروج مدفوع یانگه داشتن آن را ازدست بدهید.

    خانم های عزیز شما می توانید عملکرد جنسی به ویژه تمابلات جنسی، برانگیختگی، توانایی رسیدن به ارگاسم و رضایت از ارگاسم در طول هفته آینده را ارزیابی کنید . کافیست روی کلمه پرسشنامه تجارب جنسی آریزونا کلیک کنید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    حانیه رحیمی

    اگر فقط برای پول در آوردن کار کنید، آن را به دست نمی‌آورید! ولی اگر عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید، موفقیت در دستان شماست.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x