ارتباط با جنس مخالفروابط زناشویی و جنسی

فرق بین میک لاو و سکس چیست؟

آیا سکس و میک لاو یکی هستند اگر تفاوت دارند، تفاوت آنها در چه چیزی است؟

  • فرق بین میک لاو و سکس چیست؟

    تعصبات کاذب خانواده ها و نبودن سواد جنسی در زندگی زناشویی دلیل اصلی جدایی افتادن بین زوجین از نظر عاطفی و خیانت و در سرانجام طلاق است. اما در حال حاضر روابط جنسی بین خانواده ها و زوجین بسیار اهمیت دارد و باید به طور جدی به آن پرداخته شود. در اکثر مواقع مردم واژه‌ی سکس و میک لاو را یکی میدانند و از تفاوت آنها با یکدیگر اطلاعی ندارند. در این مقاله فرق بین میک لاو و سکس را بیان میکنیم.

    میک لاو چیست؟

    به حالتی از ارتباط بین زوجین که همراه با رابطه صمیمی و نزدیکی عاطفی و روحی باشد میک لاو میگویند. اهمیت میک لاو در این است که زوجین میتوانند از نظر عاطفی یکدیگر را ارضا کنند و به همین دلیل احساس نزدیکی بیشتری با یکدیگر میکنند. درواقع میک لاو میتواند همان عشق بازی باشد با این تفاوت که در میک لاو رابطه جنسی برقرار نمی شود.

    این نوع از رابطه میتواند به سکس و رابطه جنسی ختم شود اما هدف اصلی آن برقراری رابطه جنسی نیست و در عمل هم همچین اتفاقی نخواهد افتاد. در انجام میک لاو، زوجین یکدیگر را نوازش و لمس میکنند؛ همچنین ابراز عشق به دو صورت کلامی و عملی صورت میگیرد. از همین طریق زوجین یکدیگر را از نظر عاطفی ارضا میکنند.

    ارضا شدن عاطفی بسیار مهم تر از ارضا شدن جنسی به همین خاطر میک لاو باعث میشود احساس نزدیکی بیشتری بین زوجین برقرار شود. اهمیت میک لاو بسیار بیشتر از رابطه جنسی است.

    ویژگی های میک لاو

    1. انجام دادن میک لاو باعث بهبود روابط جنسی، روابط کلامی و روابط بین فردی میشود.
    2. میک لاو میتواند در افراد احساس خوب ایجاد کرده و باعث تمایل بیشتر افراد به انجام دادن میک لاو میشود تا برقراری سکس!
    3. میک لاو عناصر وجودی دارد که فراتر از بدن است و این موضوع باعث میشود که اهمیت میک لاو از سکس بسیار بیشتر باشد.
    4. با انجام دادن میک لاو افراد توانایی جدا شدن از یکدیگر را ندارد و زندگی مشترکشان ادامه پیدا میکند و طلاق و جدایی کم میشود.
    5. میک لاو عشق و علاقه بین زوجین را افزایش میدهد و باعث میشود زوجین برای ابراز عشق خود هر تلاشی بکنند. این عمل باعث عمیق تر و ماندگار تر شدن عشق و علاقه افراد میشود.
    6. میک لاو اهمیت بالا و ویژگی های مثبتی در روابط زناشویی دارد. پس زوجین با پرداختن به ویژگی های میک لاو و دانش داشتن نسبت به آن از ویژگی های این کار در سطح عاطفی و نزدیکی خود با همسر برخوردار میشوند و همچنین باعث افزایش یافتن کیفیت زندگی زناشویی بین افراد است.
    7. امروزه در جامعه بسیار مشاهده میشود که افراد پس از گذشت زمان عشق خود را نسبت به طرف مقابل از دست میدهند و در نهایت زوجین از یکدیگر جدا میشوند. انجام میک لاو میتواند باعث پی بردن افراد به عشق و علاقه طرف مقابلشان شوند و بتوانند رابطه و عشقی پایدار داشته باشند.
    این مطلب را هم ببینید  روش های تحریک همسر

    میک لاو چگونه انجام می گیرد؟

    1. وجود شمع روشن در گوشه کنار اتاق نشانگر عشق است و با پخش کردن یک‌ موسقی بی‌کلام با صدای کم میتواند فضای میک لاو را رویایی کند.
    2. در میک لاو ابراز عشق به صورت کلامی با کلام عاشقانه و به صورت عملی با نوازش موها، بوسه های عمیق و نگاه خیره به چشم های یکدیگر صورت میگیرد.
    3. در انجام میک لاو افراد میتوانند با ایجاد کردن یک محیط عاشقانه و دور از هیاهو، ایجاد یک فضای پر از آرامش، . کمتر کردن نور فضا بیشتر ابراز عشق و احساس  آرامش کنند.
    4. توجه داشته باشید که میک لاو به هیچ عنوان نباید شبیه فیلم های پورن باشد. اگر در صنعت پورن نوازشی هم صورت میگیرد اصلا شبیه نوازش میک لاو نیست. چون در فیلم های پورن هدف از عشق بازی رسیدن به سکس است و میک لاو از این نظر متفاوت است که هیچ هدفی برای برقراری رابطه جنسی پس از عشق و نوازش ندارد.

    این 4مورد موارد بود که در میک لاو اهمیت بالایی دارد. توجه داشته باشید در میک لاو نباید خواستار رابطه جنسی باشید. در این کار فقط باید طرفیت ارضای عاطفی شوند نه جنسی. پس هدف میک لاو سکس نیست زیرا سکس فرد را از نظر جنسی ارضا میکند. پس انتظار نداشته باشید که میک لاو به سکس و ارضای جنسی ختم شود.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

     

    فرق بین میک لاو و سکس

     

    سکس چیست؟

    سکس یا رابطه جنسی یا آمیزش جنسی بعد دیگر ابراز عشق است که اهداف شهوانی و برطرف کرد نیاز جنسی افراد را دارد. سکس به اهمیت بدنی و جسمی و جنسی عشق اشاره دارد که در زندگی زناشویی و تداوم آن بسیار پر اهمیت است. برخی اوقات سکس فقط یک عمل جنسی به دور از عشق است. سکس نیاز جنسی افراد را ارضا میکند و برقراری یک رابطه جنسی برای بر طرف کردن نیاز جنسی و غریزه است.

    از الزامات مهم زندگی مشترک و زناشویی سکس است و باید گفت سکس نیاز افراد به برقراری رابطه جنسی و ارضا کردن این نیاز است به همین دلیل مانند نیاز به غذا و خواب و نیاز به هورمون های رفع استرس، نیاز به سکس برای ارضای نیاز جنسی اهمیت زیادی دارد. تاکید سمکس بر بدن و جسم است پس با تاکید بر نیاز جنسی افراد به غریزه پاسخ میدهد اما نمیتواند نیاز های عاطفی افراد را پاسخ دهد.

    این مطلب را هم ببینید  نکات مهم در مورد خیانت

    برای اطلاع بیش تر در زمینه رابطه جنسی کلیک کنید.

    ویژگی های سکس

    سکس در واقع عملی برای پاسخگویی به غریزه انسان است. از همین رو از ویژگی های جسمی او می توان به بالانس شدن هورمون های بدن افراد، تنظیم وضعیت جسمی و همچنین کسب و افزایش آرامش در بدن شود. از لحاظ خلق و خو با توجه به کاهش استرس، می تواند بر کیفیت خلق و خوی افراد تاثیر مثبت داشته باشد.

    وجود سکس در هر رابطه ای بسیار اهمیت بخش است و یک زندگی زناشویی موفق برای تداوم خود نیازمند به برقراری رابطه ی جنسی می باشد. سکس در بسیاری از موارد می تواند بدون عشق و علاقه باشد زیرا صرفا پاسخی به غریزه طبیعی انسان است و از همین رو در بسیاری از مواقع می تواند بدون وجود عشق و علاقه باشد.

    اگر سکس را به طور مستمر انجام دهید باعث بهبود روابط بین شما و همسرتان میشود. با انجام این کار میتوانید دوام و تمایل خود و همسرتان به رابطه جنسی را زیاد کنید و باعث نزدیکی شما با یکدیگر میشود. سکس کاری لذت بخش برای هر دو جنس است. سکس میتواند شرایط زندگی را مطلوب سازد و باعث فرزندآوری شود.

    همه میدانیم تنها روش برای بچه دار شدن رابطه جنسی است؛ به همین دلیل فرزندآوری و افزایش جمعیت جهانی از ویژگی های مهم و تاثیر گذار سکس است که در علم جامعه شناسی و مردم شناسی مورد بررسی قرار گرفته است. در جامعه امروزی جوانان کشوری که جمعیت پیری دارد را ترغیب به فرزندآوری میکنند و این مسئله در جامعه شناسی و پیری جمعیت که از موضوع های مهم روانشناسی است بسیار اهمیت دارد.

    انجام تست عشق و ازدواج

    برای اطلاع از زمان مناسب بچه دار شدن کلیک کنید.

    تفاوت میک لاو و سکس

    اکثر افراد به دلیل اینکه سواد جنسی ندارند میک لاو و سکس را یکی میدانند در صورتی که این دو عمل تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند. این افراد نمیتوانند تفاوت میان این دو عمل پر اهمیت در روانشناسی را درک کنند.

    هدف میک لاو ارضای عاطفی است اما هدف سکس فقط ارضای جنسی افراد است. ارضای عاطفی میتواند بسیار مهم تر از ارضای جنسی باشد. میک لاو هدف جنسی و برانگیختگی جنسی ندارد و فقط میخواهد که فرد از نظر عاطفی ارضا شود که خیلی بالاتر از برانگیختگی جنسی است. میک لاو باعث ایجاد و افزایش و ابراز عشق طرفین میشود.

    این مطلب را هم ببینید  10 پوزیشن رابطه جنسی مناسب

    هدف سکس ارضای جنسی و برانگیختگی جنسی در دو طرف است. میک لاو با هدف سکس صورت نمیگیرد اما بهترین اتفاقی که میتواند برای زوجین بیافتد این است که میک لاو به یک سکس عالی و موفق در افراد ختم شود و این امر باعث میشود که افراد هیچ موقع به طلاق و جدایی و خیانت فکر نکنند. چون در این رابطه طرفین از نظر عاطفی و از نظر جنسی ارضا میشوند و احساس نزدیکی بیشتری شکل میگیرد.

    در جامعه امروزی طلاق عاطفی رو به افزایش بوده و تنها ارتباطی که طرفین با یکدیگر دارند همزیستی مسالمت آمیز در یک خانه است. سکس و میک لاو باعث میشود افراد هم از نظر جنسی و هم از نظر عشق و علاقه احساس نزدیکی بیشتری نسبت به همدیگر کنند و احتمال طلاق عاطفی بسیار کاهش پیدا کند.

    امروزه بسیار مشاهده می شود که افراد از یکدیگر طلاق عاطفی گرفته و تنها وجه ارتباطشان با یکدیگر این است که در یک خانه به همزیستی مسالمت آمیز با یکدیگر پرداخته اند. باید دانست که سکس می تواند بسیار باعث شود که افراد از نظر جنسی و میک لاو بتواند باعث شود که افراد از نظر عشق و علاقه و احساس به یکدیگر نزدیک شده و احتمال طلاق عاطفی را در افراد کاهش می دهد.

    برای اطلاع از نشانه های طلاق عاطفی کلیک کنید.

    سخن آخر

    اگر افراد بتوانند در زندگی زناشویی خود با وجود همه محدودیت هایی که برایشان وجود دارد، به انجام میک لاو با یکدیگر بپردازند و به میک لاو و سکس نگاه مشترکی نداشته باشند، زندگی زناشویی شان بسیار موفق رو به جلو خواهد رفت. میک لاو تمایل به نزدیکی را افزایش میدهد و صمیمیت بین زوجین را زیاد میکند. انجام میک لاو بدون هدف سکس برای خانوم ها بسیار لذت بخش است.

    به دلیل اینکه زن ها سکسی که خالی از عشق و علاقه باشد را دوست ندارند و حتی این مورد میتواند برا آنها دردناک هم باشد. اما چه قبل و چه بعد از سکس، میک لاو صورت بگیرد و زوجین بتوانند عشق بازی و برقراری رابطه عاشقانه داشته باشند بسیار لذت بخش است و روابط بین زوجین را بهتر میکند.

     

    تست های شغلی

    فرق بین میک لاو و سکس

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    صبا دهقانپور

    خوشحالی محصول یه زندگی هدفداره، هدف رو از زندگی‌ بگیری، خوشبختی هم ازش گرفته میشه.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x