نقد روانشناسینقد فیلم

نقد روانشناسی فیلم ترس

فیلم ترس در یک نگاه ...

  • فیلم ترس

     

    ” ترس “یک فیلم در ژانر روانشناختی به زبان تلوگو (زبان هندی) در سال 2018 است که توسط Prasanth Varma (در اولین فیلم بلند خود) نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم توسط نانی و پرشانتی تیپیرننی تهیه شده است. در این فیلم گروهی از بازیگران من جمله کژال آگاروال ، نیتیا منن ، رجینا کاساندرا ، عیشا ربا ، سرینیواس آواسارالا ، پریادارشی پولیکوندا و مورالی شارما حضور دارند. همچنین دارای صدای نانی و راوی تجا است. این فیلم به مسائل روانشناختی و مشکلات اجتماعی مانند کودک آزاری ، سوء استفاده جنسی و سوء مصرف مواد می پردازد. این فیلم در 16 فوریه 2018 در سراسر جهان اکران شد و نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد.

     

    خلاصه فیلم ترس :

    شیوا یک نگهبان و دانشمند مشتاق است که در حال ساختن یک ماشین زمان برای ملاقات با والدینش است که سالهاست با آنها ملاقات نکرده است ، هنگامی که زنی به نام پارواتی، ناگهان ظاهر می شود و ادعا می کند که او خود آینده او است و به گذشته سفر کرده است برای جلوگیری از مرگ والدین اش ، و ادعا می کند مرگ آنها تا یک ساعت دیگر اتفاق می افتد.

    نالا مرد خوش شانسي است كه براي آشپزي در يك رستوران درخواست داده است. در حالی که او حتی آشپزی را به صورت حرفه ای نمی داند ، فقط دستورالعمل های ویدیوهای آشپزی یوتوب را دنبال می کند تا کارهایی را که صاحب رستوران از او میخواهد انجام دهد به پایان برساند. در حین آشپزی ، با نانی ، ماهی قرمز و شانتی ، درخت بونسای در آشپزخانه دوست می شود ، که هر دو به طرز شگفت انگیزی می توانند صحبت کنند و او تنها انسانی است که می تواند آنها را بشنود ، بفهمد و با آنها ارتباط برقرار کند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    رادا با پدر و مادرش منتظر شریکی که برای زندگی اش انتخاب کرده است هستند. وقتی کریش ظاهر می شود ، والدین رادا با تعجب می بینند که کریش زنی است که نام کامل او کریشناونی است و او و رادا عملا همجنسگرا هستند. والدین رادا به شدت به رابطه رادا و کریش اعتراض دارند زیرا نمی توانند ازدواج همجنسگرایان را بپذیرند. با این حال ، والدین رادا متأثر می شوند وقتی کریش ، روانپزشک حرفه ای ، به آنها می گوید که رادا به دلیل حوادث وحشتناکی که در کودکی با آن روبرو شده است از مردان متنفر است ، که بعداً باعث تغییر گرایش جنسی او نسبت به زنان شد.

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی فیلم هویت

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x