نقد روانشناسینقد فیلم

نقد روانشناسی فیلم قاضی

نگاهی دیگر به فیلم قاضی

  • فیلم قاضی

     

    خلاصه فیلم:

    آنی لیرد (دمی مور) مجسمه سازی است که در نیویورک به همراه پسرش الیور (جوزف گوردون لویت) زندگی می کند. او به عنوان یک کارمند اطلاعات به صورت روزانه مشغول به کار است. آنی به عنوان هیئت منصفه در محاکمه رئیس اوباش لوئی بوفانو (تونی لو بیانکو) ، که متهم به دستور قتل سالواتوره ریجیو است ، انتخاب می شود.

    مارک کوردل (الک بالدوین) برخی از آثار هنری آنی را خریداری می کند و سپس با او به صرف شام میرود، قبل از اینکه بفهمد که او دستور دهنده و عامل واقعی قتل ریجیو توسط بوفانو است . مارک آنی را تهدید میکند که هیئت منصفه را متقاعد کند که بوفانو را تبرئه کند ، وگرنه او و پسرش الیور را میکشد.

    آنی وحشت زده هیئت منصفه را متقاعد می کند تا بوفانو را تبرئه کند. بعد از محاکمه ، بوفانو به دنبال آن است که آنی \”ناپدید\” شود و او را نوعی مهره سوخته می داند. ولی مارک سعی میکند بوفانو را متقاعد می کند. مارک به دنبال دوست آنی ، ژولیت (آن هچه) می رود. پس از نزدیک شدن به او معرفی خود به عنوان همدست آنی , او اسلحه ای را برمی دارد و ژولیت را مجبور می کند تا با مصرف بیش از حد مواد مخدر خودکشی کند. مارک از قتل ژولیت به ادی (جیمز گاندولفینی) ، که او نیز برای بوفانو کار می کند ، اما برخلاف مارک ،ادی با آنی همدرد است ، چون او خودش یک پدر است…

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی فیلم خیزش هانیبال + تماشای آنلاین

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x