نقد روانشناسینقد فیلم

نقد روانشناسی فیلم مرد بله بگو

مردی که به هیچ درخواستی "نه" نمیگوید ...

  • فیلم مرد بله بگو

     

    داستان فیلم :

    این فیلم در مورد شخصی هست که از اطرافیان خودش فراری هست و به هر چیزی جواب نه می دهد وبعد از شرکت در مراسمی تصمیم می گیره که به همه چیز ی که برایش اتفاق می افتد بله بگه.

    توضیح فیلم مرد بله بگو:

    (خلاصه فیلم)

    شخصیت اصلی این فیلم مردی است به نام کارل با بازی جیم کری ، کمدی معروف آمریکایی که حتما با او آشنایی دارید . در ابتدای فیلم کارل مانند خیلی از انسان ها که شاید ما هم با آن ها برخورد کردیم تنها بودن رو به هر چیز دیگری ترجیح می دهد و در برابر خیلی از خواسته های اطرافیانش جواب نه می دهد اما یک روز یکی از دوستانش از او می خواهد که به همایش بله گفتن بیاید . او به همایش می رود و در آنجا تصمیم می گیرد به همه چیز از این پس بله بگوید . در ادامه او به همه چیز حتی چیزهایی که ممکنه به ضرر او باشد بله می گوید و در این راه با دختری آشنا می شود دختر وقتی می فهمد که او با خودش قرار گذاشته به همه چیز بله بگوید او را ترک می کند چون فکر می کند زمان هایی که کارل با او بوده از روی احساس قلبی او نبوده بلکه از روی عهدی بوده است که با خودش گذاشته در ادامه کارل این تصویر که باید به همه چیز بله بگوید رو از ذهنش پاک می کند و به این نکته می رسد که باید به هر چیز در جای درست خودش بله یا خیر بگوید و در آخر او نزد آن دختر می رود و انها با هم آشتی می کنند .

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی فیلم خرس همیشه قطبی

    نقد و بررسی فیلم :

    داستان این فیلم نشون داد که واقعا باید همیشه و در همه چیز در جای خودش بله یا نه بگوییم که به نظرم این فیلم تونست به خوبی این امر رو به تصویر بکشه . بازیگران این فیلم هم خوب در نقش خودشون قرار گرفتند خصوصا جیم کری در این فیلم مانند اکثر فیلم هایش خوب توانست جلوی دوربین ظاهر بشه و قسمت کمدی فیلم رو قوی تر کنه . تصویر یرداری این فیلم در حد متوسط بود نه خیلی خوب و نه خیلی بد اما جاهای قرار گیری دوربین خوب بود . کارگردانی فیلم هم در حد قابل قبولی بود . در کل این فیلم فیلم کمدی رو مانتیک خوبی بود که چند اشکال داشت ، که از بارز ترین آنها این بود که در بعضی از قسمت های این فیلم تا حدی زیاده روی می شد که بعضی از اتفاقات رو مسخره وغیر منطقی جلوه می داد که زیا نه ولی در حد خودش به فیلم لطمه زد .

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x