نقد روانشناسینقد کارتون

نقد روانشناسی کارتون نابغه + تماشای آنلاین

کله کدویی آبی رنگ که نابغه است..

  •  

    کارتون نابغه (مگامایند)

     

    نگاهی کلی به داستان :

    مگامایند باهوش ترین شخصیت سوپر بدجنس میباشد که تاکنون دیده ایم و همچنین ناموفق ترین آنها! سالها او در آرزوی فتح و تصرف شهر مترو سیتی میباشد ولی تلاش هایش تاکنون نتیجه ای نداده است.هر تلاش او برای این هدف شیطانی اش به لطف سوپر قهرمانی به اسم مترو من منجر به شکستی دیگر برای این سوپر شخصیت شیطانی می شود تا روزی که مگامایند در کش و قوس یکی از ماموریت ها و اهداف شیطانی اش موفق میشود مترو من را برای همیشه از میدان به در کند. بعد از این اتفاق، مگامایند ناگهان متوجه میشود که هیچ هدف خاصی ندارد و زندگی شیطانی اش بدون وجود یک سوپر قهرمان برای جنگ با او، هیجانی ندارد! او متوجه میشود که از میدان خارج کردن مترو من بزرگترین اشتباه زندگی اش بوده و به این نتیجه میرسد که برای برقراری زندگی پر از هیجان گذشته اش، باید سوپر قهرمانی در شهر باشد.سوپر قهرمان جدید شهر تایتان نام دارد.

    مگامایند تلاش اش بر این است که تایتان یک سوپر قهرمان موفق و حتی قویتر از قبل از آبگا مایند در فکر تسخیر جهان نیست، بلکه اینبار به فکر نابودی کامل جهان است. اینجاست که مگا مایند با یک دو راهی مواجه میشود. آیا او میتواند برای دفاع از جهان بر ذات پلید اش غلبه کند؟ آیا مگا مایند، به عنوان باهوش ترین موجود روی زمین میتواند یکبار هم که شده هوشمندانه ترین تصمیم زندگی اش را بگیرد؟

     

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

     

    نقد و بررسی فیلم

    انتظار من از فیلم مگا مایند بسیار بسیار پایین بود. من هیچ گونه نکته جذابی نمیتوانستم در پیش نمایش و و ویدئو های کوتاه منتشر شده از فیلم پیدا کنم. باز هم به نظرم یک فیلم انیمیشنی دیگر می آمد که با یک داستان بی محتوا جهت کمک به فروش بیشتر اش اینبار هم دست به دامن صدا پیشگانی نامدار شده، ولی بعد از دیدن فیلم نظرم به کلی عوض شد. فیلم به شدت جالب و خنده دار از آب در آمده و پر است از صحنه های اکشن خوش ساخت که به راحتی میتواند شما را سرگرم خود کنند. به طور خلاصه میتونم بگم این فیلم یه سورپرایز زیبا بود.

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی فیلم ما سرباز بودیم

    فیلمنامه خیلی عالی نیست ولی با این حال توانسته مصالح لازم را جهت نشان داده شدن استعداد کارگردان در به خنده در آوردن و ایجاد اشتیاق در بینندگان در بیشتر لحظات فیلم را فراهم کند. از جکهای احمقانه و سوپر قهرمانی گرفته تا تکه های سیاسی، همه و همه نشانگر وقت و انرژی زیادی است که نویسندگان برای این فیلم نامه گذاشته اند.

     

     

     

    از نظر جلوه های بصری، شرکت دریم ورکس اینبار پا را فراتر گذاشته و توانسته فیلم بهتری را نسبت به فیلم قبل خود ارائه کند. بعد سوم اضافه شده به فیلم ، به خصوص در بعضی صحنه ها واقعا کیفیت این فیلم را بالا برده است. به قول دوست خویم راجر ایبرت،من هم بر این عقیده ام بهترین تجربه در دیدن فیلم های 3 بعدی مربوط به انیمیشن های 3 بعدی میباشد. صدای ویل فرل و تینا فی در این فیلم به خوبی بر روی شخصیت ها نشسته و جالب و سرگرم کننده به نظر می رسد. این 2 شخصیت با صدای این بازیگران به خوبی جاندار و با هیجان شده اند، به خصوص ویل فرل که با آن تن صدای خاص خودش توانسته جملات و تکه هایی ادا کند که فقط خودش از پسش بر می آید، او توانسته جالب ترین و خنده دار ترین شخصیت سوپر شرور دنیا را واقعی نشان دهد. بقیه گویندگان و صدا پیشگان (براد پیت و جان هیل) هم در حد شخصیتشان نسبتا خوب کار کرده اند.

    مگا مایند نتوانسته آن جوری که باید و شاید یک شخصیت قهرمان کاملی را در این فیلم معرفی کند جوری که بتوانیم به ادامه ای از این انیمیشن خیلی امیدوار بمانیم ولی توانسته به اندازه کافی لحظات شاد و سرگرم کننده در فیلم خود قرار دهد تا خود را به عنوان یک فیلم و انتخاب خوب برای سینما رو ها مطرح کند.

    انجام تست عشق و ازدواج

     

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی کارتون موآنا
    تماشای آنلاین کارتون نابغه :

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x