روانشناسی

معرفی کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی

کتاب هنر شفاف اندیشیدن به قلم رولف دوبلی که در گروه پرفروش‌ترین‌های جهان و محبوب‌ترین کتاب‌های آلمان قرار دارد، 99 راهکار مفید در اختیار شما می‌گذارد که به کمک آن‌ها قادر خواهید بود ذهن خود را آزاد کرده و در نهایت انتخاب‌های بهتری در زندگی داشته باشید.

  • معرفی کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی

    کتاب هنر شفاف اندیشیدن (The Art of Thinking Clearly) راهنمایی است که در این موارد به شما کمک می‌کند. این کتاب دید شفاف‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    این کتاب از اشتباهاتی که ممکن است هر یک از شما انجام دهید، سخن می‌گوید، اشتباهاتی که در زندگی همه‌ی انسان‌ها وجود دارند و در تمام تصمیمات زندگی تاثیر می‌گذارند، اما شما به دلایلی آن‌ها را نمی‌بینید.

    اشتباهاتی که باعث می‌شوند در نهایت تصمیمات اشتباه داشته باشید. برای مثال، یقیناً برای شما هم پیش آمده با قاطعیت نتیجه‌ای بگیرید و چند روز بعد کاملاً برعکس آن اتفاق بیافتد.

    رولف دوبلی در کتاب هنر شفاف اندیشیدن سبب تغییر و دگرگونی افکار شما می‌شود و شما پس از مطالعه‌ی این اثر، دیدگاه تازه‌ای به جهان اطراف خود خواهید داشت و تصمیمات منحصر به فردتری می‌گیرید.

    هنر شفاف اندیشیدن پس از اینکه به انتشار رسید در مدت کمی به چندین زبان دنیا ترجمه شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبان کتاب‌های روانشناسی و روان‌شناختی قرار گرفت.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    نویسنده در این کتاب با بیانی رسا و صریح، رفتار و شخصیت انسان را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و به شما یادآور می‌شود که شاید بسیاری از انتخاب‌ها به صورت واضح و صادقانه گرفته نشوند.

    کتاب هنر شفاف اندیشیدن مناسب چه کسانی است؟

    رولف دوبلی این کتاب را برای تمام کسانی که قصد دارند یک زندگی شاد، عاقلانه و موفق داشته باشند، به رشته‌ی تحریر در آورده است.

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب هنر شفاف اندیشیدن و ده‌ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب توسعه فردی رابینیا را تهیه کنید.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب هنر سیر و سفر اثر آلن دوباتن

    درباره نویسنده کتاب هنر شفاف اندیشیدن

    رولف دوبلی (Rolf Dobelli) نویسنده‌ی جوان سوییسی، از جمله نویسندگان محبوب در حوزه‌ی فلسفه شناخته می‌شود. او که فارغ‌التحصیل در مقطع دکتری است، پس از به انتشار رساندن کتاب هنر شفاف اندیشیدن شناخته شد و مورد توجه مردم سراسر دنیا قرار گرفت.

    پس از آن نیز با نگارش کتاب هنر خوب زیستن در گروه پرفروش‌ترین نویسندگان جهان قرار گرفت. خلاقیت و نوآوری در کتاب‌های دوبلی باعث شده تا او به یک نویسنده‌ی برجسته تبدیل شده و همچنین در کارش بسیار موفق شود تا حدی که از او به عنوان شخصیت برجسته‌ای در اقتصاد و علم یاد می‌کنند.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    صبا دهقانپور

    خوشحالی محصول یه زندگی هدفداره، هدف رو از زندگی‌ بگیری، خوشبختی هم ازش گرفته میشه.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x