ارتباط با جنس مخالفروابط زناشویی و جنسی

آیا رابطه جنسی گاه به گاه بد است؟

  • آیا رابطه جنسی گاه به گاه بد است؟

    ” ازدواج بسیار عالی است. اما من همیشه به بچه هایم فکر می کنم. ” – یک زن متاهل

    ارزش عشق پایدار و عمیق آشکار است. با این حال ، مطالعات اخیر نشان می دهد که ملاقات های سطحی عاشقانه به همان اندازه مهم است. یک مطالعه استدلال کرده است که تنوع ، خودانگیختگی و تغییر دیدگاه در غنی سازی زندگی ما بسیار مهم است و برای داشتن یک زندگی خوب ضروری است.

    یک مطالعه دوم نشان می دهد که تماس سطحی با غریبه ها رفاه ما را افزایش می دهد. و سومین مطالعه نشان داد که مردم معمولی خود را جنسی بیشتر بیشتر از آنکه به صورت منفی برخورد کند. آیا این مطالعات بر مزیت رابطه جنسی معمولی بر عشق پایدار دلالت دارد؟

    رابطه جنسی گاه به گاه و عشق عمیق

    “من می خواهم تمام شب رابطه جنسی داشته باشم ، فقط با شوهرم !” – یک زن متاهل

    «رابطه جنسی یک لذت لحظه ای است. عشق هرگز شما را رها نمی کند. ” —کینگزلی آمیس

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    رابطه جنسی معمولی و عشق عمیق در طرف مقابل طیف عاشقانه قرار می گیرند و هر دو دارای طعم های مختلف هستند. رابطه جنسی گاه به گاه شدت عاشقانه دارد ، در حالی که تحمل عشق اغلب مستلزم ژرف اندیشی عاشقانه است.

    شدت رمانتیک نمایی از اوج لحظه ای اشتیاق پرشور و اغلب جنسی است. ژرفای رمانتیک فراتر از شدت عاشقانه است ، جایی که رابطه عمیق تر و طولانی تری ایجاد می شود.

    تغییرات بیرونی در ایجاد شدت عاشقانه بسیار مهم است. به منظور ایجاد عمق عاشقانه ، آشنایی ، ثبات و توسعه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

    در حالی که تازگی در جلوگیری از کسالت مفید است ، آشنایی برای شکوفایی یک رابطه عاشقانه ضروری است. عمیق بودن شامل انواع خاصی از فعالیت ها است که با گذشت زمان تکامل می یابد و در نتیجه در رابطه جنسی معمولی وجود ندارد (Ben-Zeev، 2019).

    ثروت در زندگی خوب

    “رابطه جنسی بدون عشق یک تجربه بی معنی است ، اما تا آنجا که تجربیات بی معنی انجام می دهند ، بسیار خوب است.” —وودی آلن

    “من مردی را می شناسم که ترک سیگار کشیدن ، نوشیدن ، رابطه جنسی و غذای غنی را کنار گذاشت. او تا روزی که خود را کشت سالم بود. ” —جانی کارسون

    این مطلب را هم ببینید  همه چیز در مورد رابطه جنسی

    خوشبختی و معنی دار بودن اغلب هنگام توصیف یک زندگی خوب مورد بحث قرار می گیرد. شجیرو اوشی و ارین وستگیت (2021) متقاعد کننده افزودن بعد دیگری را پیشنهاد می کنند: ثروت.

    Oishi و Westgate ادعا می کنند که در حالی که یک زندگی شاد با راحتی ، شادی و ثبات و یک زندگی معنادار با هدف ، اهمیت و انسجام مشخص می شود ، یک زندگی غنی از نظر روانشناسی با تنوع ، تجربیات جالب و تغییر در چشم انداز به تصویر کشیده می شود.

    آنها استدلال می کنند که روابط پایدار ، زمان ، پول و ذهنیت مثبت زندگی شاد را تسهیل می کند. اصول اخلاقی قوی و دین داری تسهیل یک زندگی معنادار ؛ و کنجکاوی ، خودانگیختگی و انرژی زندگی روانی غنی را تسهیل می کند.

    اوشی و وستگیت معتقدند از آنجا که باز بودن به تجربیات جدید و کنجکاوی افراد را تشویق می کند تا تجربیات بدیع ، پیچیده ، چالش برانگیز ، تغییر چشم انداز و تمایل به سرپیچی از نگرش های سنتی را دنبال کرده و از آنها قدردانی کنند ، آنها عوامل اختیاری هستند که زندگی غنی از نظر روانی را تسهیل می کنند.

    انجام تست عشق و ازدواج

    این سه بعد از زندگی خوب چگونه با حوزه عاشقانه ارتباط دارد؟ بدیهی است که معناداری به طور مرکزی در تحمل عشق عمیق وجود دارد. ویژگیهای اصلی معنی دار بودن ، یعنی اهمیت ، انسجام و هدف در عشق پایدار و عمیق غالبتر است.

    علاوه بر این ، شادی ، که با راحتی ، شادی و ثبات مشخص می شود ، بیشتر در عشق عمیق دیده می شود ، اگرچه شادی های کوتاه مدت شدید را بیشتر در رابطه جنسی معمولی می توان یافت.

    توسعه ثروت در قلمرو عاشقانه پیچیده تر است. یک زندگی غنی از نظر روانشناسی شامل تنوع ، تجربیات جالب ، تغییر دیدگاه ، کنجکاوی ، باز بودن به تجربه ، و تمایل به سرپیچی از سیستم ها و بنابراین به رابطه جنسی معمولی نزدیک تر از تحمل عشق عمیق به نظر می رسد.

    بدون تردید ، عشق پایدار می تواند از لحاظ روانی غنی باشد ، زیرا شامل تجارب مختلف و تغییر دیدگاه است – مانند در نظر گرفتن دیدگاه شریک زندگی. با این حال ، میزان ثروت در رابطه جنسی معمولی بیشتر است.

     

    رابطه جنسی گاه به گاه

     

    ارتباط اجتماعی با غریبه ها

    “مواردی وجود دارد که بسیار عمیقاً شخصی است و فقط برای غریبه ها قابل فاش شدن است.” —ریچارد رودریگز

    این مطلب را هم ببینید  چند نکته اساسی برای شناخت بدن همسر

    «دختران خوب به بهشت ​​می روند. دختران بد همه جا می روند. ” — Mae West

    جو کیوهان (2021) در کتاب اخیر خود ، قدرت غریبه ها استدلال می کند که کنار آمدن با افراد ناآشنا نه تنها ما را متمدن می کند ، بلکه ممکن است کلید بقا و پیشرفت ما باشد.

    تست های شغلی

    به همین ترتیب ، پل وان لانگه و سایمون کلمبوس (2021) ادعا می کنند که رفاه ما نه تنها با کیفیت روابط نزدیک ، بلکه از طریق ارتباط اجتماعی با افرادی که کمتر آنها را می شناسیم ، حتی غریبه ، تأمین می شود. آنها نشان می دهند که اکثر غریبه ها خوش خیم هستند و بیشتر تعاملات با آنها مثبت است و رفاه ما را افزایش می دهد.

    آنها همچنین ادعا می کنند که شرایط با غریبه ها اغلب نشان دهنده تضاد کم منافع است و در تعامل با غریبه ها ، اکثر افراد حداقل تلاش را انجام می دهند و اگر نیاز فوری باشد ، تلاش بیشتری در دسترس است (Van Lange & Columbus، 2021).

    اگر بخواهیم این ادعاها را در حوزه رمانتیک اعمال کنیم ، به نظر می رسد که روابط جنسی گاه به گاه ، به جای تحمل عشق عمیق ، مزایای فوق را دارد که غریبه ها می توانند ارائه دهند.

    ارزیابی موضوعی برخوردهای جنسی گاه به گاه

    “همسرم خواهان رابطه جنسی در پشت ماشین است – و او می خواهد من رانندگی کنم.” —رادنی دانگرفیلد

    رز ویش و همکارانش (2020) دریافتند که مردم برخوردهای جنسی گاه به گاه خود را بیشتر مثبت ارزیابی می کنند تا منفی. این برخوردها اغلب با کاهش کوتاه مدت سلامت عاطفی همراه بوده است ، اگرچه شواهد کمی وجود دارد که آنها را در دراز مدت مضر سازد.

    آنها همچنین دریافتند که زنان و افرادی که نگرش های کمتری نسبت به رابطه جنسی معمولی دارند ، در نتیجه پیامدهای احساسی بدتری را تجربه می کنند.

    اکثر مردم متوجه هستند که رابطه جنسی گاه به گاه می تواند از نظر جنسی لذت بخش باشد ، اما به ندرت از نظر احساسی صمیمی است. کسانی که با شریک جنسی گاه به گاه خود آشنا هستند ، معمولاً پیامدهای احساسی مثبت تری دارند.

    اکنون باید چه کار کنیم؟

    “عفت و قوت را به من عطا کن ، اما هنوز نه!” —آگوستین مقدس

    این مطلب را هم ببینید  عوارض ترک رابطه جنسی و اثر آن بر بدن

    این واقعیت که ما می خواهیم با گذشت زمان پیشرفت کنیم به این معنا نیست که نمی توانیم از آن لحظه لذت ببریم. به هر حال ، ما در زمان حال زندگی می کنیم و معمولاً ارزش آن را دارد که هر لحظه را تا حد ممکن لذت بخش و معنی دار کنیم.

    اما اولویت دادن به لحظه بر شکوفایی پایدار ، نادیده گرفتن سایر ابعاد کلیدی در زندگی خوب است. ما فقط در زمان حال زندگی نمی کنیم بلکه از گذشته شکل گرفته ایم و آینده را در سر می پرورانیم. این ابعاد مختلف زمانی زندگی ما را با معنا و شادی مداوم آغشته می کند.

    مطالعات تامل برانگیز فوق دلالت بر این دارد که روابط جنسی علّی ، در برخی شرایط ، آنتی ژن هایی ایجاد می کند که نوعی تقویت کننده زندگی خوب است.

    مطالعه دیگری این ایده را در بررسی برنامه دوستیابی Tinder پشتیبانی می کند. اگرچه Tinder به دلیل ایجاد روابط جنسی عمدتا شهرت دارد ، اما در سال 2020 مسئول نزدیک به یک چهارم تازه ازدواج کرده هایی بود که به صورت آنلاین ملاقات کردند ، و آن را به موفق ترین برنامه دوستیابی برای روابط پایدار تبدیل کرد.

    مزایای روابط گاه به گاه ارزش پایدار عشق عمیق را که به وضوح به عنوان مثال در ازدواج های شاد بیان می شود ، کاهش نمی دهد. در واقع ، ادبیات قوی ازدواج با خوشبختی را با نتایج بهتر سلامت جسمی و روانی پیوند می دهد (به عنوان مثال ، هانتینگتون ، و دیگران ، 2021).

    در جامعه ما تنوع و انعطاف پذیری در حال غالب شدن است. وظیفه اصلی این جامعه این است که چگونه تجربیات ماندگار و معمولی عاشقانه را به گونه ای ادغام کند که مکمل یکدیگر باشند. هیچ راه حل دقیق مدرسه ای برای این مسئله حیاتی وجود ندارد – ماهیت و عمق رابطه پایدار داده شده در این زمینه از همه مهمتر است.

    تا زمانی که به یاد داشته باشیم که یک مهمانی بعد از ظهر و صبح بعد از آن وجود دارد و می توان در آن زندگی کرد و رشد کرد ، نمایش عاشقانه می تواند ادامه یابد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x