تست شخصیت

تست شخصیت از روی نحوه دست دادن

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب تست شخصیت رابینیا صرفا جنبه سرگرمی دارد.

  • تست شخصیت از روی نحوه دست دادن

    شخصیت افراد از ویژگی ها و عادت های متفاوت از یکدیگری تشکیل شده است. یکی از این عادت ها شکل دست دادن و قرار گرفتن دست های افراد است که می تواند به شما کمک کند تا بفهمید دیگران چه شخصیتی دارند و حتی حال روحی آن ها چگونه است.

    هیچکس به ما یاد نداده است که باید چگونه دست بدهیم و شکل دست دادن ما و حرکت و حالت دست ها با شخصیت و حالت های روحی که در آن ها قرار داریم یکسان و هماهنگ است.

    مشت پوشیده شده با دست باز:

    فرد در این حالت خشمگین است اما می کوشد که آرام بماند. اصطلاحا خود را کنترل کند. اما مراقب این فرد باشید چون امکان دارد هر موضوع کوچکی منجر به آن گردد که کنترلش را از دست دهد.

    قلاب کردن دست ها پشت سر:

    این یک ژست متکبرانه است خصوصا زمانی که فرد به عقب تکیه داده باشد او می گوید من آنقدر بر شما سلطه دارم که نیاز به دفاع کردن از خودم ندارم.

    دست کشیدن در میان موها:

    وقتی افراد نمی دانند چه چیز باید بگویند اغلب اوقات دستشان را میان موهایشان می برند. فردی که به این کار آگاه است می تواند متوجه شود که فرد که این کار را انجام می دهد دچار تردید است.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    دست دادن با هر دو دست:

    هرگاه از دست چپ برای در برگرفتن و پوشاندن دست های فشرده شده استفاده گردد، دست دادن دستکش وار نامیده می شود و راستی و صمیمیت زیادی را می رساند.

    این مطلب را هم ببینید  ویژگی شخصیتی متولدین هر فصل

    بازی کردن با حلقه ازدواج :

    این علامت عصبی بودن و نشانگر آن است که مشکلی در ارتباط وجود دارد. خصوصا زمانی که فرد همزمان در مورد همسرش در حال صحبت کردن می باشد.

    دست دادن بسیار محکم:

    نشانگر شور و اشتیاق و سلطه گری است. بی تردید می توان فهمید چه کسی می خواهد فرمان بدهد.

    دست های روی زانو:

    وقتی کف دست ها به طرف بالا باشد شخص گشاده رو و پذیرا می باشد وقتی کف دست ها پایین باشد ممکن است پای فریبکاری و تعرض در میان باشد.

    مناره کردن انگشتان:

    هنگامی که فردی انگشتان خود را به هم فشرده و چانه و دهان را روی سر انگشتان قرار می دهد نشانگر تفکر عمیق است. مانند زمانی که شخص منتظر شنیدن جواب می باشد.

    دست دادن محکم:

    فردی که دستش را دراز کرده و سپس به طریقی دستانش را میچرخاند تا کف دستش رو به پایین و دستش در بالا قرار بگیرد و محکم دستان فرد مقابل را می فشارد یعنی سعی در برتری جویی و توفیق دارد.

    دست های پنهان:

    این ژست مرموز و آب زیرکاهانه است. فرد منظورش این است که مایل به گفتگو با شما نیستم چرا که دست ها را در عمق جیب های خود فرو برده و اجازه هیچ تماسی را به شما نمی دهد.

    دست دادن شل:

    فردی که تنها انگشتانش را دراز می کند و یا دست هایش را مانند ماهی شل می کند، نشانه ضعف، انقیاد و تسلیم بودن است حتی ممکن است بخواهد به شما بگوید که مایل نیست شما را ببیند و احساس صمیمیت با شما ندارد.

    این مطلب را هم ببینید  تست شخصیت برای سنجش اعتماد به نفس

    حرکت انگشت:

    ضربه آهسته مضراب زدن و ریتم یکنواختی که توسط انگشتان دست گرفته می شود دلالت بر بیتابی و نا شکیبایی دارد. یک حرکت نمادین گریز می باشد. انگشتان عمل راه رفتن را اگرچه بدن بی حرکت است انجام می دهند.

    پرتاب دست:

    شخصی که می خواهد عقایدش را به اجبار تحمیل کند ممکن است دستش را به طرف شنونده و جلو پرتاب کند. در حالت پرخاشگرانه خفیف تر تنها از انگشتان استفاده می گردد.

    انجام تست عشق و ازدواج

    برای مطالعه تست شخصیت از روی عکس پروفایل کلیک کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x