خانواده

رگ خواب مرد متولد آبان

مرد آبانی بسیار جاه طلب بوده و برای رسیدن به اهداف و رویاهای خود بسیار تلاش می‌کنند

  • رگ خواب مرد متولد آبان

    رگ خواب از اصطلاحاتی است که خیلی به گوشتان خورده است. آگاهی از رگ خواب به شما کمک می‌کند تا خیلی راحت با دیگران ارتباط بگیرید و تعامل داشته باشید. هر فرد از ویژگی خاص خود برخوردار است ولی فصل و ماه تولد نیز تاثیر زیادی در خصوصیات فردی دارد. در ادامه به بررسی رگ خواب مرد متولد آباد می‌پردازیم.

     دست یابی به مرد آبانی

    سرخرگ کاروتید، شاهرگی دو طرفه و مهم در گردن است که اگر یک طرف آن را در انسان به آرامی مالش دهیم، احساس سستی و کاهش تپش قلب را به دنبال دارد و اگر دو طرف آن را به سرعت و با شدت مالش دهیم، خونرسانی به مغز کاهش می یابد و حتی فرد ممکن است به سمت بیهوشی برود. با توجه به این کارکرد، ضرب المثل معروف رگ خواب کسی را به دست آورن معنا فراتری را در بر می گیرد و این معنا فراتر، اشاره به یافتن راه نفوذ و تسلط بر کسی است. از اصطلاح رگ خواب بیشتر در مذاکره ها و مباحثه های چندین نفره استفاده می شود اما این اصلاح و کاربرد آن در روابط دو نفره و مباحثه های بین آن ها به خصوص در روابط بین دو جنس مخالف برحسته تر و مهم تر می شود.

    اهمیت دست یابی به رگ خواب دیگران

    انسان‌ها خصوصیات اخلاقی مثبت و منفی زیادی را دارند که در برخی افراد این ویژگی‌ها آشکار و در برخی نیز به صورت نهان هستند که در طولانی مدت هویدا می‌شوند. در واقع نقاط منفی ضعف در مسائل و جنبه‌های مختلف و نقاط مثبت توانایی‌های فرد است. با توجه به این ویژگی‌ها هر کسی رگ خواب اختصاصی خود را دارد. با شناخت و دستیابی به رگ خواب طرف مقابلتان خیلی راحت می‌توانید او را شناخته و ارتباط بهتری با او بگیرید.

    زمانی که ما با سبک و روش زندگی و همچنین رفتار دیگران آشنا باشیم، در روابط بین فردی با مشکل مواجه نمی‌شویم ولی اگر این آگاهی صورت نگیرد، همین مشکلات در روابط زن و شوهر تاثیر گذاشته و باعث بروز مشکلات جدی تری می‌شود. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی باید پذیرفت که همه انسان‌ها با هم تفاوت‌هایی دارند که همین تفاوت‌ها از سبک‌های مختلف زندگی نشات می‌گیرد. لازم به ذکر است که وجود این تفاوت‌ها در زندگی مشکل‌زا نبوده و با آگاهی مشکلات به حداقل می‌رسد.

    رگ خواب در زنان و مردان

    از نظر حقوق انسانی زن و مرد در یک درجه وجود دارند ولی به دلیل تفاوت ژن و فیزیولوژیک با هم متفاوت هستند. میزان، نوع و چگونگی رفع نیاز در زن و مرد متفاوت است ولی خیلی گسترده نبوده پس می‌توانیم بگوییم که زنان و مردان بیشتر از تفاوت، به هم شباهت دارند. از ساختار های مغزی مشابه تا خواسته‌ها و نیازهای یکسانی که در پیشرفت زندگی و برقراری ارتباط دارند و تفاوت ‌های آن ها اگرچه مهم هم باشد‌، ولی درعین حال جزئی است. خصوصیات هر فرد منحصر به خود اوست و زمانی که هرکس بداند طرف مقابل از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه چیزی متنفر است با بیشتر اخلاقیات و رفتار فرد آشنا شده و خیلی راحتتر می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید. در این خصوص جنسیت نقشی ندارد.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    آیا ماه تولد، رگ خواب و نوع آن را مشخص می کند؟

    در این زمان این سوال پیش می‌آید که ماه، روز و سال تولد چه تاثیراتی در ویژگی های فرد دارد؟ البته طبق بررسی‌های به دست آمده دریافتیم که بازه زمانی مورد نظر در این نوع مطالعات، بزرگ ‌تر و فراتر از روز و ماه است. یعنی اگر بخواهیم بپذیریم که تاریخ تولد روی شخصیت تأثیر می گذارد، چنین تأثیری را بهتر است در مورد فصل ها مطرح و بررسی کرد. وقتی تغییر در حد چندین ماه باشد، در برخی مطالعات تفاوت ‌های فیزیولوژیک و شخصیتی را تأیید می‌کنند. بطور مثال نتیجه چند نمونه از مطالعات در این باره در ادامه آمده است:

    • بیشتر مطالعاتی که در رابطه با طول عمر انجام شده‌اند، نشان می‌دهند که متولدین پاییز و اوایل زمستان، در مقایسه با متولدین بهار و تابستان، کمی بیشتر عمر می‌کنند.
    • تحقیقات متعددی نشان می‌دهند که احتمال مشاهده اسکیزوفرنی و اختلال دوقطبی در متولدین زمستان بیشتر از متولدین سایر فصل‌های سال است.
    • یک مطالعه که بر روی صد نفر انجام شده نشان می‌دهد که سطح ویتامین D و قدرت سیستم ایمنی متولدین نیمه‌ی بهار، کمی پایین‌تر از متولدین نیمه‌ی پاییز است.
    • تحقیقات متعددی تأیید کرده‌اند که میزان دوپامین در خون انسان متولد فصل پاییز بیشتر از متولد فصل بهار است.
    این مطلب را هم ببینید  فرزندان قربانیان خشونت خانگی بهره هوشی پایین‌تری دارند

    فصل‌های مختلف، در ویژگی شخصیت و فیزیولوژیک تاثیر زیادی دارد. مدت زمان تابش نور در فصل‌های مختلف، رطوبت هوا، دمای متوسط و رژیم غذایی مادر در طول مدت بارداری، جنینی و حتی نوزادی کودک از جمله عواملی اند که به تاثیر گذاری آن ها بر ویژگی های انسان و رگ خواب او اشاره شده است.

    اصولا همه افراد به خصوص مردان خصوصیات اخلاقی مشابهی با هم دارند ولی این نکته را فراموش نکنید که همه در وجودشان فردی منحصر به فرد هستند که بسیاری از رفتارها در این کلیشه‌ها نمی‌گنجد.

    تصور جامعه از مردان

    در جامعه ما متاسفانه این ذهنیت ساخته شده که مردان باید از دوران طفولیت باید رفتارهای مردانه داشته‌ باشند. این هنجارها شامل کنترل عواطف مرد توسط خودش، برنده و برتر بودن به هر قیمتی و آسیب‌پذیر نبودن است. در مقابل اگر آن ها از این قواعد تمام و کمال پیروی نکنند و عواطف خود را نشان دهند، اغلب از جانب دیگران به داشتن رفتاری زنانه متهم می‌شوند.

    زمانی که به درددل آقایان گوش دهید می بینید که از دامن زدن خانم ها به این ضعف سیستماتیک گلایه های جدی و اساسی می کنند اما تحقیقات نشان داده مردانی که سرسختانه از معیارهای معمول جنس مذکر تبعیت کنند، با احتمال بیشتری عواطف خود را سرکوب می‌کنند و این امر آن ها را آسیب ‌پذیر تر کرده و عاملی فشارزا برای خودشان می شود که تاثیر آن در روابط بین فردی نیز دیده می شود به خصوص در محیط خانوادگی و روابط زناشویی. در واقع جامعه به افراد می‌آموزد و می گوید که ارزش جنس مذکر به نقش او در محیط اجتماعی است؛ یعنی توانایی او در فعالیت، قبول مسئولیت، کنترل کردن و برتر بودن و کسب موفقیت در ابعاد مختلف جامعه، نه صحبت ها و عملکردهای رمانتیک و عاشقانه ای که هر کسی از همسرش انتظار دارد.

    این مطلب را هم ببینید  مطرح کردن تصمیم ازدواج

    واقعیت مردان

    ولی حقیقت ماجرا اینجاست که در زیر این نقاب انسانی دقیقا مثل شما وجود دارد که به عشق و توجه نیاز دارد. پس در ابتدا قبل از هر چیزی در رابطه با مرد دلخواهتان به دور از موقعیت‌های اجتماعی و مالی او را دوست داشته باشید. در اینجا این جمله طلایی جیل وبر پررنگ است “مرد شما عمیقا می‌خواهد که او را به خاطر خودش دوست داشته باشید، نه به دلیل کارهایی که می‌تواند برای شما انجام دهد”

    پس بهتر است برای داشتن زندگی مشترکی موفق، همسرتان را دوست داشته باشید و به او عشق بورزید و در تمامی مراحل زندگی همراه او باشید. بهتر است از کلیشه‌های جنسیتی دور باشید و در نظر بگیرید که هردو انسان هستید و برای دوام و استحکام زندگی به عشق نیاز دارید.

    برای مطالعه روانشناسی رابطه کلیک کنید.

     

    رگ خواب مرد متولد آبان

    انجام تست عشق و ازدواج

     

    خصوصیات و رگ خواب مرد متولد آبان ماه

    برخی از شایع ترین ویژگی های مردان آبان ماهی و رگ خواب آن ها به شرح زیر می باشد:

    1. رفتار مشابه با دیگران

    تاکنون به نماد ماه آبان که عقرب است دقت کرده‌اید؟ عقرب جانوری کوچک است که اگر با او کاری ندشاته باشید آسیبی به شما وارد نمی‌کند ولی اگر او را تحریک کنید، سریعا به شما حمله می‌کند و این واکنش حتی ممکن است در مواقعی مرگبار باشد. به همین دلیل است که نماد آبان عقرب است. افراد متولد آبان تا زمانی که رفتار صادقانه و درست از شما ببینند، مشابه شما رفتار می‌کنند ولی اگر صداقت نداشته باشید، نه تنها با شما بطور مشابه برخورد می کنند بلکه از مهلک ترین توانایی هایشان برای انتقام و ضربه زدن به شما استفاده می کنند.

    2. هیجانی بودن

    مرد متولد آبان ماه حساسیت پذیری بسیار بالایی نسبت به محیط داشته و در زمان عاشق شدن، برعکس ظاهر آرام و خونسرد درونشان سرشار از احساسات و آشفتگی هستند. به شدت به خودشان متکی بوده و در عشق به سرعت شکست می‌خورند. به دلیل هیجانی بودن ممکن است با هر حرکت شما خوشحال شوند و یا به طور پرخاشگرانه ای به هم بریزند و حتی اگر در اون لحظه هم به شما پرخاش نکنند، ولی همچنان از شما ناراحت می مانند و کینه شما را به دل می گیرند تا زمانی که به اصطلاح زهر خودشان را به روی شما بریزند.

    این مطلب را هم ببینید  فرار از تنهایی و ازدواج

    شما عشق او هستید، بنابراین حساسیتی که نسبت به شما پیدا می کند، چند برابر هر چیز دیگری است. ارتباط عاشقانه‌ از دید آن ها امری‌ مقدس‌ است و از بعدی معنوی گونه‌ به‌ آن‌ نگاه می کنند. ازدواج‌ به‌ نظر آن ها یک‌ پیوند روحانی‌ به‌ شمار می‌آید. درواقع‌ مردان متولد آبان مثل‌ بنزینی هستند که‌ شما حکم کبریتی خاموش را برای آن ها دارید؛ اگر در موقعیتی بحرانی حرف و یا کاری خاص از سوی شما به خصوص در رابطه با او سر بزند، شما کبریتی روشن برای او می شوید و او به شدت به شما پاسخ می دهد حتی اگر عشق زیادی به شما داشته باشد.

    3. کمال گرایی

    مرد متولد آبان ماه بسیار کمال‌گرا است اگر شما به عنوان شریک زندگیشان در این مسیر آن ها را یاری ندهید، به سرعت در دید آن ها شخصی منفور و حتی دشمنی برای نابود شدن می شوید و او در موقعیت های مختلف به دنبال نابودی و تخریب شخصیتی شما است.

    مرد آبانی بسیار جاه طلب بوده و برای رسیدن به اهداف و رویاهای خود بسیار تلاش می‌کنند. اگر در راه رسیدن به اهداف همراه او نباشید و شروع به مسخره کردن کنید، به همان اندازه که عاشق شماست، از نیش زدن به شما غافل نمی‌شوند. حقیقتا آن ها عدم همراهی شما را مشابه خنجری از پشت می دانند که هیچوقت آن را فراموش نمی کنند و حتی به ندرت می بخشند. می توان دلیل این مسئله را در کمال گرایی و هدف گرایی آن ها یافت. در نتیجه میزان حساسیت بالایی در برابر گفته ها و رفتار شما یه خصوص در برابر رفتار و گفته های خودشان، دارند و شما ناخواسته هم، می توانید آن ها را به نقطه جوش و حتی گسستگی برسانید.

    4. شجاعت

    شجاعت از اصلی ترین خصوصیات مرد آبانی است. این مرد بسیار خطر پذیر بوده و روحیه ماجراجویانه دارد. پس از شکست بسیار عصبی شده ولی داغون نمی‌شوند و به دلیل حس مبارزه و برتری طلبی که دارند دوباره به سمت موانع حمله می کنند. به همین دلیل در بسیاری‌ ازحرفه‌ها و مشاغل‌ متنوع موفقیت‌ کسب‌ می نمایند. آن ها را می توان افرادی دانست که به سرعت می توانند رهبر گروهی می شوند حتی اگر آن گروه کوچک باشد، ولی در عین حال به سرعت هم می توانند شکست بخورند به خصوص اگر از سمت افراد مهم زندگیشان، حمایتی دریافت نکنند.

     

    تست های شغلی

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x