روابط زناشویی و جنسی

چگونه زمان انزال در مردان را افزایش دهیم.

اهمیت زمان در رابطه جنسی رضایت بخش و راه افزایش زمان انزال در مردان را بررسی میکنیم.

  • چگونه زمان انزال در مردان را افزایش دهیم.

    افزایش زمان انزال در مردان برای بسیاری از زوجین دارای اهمیت است. اغلب زنان دیرتر از مردان به ارگاسم می‌رسند، این موضوع و همچنین زود انزالی مردان سبب بروز مشکلاتی در زندگی مشترک مانند احساس نارضایتی، پرهیز از رابطه جنسی، سرد شدن روابط زناشویی و خیانت در زوجین می‌شود.

    روش‌های مختلفی برای برقراری رابطه جنسی با زمان بیشتر وجود دارند. در این مقاله، تیم رابینیا راهکارهایی برای افزایش زمان انزال در مردان که باعث افزایش رضایت زناشویی نیز می‌شود، ارائه می‌دهید.

    انزال

    انزال به معنی خروج مایع منی از آلت تناسلی است که در اثر تحریک شدید اعصاب آلت تناسلی اتفاق می‌افتد. انزال در رابطه جنسی و خودارضایی رخ می‌دهد، همچنین گاهی اوقات آقایان، در خواب نیز انزال را تجربه کنند که به آن احتلام گفته می‌شود. پس از انزال فرد لذت بسیار شدیدی را تجربه می‌کند و سپس بی‌حال می‌شود. زودانزالی یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی است که باید درمان شود.

    زمان مناسب برای رابطه جنسی چقدر است؟

    یک رابطه جنسی کامل اول با پیش نوازی و معاشقه شروع می‌شود، سپس با آمیزش و پس نوازی پایان می‌یابد. چرخه پاسخ جنسی در زنان و مردان متفاوت است. توجه به میل و برانگیختگی در رابطه و زمان مناسب برای دخول به منظور داشتن رابطه‌ی با کیفیت و رساندن زن به اوج لذت جنسی حتی با زمان دخول کم اهمیت دارد.

    براساس نظر متخصصین زمان مناسب آمیزش بین 7 تا 10 دقیقه است که این زمان با توجه به ویژگی‌های فردی قابل افزایش است. البته این زمان فقط مرحله دخول را شامل می‌شود، رابطه جنسی کامل باید با مدت زمان بیشتری همراه باشد.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

     

    زمان انزال در مردان

     

    روش‌های فردی افزایش زمان انزال در مردان

    در این روش فرد به تنهایی می‌تواند تکنیک‌ها را انجام دهد و در نتیجه رابطه جنسی طولانی‌تری را تجربه کند. برخی راهکارهای ارائه شده در درمان زود انزالی نیز کاربرد دارند. این کارها عبارتند از:

    این مطلب را هم ببینید  انواع روابط جنسی پرخطر

    1. شروع/توقف

    در تکنیک استارت استاپ فرد در حین آمیزش برای لحظاتی توقف می‌کند. متخصصان معتقدند که در سطوح بالای برانگیختگی، فرد به انزال می‌رسد. پس در این روش پیش از رسیدن به سطح بالا، آمیزش را متوقف کنید. این کار باعث می‌شود که برانگیختگی از حالت اوج خود خارج شود. این روش شما را آماده می‌کند که لحظه انزال خود را کنترل کنید.

    2. انزال استثنایی

    میان‌دوراه یا پرینیوم (Perineum) نقطه‌ای بین مقعد و بیضه‌ها است. فشار دادن پرینیوم به طور استثنایی باعث به تاخیر افتادن انزال می‌شود. البته از همسرتان نیز می‌توانید درخواست کنید تا این کار را برایتان انجام دهد.

    3. توجه به کلیتوریس

    توجه به کلیتوریس یکی از روش‌های موثر در افزایش زمان انزال در مردان است. زوج‌هایی که در حین آمیزش به کلیتوریس می‌پردازند، رابطه ای فوق العاده را تجربه می‌کنند. تحریک این ناحیه در حالی که با لذت جنسی همراه است، مرد را به سطح بالای برانگیختگی نمی‌رساند و فرد می‌تواند رابطه طولانی‌تری را تجربه کند.

    توجه به کلیتوریس به دو دلیل اهمیت دارد:

    1. سبب می‌شود خانم سطح بالاتری از برانگیختگی را تجربه کند و زودتر ارضا شود.
    2. تحریک کلیتوریس با آلت باعث تاخیر در انزال می‌شود.

    4. انتخاب پوزیشن‌های مناسب

    پوزیشن ‌های مختلف با سطوح متفاوت برانگیختگی همراه هستند. عموما برقراری رابطه جنسی در هنگامی که طرفین به پهلو خوابیده‌اند، یا هنگامی که آقا به صورت طاق باز می‌خوابد و خانم روی آلت می‌نشیند می‌تواند سبب طولانی‌تر شدن رابطه شود. چرا که در این پوزیشن‌ها فرد سطوح قابل کنترل برانگیختگی را تجربه می‌کند. همچنین حالت قرار گرفتن آلت تناسلی بر میزان برانگیختگی و زمان انزال تاثیر گذار است.

    5. اول خانم‌ها Lady’s First

    در برقراری رابطه جنسی بهتر است ابتدا به خانوم‌ها توجه شود. تحریک کافی باعث می‌شود زمان ارگاسم در زنان کوتاه‌تر شود. همچنین اگر ابتدا بانوان ارضا شوند توانایی ادامه رابطه را دارند، درست برعکس مردان که پس از ارضا با کاهش میل جنسی روبرو می‌شوند.

    انجام تست عشق و ازدواج

     

    این مطلب را هم ببینید  مشاوره برای تغییر جنسیت

    زمان انزال در مردان

     

    6. راه کارهای ذهنی برای افزایش زمان انزال در مردان

    به بررسی روش‌های ذهنی که در افزایش زمان انزال در مردان موثر است اشاره می‌کنیم:

    1. به زمان فکر نکنید: توجه بیش از حد به زمان می‌تواند باعث استرس و اضطراب شود. استرس از عوامل تاثیر گذار بر ارضای جنسی زودهنگام است.
    2. به صمیمیت بپردازید: ابراز صمیمیت می‌تواند به صورت کلامی یا فیزیکی باشد. استفاده از الفاظ و جملات مناسب در حین رابطه جنسی و نوازش و تحریک مناسب از جمله عواملی هستند که باعث لذت بیشتر می‌شوند.
    3. رابطه جنسی کامل داشته باشید: رابطه جنسی فقط آمیزش نیست. توجه به تحریک مناسب پیش از آمیزش و نوازش‌های پیش و پس از آمیزش باعث می‌شود رابطه طولانی‌تر و کامل‌تر شود.
    4. بر روی سطح برانگیختگی تمرکز کنید: میزان برانگیختگی را بین یک تا ده نمره گذاری می‌کنند. نمره یک کمترین میزان و نمره ده بیشترین میزان برانگیختگی است. توجه به میزان برانگیختگی کمک می‌کند افراد قبل از ارضا بتوانند خود را کنترل کنند و برای طولانی‌تر شدن رابطه سطح برانگیختگی را به دور از ارضا نگه دارند.

    راهکارهای کمکی افزایش زمان انزال در مردان

    شیوه‌هایی وجود دارد که می‌توان با کمک آنها به افزایش زمان انزال در مردان دست یافت و رابطه جنسی را بهبود بخشید. از جمله روش‌های کمکی استفاده از دارو‌ها، کاندوم و ژل‌ها هستند که در اینجا به معروف‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

    1. دارو‌ها

    قرص‌های تاخیری باعث می‌شوند که پیام‌ها از اعضا به مغز و از مغز به اعضا با تاخیر منتقل شوند. به این ترتیب ارضای جنسی با تاخیر همراه می‌شود. مصرف این دارو‌ها حتما باید زیرنظر متخصص باشد.

    این مطلب را هم ببینید  قبل از شروع رابطه جنسی مقعدی بخوانید‼️

    2. کاندوم‌ها

    بسیاری از کاندوم‌ها خاصیت‌های تاخیری و بی حسی دارند و در افزایش زمان انزال در مردان تاثیرگذار هستند.

     

    زمان انزال در مردان

     

    تست های شغلی

    3. ژل‌ها

    بسیاری از ژل‌ها سبب بی حسی در اعضای جنسی می‌شوند. این ژل‌ها کاری مشابه دارو‌ها انجام می‌دهند. ریسک و عوارض مصرف ژل‌های موضعی کمتر از داروهاست. معروفترین ژل‌ها عبارتند از پریلوکائین و لیدوکائین.

    شیوه‌های تخصصی افزایش انزال در مردان

    متخصصانی که در این زمینه می‌توانند به فرد کمک کنند عبارتند از سکس‌تراپیست‌ها، روان‌درمانگران و روانپزشک‌ها. استفاده از هر کدام از روش‌های فردی یا راهکار‌های کمکی ذکر شده، زیر نظر متخصص با بازدهی بالاتری همراه است. دریافت مشاوره جنسی برای کاهش استرس و اضطراب و همچنین یادگیری تکنیک‌هایی که در افزایش زمان انزال در مردان موثر است می‌تواند کمک کننده باشد.

    نکات مهم در تلاش برای افزایش زمان انزال در مردان

    استفاده از روش‌هایی که در این مقاله به منظور افزایش انزال در مردان اشاره کردیم در افزایش رابطه جنسی با کیفیت بالاتری موثر است، ولی بررسی دلایل کیفیت پایین رابطه یا نارضایتی از رابطه کمک بیشتری به برطرف کردن موانع می‌کند. به دلیل تفاوت‌های فردی در زمینه ژنتیک و تجارب محیطی، معمولا هر فردی از راهکار خاصی پاسخ خواهد گرفت، پس شیوه‌های متفاوت را امتحان کنید. همچنین استفاده همزمان از چند روش می‌تواند به بهبود کیفیت رابطه جنسی با همسرتان نیز منجر شود.

    تاثیر خدمات روانشناسی در افزایش زمان انزال

    استرس و اضطراب و به طور کلی فشار روانی نقش بسیار زیادی در مشکلات جنسی زنان و مردان دارد. استفاده از تکنیک‌های گفته شده می‌تواند تا حد بسیار زیادی مشکل شما را برطرف سازد اما برای درمان ریشه‌ای آن و افزایش کیفیت رابطه زناشویی خود، بهتر است که از یک روانشناس کمک بگیرید تا علت مشکل را به درستی ریشه‌یابی کند.

     

    زمان انزال در مردان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    صبا دهقانپور

    خوشحالی محصول یه زندگی هدفداره، هدف رو از زندگی‌ بگیری، خوشبختی هم ازش گرفته میشه.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x