روابط زناشویی و جنسی

فقط خانم ها بدانند !!!!

  • در زندگی مشترک مردها از پیش قدم شدن برای رابطه جنسی با همسر هیچ ترسی ندارند ولی همه آنها دوست دارند که گاهی هم زن اولین قدم را برای شروع بردارد !

    بانو از تاثیر پاهایتان در تحریک همسر خود غافل نشوید، قبل از شروع رابطه بدن و آلت او را با پاهای خود لمس کنید و نظرش را درباره این کار و احساسی که دارد بپرسید.

    از نظر روانی اینکه دست شما وارد لباس همسرتان شود و آلت او را لمس کنید بسیار تحریک کننده تر از وقتیست که او برهنه است و آلتش رالمس میکنید

    همیشه از وضعیت اندام تناسلی همسرتان ابراز رضایت کنید، بیش از ۷۰ درصد آقایان از اندام تناسلی خود راضی نیستند و همین موضوع از مهمترین دلایل کاهش میل و اشتیاق جنسی آنان است.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    براي سلامت واژن خود از پروتئین های ارگانیک استفاده کنید. برای تقویت ماهیچه های واژن، شما نیازمند استفاده میزان چشم‌گیر پروتئین هستید.

    همچنين، کم کردن غذاهای پرچرب و پرکالری، فست فودها و استفاده بیش تر کربوهیدرات های سلامت مثل میوه ها و سبزیجات هم میتوانند مؤثر باشند.

    میوه هایی مثل، آناناس، توت فرنگی برای استحکام دیواره های واژن بسیار مؤثر هستند.

     

    اگر دوست دارید دیرتر ارضا شوید . معاشقه طولانی قبل از نزدیکی ماساژ اطراف ناحیه تناسلی ، روی کلیتوریس و لابیا قبل از نزدیکی

    برای زودتر به ارگاسم رسیدن اینکار هارو انجام بدید

    تنفس عمیق – تحریک کلیتوریس – سفت کردن عضلات کف لگن – از ذهن دور کردن افکار منفی

    اگر تمایل دارید میزان تمایلات جنسی خود را بسنجید کافیست روی پرسشنامه تمایلات هالبرت کلیک کنید .

    این مطلب را هم ببینید  طریقه مصرف قرص اورژانسی دوتایی

     

    انجام تست عشق و ازدواج

    نکاتی که در ماساژ جنسی که باید رعایت کنید

    پشت او را به شکلی ماساژ بدهید که گاهی سینه شما با پشت و کمر او تماس پیدا کند. انجام این عمل سکسی تاثیر زیادی در تحریک شریک جنسی تان دارد. همچنین در حین ماساژ می توانید سایر قسمت های بدن خود را هم به او بمالید! هر از چند مدت یکبار بازدم خود را روی بدن او بدمید. تماس هوای گرم بازدمی شما می تواند او را تا مرز جنون ببرد . همچنین گاهی بدن خود را به او چسبانده و گوشهای او را به آرامی بمکید . ( از رابطه جنسی دهانی لذت ببرید! )

    نقش خانم ها در رابطه جنسی

    در رابطه جنسی هیچ فرقی زن با نقش مرد ندارد، زن باید فعالانه وارد یک رابطه شود. متاسفانه بعضی از خانم ها در ایران فکر می کنند که باید مفعولانه وارد رابطه جنسی شوند و هیچ کاری نکنند و بدین ترتیب زن نمیتواند به ارضای جنسی برسد.

    زن باید هم به صورت ذهنی و هم جسمی، همزمان و هماهنگ با حرکات مرد در فعالیت جنسی شرکت کند. یک رابطه جنسی معمولی به این ترتیب است که زن و مرد با هم شروع می کنند، مرد زن را آماده میکند و بعد هر دو قدم به قدم با هم جلو می روند تا به نهایت رضایت جنسی برسند.

    شما برای سنجش مسائل جنسی می توانید از پرسشنامه چندوجهی مسائل جنسی استفاده کنید . برای دستیابی به پرسشنامه روی آن کلیک کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    حانیه رحیمی

    اگر فقط برای پول در آوردن کار کنید، آن را به دست نمی‌آورید! ولی اگر عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید، موفقیت در دستان شماست.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x