مهارت‌های ارتباطی

سیاست های همسرداری

  • سیاست های همسرداری

    محبت کردن به همسر

    بعضی زوج‌ها دقیقا می‌خوان نقطه مقابل همسرشون باشن! مثلاً میگن: «اگه محبت کنه؛ محبت می‌کنم!» یا «اگه حرف بزنه؛ حرف می‌زنم!» و…

    ولی بهتره تعادل رو حفظ کنید و تو محبت کردن پیشقدم بشید؛ چون باعث قدرت‌دهی به همسرتون میشه.

    شما می توانید با پرسشنامه احساس مثبت به همسر میزان عشق و علاقه و عواطف خود را بسنجید . برای این کار کافیست روی نام پرسشنامه کلیک کنید .

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    در میهمانیها حواستان متوجه همسرتان باشد.

    اورا به خاطر افرادی که زمان زیادی است ندیده اید، تنها نگذارید وقتی به او اهمیت بدهید او هم همراهتان خواهد بود

     

    وقتی همسر شما تصمیمی می‌گیره که شما راضی نیستی، دو تا کار می‌تونی بکنی؛ یکی اینکه صاف و ساده باهاش مخالفت کنی. یکی اینه که موضع بگیری و باهاش سرد برخورد کنی و تلافی کنی.

    رفتار دوم، یکی از مخربترین رفتارها توی یک رابطه است! پس اگه می‌خوای همسرت عاشقت باشه، باهاش مخالفت کن، ولی تلافی و سردی هرگز!!!

    بعـدِ دعـوا؛ مساله را زیاد ادامـه ندهید!”

    وقتی در مورد مساله‌ای با همسر خود دعوا یا بحث می‌کنید، سعی نکنید پس از تمام شدن دعوا، به طور غیرمستقیم و بی نیش و کنایه موضوع دعوا را با یاد او بیاورید.

    به طور مثال، اگر سر هزینه‌های سفر با هم بحث کرده‌اید، لازم نیست وقتی عکس‌های مسافرت دوستان خود را می‌بینید در مورد هزینه‌هایی که کرده‌اند و مکان‌هایی که رفته‌اند به همسر خود طعنه بزنید.

    بهتر است به جای این کارهای بچه‌گانه، در فرصتی که هر دو آرام هستید در مورد این مشکل با هم حرف بزنید .

    انجام تست عشق و ازدواج

    شما می توانید مطالبی را به عنوان هنر گوش کردن به همسر را به صورت رایگان بیاموزید تا دچار دعوا و اختلاف نشوید . برای شروع مطالعه کلیک کنید .

    این مطلب را هم ببینید  چرا این چالش طاقت فرسا باعث جمع آوری پول بیشتر برای خیریه می‌شود؟

    اگر ميخواهيد رابطه‌تان را نابود كنيد سر هر اختلاف‌ نظري قهر كنيد!!!

     

    قهر از كودك درون ما ناشي ميشود و حربه‌اي است كه با آزار دادن كسي كه دوستتان دارد، او را برخلاف ميلش وادار به انجام كاري كه مدنظرتان هست مي كنيد…

    از آنجا كه قهر يكي از رفتار كنترل‌گری است ممكن است كه در كوتاه‌مدت ما را به هدفمان برساند ولي در بلندمدت طرف مقابل خسته مي شود و اهميت قهر ما برايش از بين مي رود و قهرمان را ناديده مي گيرد!!!

    البته فاصله گرفتن به صورت كوتاه‌مدت در هنگام خشم و عصبانيت به منظور جلوگيري از وارد شدن آسيب هاي احتمالي كلامي و غيركلامی توصيه ميشود ولي اين فاصله نبايد بيش از چند ساعت طول بكشد و علتش اينست كه ما را براي يك گفتگوي منطقي و بالغانه آماده كند. بهتر است به جاي قهر كردن، در شرايط آرام و منطقي، بدون سوگيري و دعوا با هم حرف بزنيد.

     

    همیشه ازکلمه” ما” استفاده نمایید نه من وتو ؛ فراموش نکنید که اکنون زندگی مشترک شروع شده دیگرمن و تو مطرح نیست. دشمن زندگی مال من و مال تو  گفتن است …یاد بگیریم مال ما گفتن را … منصف و قدردان باشید.

    تست های شغلی

     

    درمقابل شوهر خود هرچند حق با شما باشد، لجبازی و اصرار نکنید.اگر بحثی شد آن را کش ندهید. زود دعوای احتمالی را با احترام تمام کنید. کسی از احترام ضرر نکرده! مراقب آثار دعوا و مشاجره و فحاشی روی بچه هاتون باشید که بعدها پشیمانی سودی نداره.

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    حانیه رحیمی

    اگر فقط برای پول در آوردن کار کنید، آن را به دست نمی‌آورید! ولی اگر عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید، موفقیت در دستان شماست.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x