دسته‌بندی نشده

معرفی کتاب ایده عالی مستدام

کسب و کارهای کوچک یا کسانی که به دنبال سرمایه گذاران (Venture Capital) هستند این کتاب بسیار بسیار توصیه می شود تا ایده خودشان را ویژگی های گفته شده در کتاب بسنجند.

  • معرفی کتاب ایده عالی مستدام

    کتاب Made to Stick توسط چیپ هیث و دن هیث در زمینه‌ی ماندگار کردن ایده‌ها و متقاعدکردن دیگران در مورد آنها نوشته شده است. انبوهی از مثال‌ها در این زمینه مطرح شده و ابزارهایی برای ماندگار کردن ایده‌ها معرفی شده است.

    منتقد گاردین، زمانی که این کتاب را معرفی و به خوانندگان پیشنهاد می‌کند، در پایان می‌نویسد: کتاب مطلب ساده‌ای را آموزش می‌دهد. اینکه ساده بودن مهم است! و اینکه به عنوان یک واقعیت تلخ، نقش احساسات در انتقال و تثبیت ایده‌ها و پیامها، انکارناپذیر است.

    شایعه‌ی بی‌خاصیت و دروغی که عکس‌العمل احساسی را برمی‌انگیزد در میان مردم و شبکه‌های اجتماعی بسیار ساده‌تر و سریع‌تر رشد می‌کند و ماندگار می‌شود و ایده‌ی مفید و کاربردی من و شما، ممکن است در این زیر دست و پای هزار ایده‌ی پر شر و شور بی‌سرانجام، مدفون و ناپدید شود.

    کتاب Made to Stick که جزو ده کتاب برتر حوزه‌ی کسب و کار سایت آمازون معرفی شده و به ده‌ها زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است.

    نام فارسی کتاب، «ایده عالی مستدام» است. نامی که در نگاه اول، شباهت کلامی با عنوان اصلی کتاب ندارد. اما شباهت مفهومی آن همچنان پا بر جاست: «نام فارسی هم، مانند نام انگلیسی،‌ برای مدت طولانی در ذهن می‌ماند».

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب ایده عالی مستدام و ده ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب کسب و کار رابینیا را تهیه کنید.

    موفقیت در کسب و کار با کتاب ایده عالی مستدام

    احتمالا برای بسیاری از ما پیش آمده که ایده‌ای در ذهن داریم و می‌خواهیم آن را به دیگران انتقال دهیم. تصویری که ما در ذهن داریم، تصویری روشن و واضح است. اما آیا ایده ما برای تمام مخاطبان‌مان نیز به همین اندازه روشن و واضح است؟

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب استارتاپ ناب اثر اریک ریس

    برادران هیث در کتاب ایده عالی مستدام به ما آموزش می‌دهند که اولا یک ایده موفق با تاثیرات ماندگار چگونه می‌تواند خلق شود و سپس چطور مطرح شود که بیشترین تاثیر را بر مخاطب ایجاد کند.

    کتاب در شش فصل نگارش شده و مخاطب در هر فصل درسی می‌آموزد که به او کمک می‌کند در هر شرایطی، چه در کسب و کار خود چه در جریان زندگی روزمره، ایده‌هایی نو و منحصربه‌فرد خلق کند و همچنین چطور این ایده‌ها را به دیگران انتقال دهد تا به ساده‌ترین شکل توسط آن‌ها مورد پذیرش قرار بگیرد.

    درباره نویسندگان کتاب ایده‌ عالی مستدام

    چیپ هیث و دن هیث برادرانی هستند که در زمینه استراتژی کسب و کار و سازمان‌ها فعالیت می‌کنند. چیپ علاوه بر نویسندگی، در حیطه تدریس، مشاوره و برنامه ریزی نیز فعالیت می‌کند. وی مشاور مراکز مهمی از جمله گوگل، گپ و انجمن قلب آمریکاست.

    دن نیز با مدرسه بازرگانی هاروارد همکاری داشته و هم‌چنین عضو ارشد مرکز حامی کارآفرینان اجتماعی است و نیز در سال 1977، شرکتی را در زمینه تولید متون آموزشی اخلاقی، برای کارمندان و مدیران تاسیس کرد.

    راز موفقیت نوشته‌های این دو برادر در استفاده از مثال‌ها و سادگی نحوه بیان آن‌هاست. در کتاب‌های‌شان به ما می‌آموزند که چگونه خالق زندگی آرام باشیم و رابطه‌ای موثر با دیگران برقرار کنیم.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    انجام تست عشق و ازدواج

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x