رهبری و مدیریت

معرفی کتاب پنج دشمن کار تیمی اثر پاتریک لنچونی

ساختن تیم های توانمند ضمن سادگی از فرآیند پیچیده و دشواری برخوردار است، اما شدنی است.

  • معرفی کتاب پنج دشمن کار تیمی اثر پاتریک لنچونی

    کتاب پنج دشمن کار تیمی، بر اساس مشاهدات و تجربیات شخصی لنچیونی تألیف شده است. بنابراین، نباید انتظار داشته باشید که با یک کتاب آکادمیک یا مجموعه‌ی گسترده‌ای از ارجاع به کتابها و مقالات دیگر روبرو شوید.

    بنابراین بهترین شکل رویایی با این کتاب آن است که فرض کنید پای صحبت‌های یک مشاور با تجربه‌ی مدیریت نشسته‌اید و او می‌خواهد تجربیات و دیدگاه‌های خود را در زمینه‌ی کار تیمی برای شما بیان کند.

    لنچیونی کتاب پنج دشمن کار تیمی را به دو بخش اصلی تقسیم کرده است: بخش اصلی که بیش از ۸۰٪ حجم کتاب را به خود اختصاص داده، یک داستان مدیریتی است و بخش دوم، شکل رسمی‌تر یک کتاب مدیریتی را دارد و در آن، نویسنده چارچوبی را برای تحلیل چالش‌ها و مشکلات کار تیمی، تنظیم و ارائه کرده است.

    با توجه به حجم قابل‌توجه بخش اول و سایه انداختن آن بر بخش دوم، می‌توان این کتاب را در دسته‌ی داستان‌های مدیریتی طبقه‌بندی کرد.

    به عبارت دیگر، احتمالاً کسانی را که در یک شرکت (به طور خاص در سطح مدیریتی) یا یک کسب و کار کوچک تیمی (مثلاً یک استارت آپ) فعالیت کرده‌اند، می‌توان مناسب‌ترین مخاطب‌های کتاب پنج دشمن در نظر گرفت.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    «کتاب پنج دشمن کار تیمی» یکی از مؤثرترین منابع اطلاعات عملی برای موفقیت در کار تیمی است. این کتاب می‌تواند روی فعالیت دانشکده‌های اقتصاد و تجارت،‌ کلیساها، سازمان‌های خیریه، تیم‌های ورزشی حرفه‌ای و ارتش تأثیر بگذارد.

    کتاب «پنج دشمن کار تیمی» بیش از ۲ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته‌ و هر هفته‌ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ملی است.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب راهبری زندگی با شهود درونی اثر رابرت الکس جانسون

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب پنج دشمن کار تیمی و ده ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب کسب و کار رابینیا را تهیه کنید.

    کتاب پنج دشمن کار تیمی برای چه افرادی مناسب است؟

    «کتاب پنج دشمن کار تیمی» برای کسانی است که می‌خواند رهبریِ تیمی را به‌عهده بگیرند. این کتاب به رهبران کمک می‌کند به موانع رفتاری کار تیمی غلبه کنند. در واقع این کتاب برای تیم‌هایی است که نمی‌خواهند درگیر تمایلات طبیعی انسان‌ها شوند. این تمایلات می‌توانند از کارآمدی کار تیمی جلوگیری کنند.

    نویسنده کتاب پنج دشمن کار تیمی

    پاتریک لنچونی، زاده ی سال 1965، نویسنده ی آمریکایی کتاب های مدیریت و تجارت است. لنچونی رئیس شرکتی فعال در زمینه ی مشاوره ی مدیریت به نام The Table Group است. او به عنوان مشاور و سخنران، با مدیران و تیم های اجرایی بسیاری، از شرکت های بزرگ و ثروتمند گرفته تا دانشگاه ها و نهادهای غیرانتفاعی، کار کرده است.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x