نقد روانشناسینقد فیلم

نقد روانشناسی فیلم استارتاپ دات کام

مستند دات کام زیر ذره بین

  • فیلم استارتاپ دات کام

     

    تماشای این فیلم مستند به هر نتورکری و یا حتی هر صاحب کسب و کاری به شدت توصیه می‌شود این فیلم رونق و رکود بازار دات کام ها را به خوبی به تصویر می کشد و داستانی هشدار دهنده را روایت می کند که شراکت در یک کسب و کار چگونه می تواند به راحتی دوستی ها را تهدید نماید.

    یکی از موضوعات مهمی که در این فیلم پوشش داده شده می توان به مسائل مالی برای کارآفرین ها، افزایش سرمایه، مدیریت رشد، مهارت های کارآفرینی، تیم سازی و مهارت های مدیریتی اشاره کرد.با تماشای این فیلم متوجه می شوید که چگونه سوء مدیریت و کشمکش‌های داخلی بر سر قدرت، می‌تواند باعث شود یک کسب و کار به سوی نابودی سوق پیدا کند.

    نقد و بررسی فیلم استارتاپ دات کام

    ایده های کسب و کار و استارتاپ ها همیشه موضوع جالبی برای کارگردانان سینما هستند. استارتاپ دات کام یک فیلم مستند محصول سال ۲۰۰۱ است که به فراز و نشیب های یک استارتاپ واقعی با نام GovWorks می پردازد که توانست در شرایط بحرانی یک سرمایه ۶۰ میلیون دلاری دریافت کند.

    این فیلم کارآفرینی رونق و رکود بازار دات کام ها را به خوبی به تصویر می کشد این فیلم سینمایی کسب و کار داستانی هشدار دهنده را به تصویر می کشد که چگونه شراکت در یک کسب و کار می تواند به راحتی دوستی ها را تهدید نماید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    صاحبان کسب و کارها در شغل نوپای خود هر روزه با چالش های مختلفی مواجه میشوند .حل کردن و رویارویی با این چالش گاهی آسان و گاهی سخت است .اگر یک استارت آپ دارید یا می خواهید یک استارت آپ راه اندازی کنید، پیشنهاد می کنم فیلم startup.com را ببینید زیرا این فیلم از ابتدای راه اندازی یک استارت آپ تا زمان نابودی آن را به تصویر می کشد .

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی فیلم دختر گمشده + تماشای آنلاین

    فیلم استارت آپ.کام مصداق (( ادب از که آموختی ؟ از بی ادبان )) است، زیرا تمام اشتباهاتی که امکان دارد شما آن را انجام دهید را به نمایش گذاشته است و به شما نشان می دهد چه کارهایی باعث نابودی یک استارت آپ خواهد شد.

    هدف سازنده ی فیلم استارتاپ دات کام چه بوده است؟

    هدف سازنده فیلم این است که مشکلات شروع یک استارت آپ را به نمایش بگذارد ، استارت آپی شکست خورده را معرفی می کند.تماشای این فیلم حاوی درس های زیادی از شکست استارت آپ ها برای صاحبان کسب و کار های نو پا و کارآفرینان است.

    این فیلم داستان دو همکلاسی در دانشگاه هاروارد را روایت می کند که فراز و نشیب‌های استارت‌آپ آنلاین آن‌ها به تصویر کشیده می‌شود.نکات زیادی در حوزه کسب و کار مانند جذب سرمایه، مدیریت مالی، توانمندی های مدیریتی، شایستگی های حوزه کار آفرینی در فیلم startup.com نمایش داده می شود.دو دوستی که بنیانگذار این استارت آپ هستند در حوزه های متفاوتی تخصص دارند . یکی در حوزه ی استارت آپی و دیگری در ایده های عالی مطرح است .

    صنعت رسانه مدام در حال تغییر است و استارتاپ‎ های جدیدی در این زمینه می‎آیند و می‎روند. govWorks.com یکی از آن‎هایی است که وارد این عرصه شد و در نهایت عمر آن به پایان رسید. این فیلم فراز و نشیب یک شرکت جوان و جاه‎طلب و زندگی موسسان آن را به تصویر می‎کشد. شما در این فیلم با خطرات روش جمع‎آوری سرمایه از طریق سرمایه‎گذاری جسورانه آشنا می‎شوید و شخصیت‎های اصلی فیلم که افرادی در دنیای واقعی هستند به شما کمک خواهند کرد متوجه شوید، ایجاد یک شرکت و شروع فعالیت آن چقدر سخت است.

     

     

    قضیه ی حباب دات کام چه بود؟

    حباب دات-کام یک حباب اقتصادی در خلال سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ میلادی بود که طی آن بازارهای بورس سهام کشورهای صنعتی دنیا شاهد رشد سریع ارزش مالی خود بودند که دلیل آن رشد بخش اینترنت و شاخه‌های مرتبط با آن بود.

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی فیلم پولاک

    از ویژگی های این دوره تأسیس (که در بسیاری از موارد به شکست اقتصادی ختم شد) گروه جدیدی از شرکتهای بر پایهٔ اینترنت بود که به‌طور کلی به آنها شرکت دات-کام گفته می‌شد. شرکتها متوجه شدند که اگر یک پیشوند «-e» به ابتدای نام خود یا یک پسوند «دات کام» به انتهای نام خود اضافه کنند، بهای سهام آنها در بازار افزایش می‌یابد.

    انجام تست عشق و ازدواج

    موضوعاتی که در فیلم استارتاپ دات کام به آن اشاره شده است

    از جمله موضوعاتی که در این فیلم به آن پرداخته شده می توان به مسائل مالی برای کارآفرینان، افزایش سرمایه، مدیریت رشد، مهارت های کارآفرینی، تیم سازی و مهارت های مدیریتی اشاره کرد.

    این مستند میتواند مرجعی باشد برای کارهایی که کارآفرینان باید از آن‌ها پرهیز کنند. برای مثال ۵۰ میلیون دلار بودجه لزوماً به معنای موفقیت نیست و اگر محصول شما ضعیف باشد ممکن است در عرض یک سال از دست بدهید. از اشتباهات مهم کارآفرینان باید درس‌های مهمی گرفت. در این مستند به اشتباهات بزرگ در زمینه استراتژی‌ها، منابع انسانی، منابع مالی، بازاریابی و فناوری اطلاعات اشاره شده است.

    مهمترین درسی که میتوان از فیلم استارتاپ دات کام گرفت

    مهم‌ترین درسی که می‌توان از شکست کسب و کارهای مختلف گرفت این است که شکست می‌تواند افراد را بهتر و باتجربه‌تر کند. اگر افراد باهوش باشند وقتی یک بار اشتباه کنند و شکست بخورند دیگر آن اشتباه را تکرار نمیکنند.استارتاپ govWorks.com در فیلم استارتاپ دات کام در ابتدا بسیار خوب عمل کرد. آن‌قدر کارش خوب بود که توانست 60 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند. این کسب و کار، استارتاپ کوچکی نبود. آن قدر پیشرفت کرد که نزدیک به 200 کارمند داشت ولی عدم درایت و تدبیر باعث شد که این کسب و کار خوب و قدرتمند به شکلی کاملاً تعجب برانگیز با شکست مواجه شود.

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی فیلم قوی سیاه

    پایان

    همین امروز این فیلم را ببینید تا دریابید که چگونه سوء مدیریت و کشمکش‌های داخلی بر سر قدرت، می‌تواند باعث شود یک کسب و کار به سوی نابودی سوق پیدا کند.

    تماشای این فیلم مستند به هر نتورکری و یا هر کارآفرین و هر صاحب کسب و کاری به شدت توصیه می‌شود. این فیلم حاوی درس‌هایی در ارتباط با مباحث مالی، افزایش سرمایه، مدیریت رشد، ایجاد تیم حرفه‌ای و مهارت‌های مدیریتی است.

    موضوع اصلی فیلم استارتاپ دات کام چیست؟

    فیلم استارتاپ دات کام یا startup.com یک فیلم مستند فوق‌العاده است که بر اساس داستان ظهور و سقوط یک استارت‌آپ واقعی به نام GovWorks ساخته شده است.

    چرا تماشای این فیلم مستند به هر صاحب کسب و کاری توصیه می‌شود؟

    این فیلم رونق و رکود بازار دات کام ها را به خوبی به تصویر می کشد و داستانی هشدار دهنده را روایت می کند که شراکت در یک کسب و کار چگونه می تواند به راحتی دوستی ها را تهدید نماید.

    کارگردان فیلم استارتاپ دات کام کیست؟

    کریس هدوس، جیهان نوجیم

    بازیگران فیلم استارتاپ دات کام چه کسانی هستند؟

    کالیل ایسازا تازمن، تام هرمان

    مستند استارتاپ دات کام چه چیز مهمی به ما یاد میدهد؟

    فیلم استارت آپ.کام مصداق (( ادب از که آموختی ؟ از بی ادبان )) است، زیرا تمام اشتباهاتی که امکان دارد شما آن را انجام دهید را به نمایش گذاشته است و به شما نشان می دهد چه کارهایی باعث نابودی یک استارت آپ خواهد شد.

    تست های شغلی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x