نقد روانشناسینقد فیلم

نقد روانشناسی فیلم حلقه

فیلم حلقه زیر ذره بین

  • فیلم حلقه

     

    خلاصه داستان:

    این فیلم داستان 50 نفر است به طور تصادفی در داخل یک اتاق بسته گیر می افتند. کار آنها رأی دادن به این است که چه کسی در بین این افراد سزاوار مرگ است. در صورت عدم رأی دادن ، سیستم به طور تصادفی فرد مرده را انتخاب می کند. زمان برای رأی دادن 2 دقیقه است و شما نمی توانید به خود رأی دهید. با این حال ، می توانید با قدم گذاشتن از جایی که در آن هستید ، به خود حق زندگی بدهید و خودکشی کنید.

    این بازی تقریباً شبیه بازی گرگینه به نظر می رسد . با این حال،وقتی زندگی رو به پایان است، نیاز شما به داشتن IQ و EQ بالا برای متقاعد کردن دیگران بیشتر میشود.

    با این حال ، وقتی مردم گوشه گیر می شوند ، مردم ماهیت واقعی خود را نشان می دهند. برای زندگی کردن ، ما از همه ترفندها سرپیچی می کنیم ، در بیرون به نظر می رسد که ما افراد خوبی هستیم ، اما در درون ما هنوز اول به خودمان فکر می کنیم. در واقع ، در میان این ده ها هزار نفر ، ما نمی دانیم به کی اعتماد کنیم.

    حلقه (2015) عواقب پرحرف بودن را به مخاطب نشان می دهد. وقتی زیاد صحبت می کنید ، مردم نقاط ضعف شما را پیدا می کنند و برای پایین آمدن شما روی آن فشار می آورند. این فیلم ما را به سکوت و مهربانی تشویق می کند زیرا به این ترتیب ما عمر طولانی تری خواهیم داشت. با این حال ، اگر ساکت بمانید ، در پایان نمی توانید به خط پایان برسید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    مخاطبان آمریکایی که این فیلم را تماشا می کنند احساس بهتری پیدا می کنند زیرا آنچه در این کشور اتفاق می افتد را آشکار می کند. از نژادپرستی ، تبعیض غنی و فقیر ، جنسیت ، مهاجرت غیرقانونی گرفته تا جنگ ، خشونت ، حقوق بازنشستگی یا مذهب. هنگام مواجهه با مرگ ، مردم معمولاً برای محافظت از خود از این اختلافات برای از بین بردن ضعیف ترها استفاده می کنند.

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی فیلم سیتادل (ارگ)

    علاوه بر عناصر ذکر شده ، زیبایی Circle برای بینندگان این است که فیلم فقط از یک صحنه و خطوط شخصیت برای پیشبرد داستان فیلم استفاده می کند ، مجبور نیست صحنه های خاص تر و بزرگتری را نشان دهد. اما هنوز هم درام ایجاد می کند ، حتی تا حدودی با پایان فیلم این روند تعجب آور به نطر می رسد. در واقع تیم فیلمنامه نویسان و کارگردانان نقش خود را به خوبی انجام دادند و فیلم را واقعی و خسته کننده نکردند.

     

     

    با این حال ، وقتی صحبت از پیشرفت سریع مدار فیلم و تولید شخصیت هاست, فیلم نقاط ضعفی دارد. سطح درام زیاد بالا نیست و باور فرض های اولیه آن کمی سخت است. با این حال ، تجربه فیلم بسیار لذت بخش است و ارزش دیدن دارد.

     

    تصویر:

    همانطور که در بالا ذکر شد ، زیبایی فیلم این است که از زمینه بسیار کمی استفاده می کند ، حتی بسیاری از شما به شوخی می گویید این کم هزینه ترین فیلمی است که تاکنون دیده اند. از نظر بافت ضعیف است ، اما خسته کننده نیست.

    در انتهای دایره ، چند صحنه وجود دارد که از VFX استفاده می کنند اما بسیار خوب به نظر می رسند.

    صدا:

    به دلیل عدم تماشای آن در سینماها ، احساس می کنم Circle یک قسمت صدای غیرمشخص دارد. موسیقی یا صدا در فیلم فقط در سطحی متوقف می شود که باعث می شود بیننده احساس کند این بازی مرگبار واقعاً اتفاق می افتد ، اما نمی تواند حس واقعی فیلم را با همان سردی انتقال دهد.

    انجام تست عشق و ازدواج

     

    این مطلب را هم ببینید  نقد روانشناسی فیلم کرید 1

    بازیگری:

    دایره (2015) بازیگران زیادی دارد ، اما فقط چند شخصیت برجسته برای بینندگان ایجاد می کنند. با این حال ، به طور کلی ، بازیگران نقش خود را به خوبی انجام نداده اند ، زیرا حالت های چهره هنوز کمی نمایشی هستند و بیان آنها نیز کمی زشت است. اما برای هر مخاطب هنگام تماشای فیلم ، هر شخص نسبت به شخصیت های فیلم یک نفرت و قضاوت عاشقانه خواهد داشت. که موفق است.

    به طور خلاصه ، Circle (2015) یک فیلم عالی برای تماشاست. در کمتر از 90 دقیقه ، بینندگان چیزهای زیادی در مورد ذات ، شخصیت و حتی شرارت انسان ها دیده اند. سعی کنید وقت خود را با این فیلم بگذرانید ، پس از دیدن این فیلم افکار بیشتری درباره خود خواهید داشت و همچنین روابط اطراف خود را دوباره بررسی خواهید کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x