اختلالات شخصیتکرونا

پدیده چراغ گاز هنگام ناهار در کودکان آمریکایی

پدیده چراغ گاز شکل نابکارانه‌ای از دغل‌کاری و کنترل روانی است.

  • پدیده چراغ گاز هنگام ناهار در کودکان آمریکایی

    اصطلاح پدیده چراغ گاز در سال 1944 می آید ، جایی که داستان شوهری است که قصد دارد با دستکاری محیط خود و بی اعتبار کردن واقعیت و درک تجربیاتش ، همسرش را متقاعد کند که او دیوانه است.

    استراتژی او این است که چراغ های گاز را کم و روشن کند و سپس اصرار داشته باشد که او در حال تصور است. او با اشتباه گرفتن و تحریف واقعیت همسرش ، احساس حقیقت را با موفقیت تضعیف می کند به طوری که او باید واقعیت تحمیلی خود را به جای واقعیت خود بپذیرد.

    اعتماد به شخص یا نهادی که نورپردازی گاز را انجام می دهد ضروری است تا بتواند یک ابزار موثر برای تضعیف کل درک فرد از واقعیت باشد. روانشناسان و جامعه شناسان پدیده چراغ گاز را نوعی سوء استفاده می دانند.

    پدیده چراغ گاز و نقش اعتماد و وابستگی

    زندگی همه گیر در آمریکا ویژگی مشترکی را برای ناهارخوری های شلوغ مدرسه کودکان ما به ارمغان آورده است: پدیده چراغ گاز. وقتی ما به خود اعتماد می کنیم و برای ایمن نگه داشتن فرزندانمان ، در محیطی مناسب برای یادگیری ، به نهادی مانند مدرسه وابسته هستیم ، همه در برابر پدیده چراغ گاز آسیب پذیر هستیم.

    در مناطقی از کشور که ویروس در حال افزایش است (تقریباً در حال حاضر در 50 ایالت) ، بچه ها در راهروهای شلوغ در معرض COVID-19 هستند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی
    وقتی فردی مستعد است که به یک موسسه معتمد اعتقاد داشته باشد و وقتی آن موسسه با حقایقی که موقعیت یا رویدادی را ناامن می کند بی توجه باشد ، پدیده چراغ گاز رخ داده است.

    در مورد شامهای شلوغ مدرسه ، نادیده گرفتن عمدی نحوه انتشار ویروس با سکوت در مورد این رویداد ناهار روزمره منتقل می‌شود.

    در حالی که اقدامات ناسازگار و اطمینان های کاذب در جاهای دیگر ارائه می شود ، مانند تأکید بر رعایت ماسک در کلاس های درس و علائم نصب شده برای حفظ فاصله فیزیکی.
    واقعیت این که دانشجویان در فضایی فیزیکی هستند که ناامن شناخته شده است، اتاق غذاخوری شلوغ توسط سازمان رد شده زیرا کمک یا محافظت نمی‌کند.

    انکار حقایق در دید ساده

    با این حال ، هر روز در ناهارخوری های بیشمار در سراسر آمریکا ، همانطور که هر دو منطقه نیویورک و شیکاگو اشاره کرده اند ، کودکان در فضاهای سرپوشیده شلوغ بدون تهویه مناسب غذا می خورند و با صدای بلند صحبت می کنند.

    این واقعیت تا حد زیادی بدون چالش باقی می ماند اگرچه اخیراً دکتر مایکل استرهولم ، مدیر مرکز بیماری ها و تحقیقات و سیاست های عفونی در دانشگاه مینه سوتا ابراز نگرانی کرد که راهنمای CDC برای مدارس منسوخ شده است زیرا نمی تواند نوع دلتا بسیار مسری را در نظر بگیرد.

    این مطلب را هم ببینید  خودزنی در نوجوانان

    با این وجود ، توصیه فعلی CDC برای جلوگیری از انتقال COVID-19 به طور کامل با کافه تریای مدرسه بی خطر است. از وب سایت CDC که آخرین بار در 7 مه 2021 به روز شد ، “پیشگیری از انتقال COVID-19 شامل فاصله فیزیکی ، استفاده از ماسک های مناسب (مانند پوشش صورت ، ماسک های جراحی ، جراحی) است.

    تهویه مناسب و اجتناب از شلوغی در داخل خانه است. فضاها این روشها انتقال از طریق استنشاق ویروس و رسوب ویروس بر روی غشاهای مخاطی را کاهش می دهد.

    این انکار نهادی واقعیت عملاً قابل تشخیص نیست زیرا ما به مدیران مدارس اعتماد داریم و به آنها وابسته هستیم که به ما می گویند یادگیری ایمن می خواهند و از CDC و دستورالعمل های بهداشت عمومی دولتی پیروی می کنند.

    دانش آموزان از نظر ایمنی ، بهداشت و حفاظت به مدارس خود اعتماد دارند و به آنها وابسته هستند.

    درک اعتماد نهادی و آسیب پدیده اجاق گاز

    پدیده اجاق گاز توسط افراد و موسساتی که ما به آنها وابسته هستیم و به آنها اعتماد داریم ، متفاوت از مواردی است که ما معتقد نیستیم.

    وقتی موسسات مورد اعتماد اقداماتی انجام می دهند یا هیچ اقدامی انجام نمی دهند که به ما آسیب برساند ، ما به ویژه در معرض آسیب های روانی هستیم.

    هنگامی که کودکان با نفی آشکار خطر انتقال ویروس در ناهارخوری مدرسه روبرو می شوند ، ممکن است در مورد مناسب بودن اعتماد خود در مدارس شک کنند و در نهایت ممکن است توانایی خود را برای اطمینان از قابلیت اطمینان زیر سوال ببرند.

    پدیده اجاق گاز پیوند ناگسستنی با زمینه اجتماعی دارد

    بدون به چالش کشیدن ناهارخوری ناامن مدرسه ، ما هر روز اعتماد فرزندان خود را به شدت از بین می بریم. ما به فرزندان خود می گوییم که در خارج از خانه فعالیت کنند زیرا ویروس کمتر در آنجا گسترش می یابد.

    این مطلب را هم ببینید  ویتامین D و کووید 19

    وقتی داخل خانه هستید ، می گوییم پوشیدن ماسک های مناسب از آنها و سایرین محافظت می کند و از جمع آوری گروه های بزرگ بدون ماسک در داخل خانه خودداری کنید ، به ویژه هنگامی که وضعیت واکسیناسیون دیگران مشخص نیست.

    صحبت کردن با صدای بلند بدون نقاب در داخل خانه ویروس را راحت تر منتقل می کند. این اقدامات آنها و دیگران را در طول همه گیری ایمن نگه می دارد. سپس ما همین دانش آموزان را هر روز به یک اجتماع جمعی بدون نقاب می فرستیم تا در ناهار مدرسه خود غذا بخورند.

    انجام تست عشق و ازدواج

    پدیده اجاق گاز اعتماد به نفس را از بین می برد

    از زمانی که بچه های من به مدرسه حضوری بازگشتند ، و با پخش شدن دلتا مانند آتش سوزی ، من نگران ناهارخوری های مدرسه بودم به عنوان رویدادهای احتمالی فراگیر . از دخترم پرسیدم غذاخوری های مدرسه با افزایش موج دلتا چگونه است.

    “مدرسه تقریباً نیم ساعت هر روز ایمنی ما را نادیده می گیرد.” “ما این را می دانیم و در مورد آن صحبت می کنیم.” من حدس می زنم آنها اهمیتی نمی دهند که آیا ما به COVID مبتلا می شویم یا نه.

    ما همه این کارهایی را که آنها می گویند از ما محافظت می کند انجام می دهیم در طول روز در کلاس ماسک بزنید ، در همه جای کافه تریا ضد عفونی کننده دست روی دیوارها وجود دارد ، اما در حالی که همه با صدای بلند بدون نقاب صحبت می کنیم ، هیچ تصفیه کننده ای در اتاق ناهار وجود ندارد.

    ضد عفونی کننده دست هوا را تمیز نمی کند احساس می کنم بازی های گرسنگی است. شما باید هر روز برای مرگ یا زندگی تصمیم بگیرید. با دوستانم در داخل معاشرت کنم و احتمالاً مریض شوم ، پدر و مادر ، معلم و پدربزرگ و مادربزرگم را بکشم ، یا بیرون بروم و تنها غذا بخورم؟

    نباید انتظار داشت که بچه ها هر روز چنین تصمیماتی بگیرند. ما از نظر اجتماعی فاصله نداریم به اندازه میز غذا کنار هم می نشینیم. احساس ناامنی می کنم ، اما خوشحالم زیرا با دوستانم هستم. من به نوعی آن را فراموش می کنم زیرا با دوستانم هستم و همه با هم هستیم ، بنابراین نمی ترسم.

    این مطلب را هم ببینید  اختلال چند شخصیتی

    همه جا تابلوهایی وجود دارد که می گوید: “3 فوت فاصله در هر زمان.” میزها سه فوت فاصله ندارند. شما نمی توانید در راهروها فاصله اجتماعی داشته باشید.

    هر دوره ای که بگذرد یک رویداد فوق گسترده است. اکثر مردم ماسک خود را به درستی نمی پوشند و بیشتر معلمان اهمیتی نمی دهند. ”

    برای مطالعه مراحل و واکنش بدن نسبت به کرونا کلیک کنید.

    تکرار یک روایت نادرست آن را باورپذیر می کند

    واقعیت دانش آموزان تحریف شده است. دریافت کنندگان پدیده چراغ گاز اغلب احساس را طوری توصیف می کنند که انگار دارند دیوانه می شوند زیرا تجربیات واقعی آنها به تجربیاتی سورئال تبدیل می شود.

    پدیده اجاق گاز حس حقیقت و واقعیت فرد را بی ثبات می کند و منجر به ناتوانی در اعتماد به خود در تصمیم گیری های خوب ، عدم تمرکز و آسیب پذیری در افرادی می شود که قدرت بیشتری دارند.

    تست های شغلی

    پدیده اجاق گاز باعث می شود که فرد احساس کند دیگر نمی تواند در مورد تجربیات خود نتیجه گیری درست یا دقیق ایجاد کند. احساس بی ارزشی به این دلیل ایجاد می شود که دیگر نمی توانند به خود یا تفسیر حقایق اعتماد کنند.

    اگر بخواهیم همچنان دانش آموزان در ناهارخوری خود در مدرسه در میان نرخ بالای انتقال جامعه غذا بخورند ، باید با برخی از حقایق ناخوشایند روبرو شویم.

    همانطور که در فیلم Gaslight ، سیستم های مدرسه ، در سکوت در مورد تجربه ناهار ، احساس دانش آموزان در مورد نحوه انتشار ویروس را تضعیف کرده اند. جای تعجب نیست که بچه های ما افسرده مضطرب و آسیب دیده هستند. آنها توسط موسساتی که ایمنی آنها را مورد بررسی قرار داده اند ، روشن شده اند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x