روانشناسی

معرفی کتاب زندگی ات را تغییر بده اثر جیم داوانان

این کتاب کوچک شامل عقاید ساده و آزموده‌ای است که به تو کمک می کند زندگی‌ات را اصلاح کنی. هر فصل کوچک این کتاب به دقت تنظیم شده است تا به تو کمک کند در زندگی‌ات هدف داشته باشی و از گذران عمرت لذت ببری و شاد باشی.

  • کتاب زندگی ات را تغییر بده

    کتاب حاضر، حاوی راهکارهای ساده و آموزنده‌ای برای تغییر زندگی افراد است. افراد با توجه به این راهکار می‌توانند زندگی خویش را اصلاح و از گذران عمر خویش لذت ببرند.

    امروزه زندگی ماشینی باعث شده است انسانها همچون ماشین ، هرروز در پی مسائل روز مره زندگی که تحت تاثیر تکنولوژی ،چشم وهمچشمی، مدرنیزه و گرایش به سمت راحت طلبی، از صبح تاشب بدوند. وبا تمام گرفتاریها وکشمکشهائی که برای خود بوجود آورده اند ،آنگونه که باید از زندگی لذت نبرند واحساس آرامش وخوشبختی ننمایند.

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب زندگی ات را تغییر بده و ده‌ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب توسعه فردی رابینیا را تهیه کنید.

    در این کتاب عقاید وایده هائی ارائه شده است که از نظر ظاهری بسیار ساده وپیش پا افتاده به نظر می آید اما نکاتی بسیار ظریف وراه کارهای بسیار ارزنده وکلیدی برای رسیدن به یک زندگی آرام ،شاد ، دلنشین ولذت بخش ارائه می گردد.

    پذیرش؛ خودت را قبول داشته باش؛

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    واقع‌بین باش؛

    در برابر زندگی‌ات مسئول باش؛

    باورهای نیرومند در خودت ایجاد کن؛

    به خودت اجازه تغییر بده؛

    موفقت‌هایت را بنویس؛

    شادکامی، خواسته‌هایت را بشناس؛

    به ندای درونت گوش بسپار؛

    قدرت تجسمت را بالا ببر؛

    به دیگران کمک کن؛

    همیشه آماده یادگیری باش؛

    انجام تست عشق و ازدواج

    و آنچه را نمی‌خواهی تحمل نکن،

    برخی از راهکارهای ارائه شده در کتاب است. در پایان نتیجه‌گیری کوتاهی از مباحث انجام شده است.

    با خواندن این کتاب متوجه می شوی که داشتن شادی پابرجا و زندگی مهیج وشیرین و لذت بخش آنقدر ها هم به آموزشهای آنچنانی و تغییرات جدی نیاز ندارد . بلکه فقط نیازمند تغییرات جزئی در رفتار و نگرش ما دارد.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب کارمندان فروش را کوچ کنید تا به قهرمانان عرصه فروش تبدیل شوند اثر کیت روزن

    این تغییرات کوچک ،که در زندگی و کارهای روزمره مان بوجود می آوریم باعث می شود که قدرتمان را پس بگیریم ونوعی از زندگی را که برای آن بدنیا آمده ایم بسازیم. سعی کن هروز مطالب نشاط آور والهام بخش بخوانی مهمتر از همه از زندگی لذت ببر.با خودت مهربان باش .

    حتما” واجب نیست که بی عیب باشی ، آرام باش ویاد بگیر که زندگی را آسان بگیری و با افرادی که در زندگی با آنها روبرو می شوی مهربان باش مهمتر از همه با خودت ملایم و مهربان باش.

    درباره نویسنده کتاب زندگی ات را تغییر بده

    جیم داناوان (Jim Donovan)، دکترا، دانشیار پزشکی جمعیت، دانشکده پزشکی هاروارد، بوستون، کارشناسی ارشد، مدیر بازنشسته آموزش سلامت رفتاری، اتریوس سلامت، کارشناسی ارشد، و نویسنده کتاب زوج‌درمانی کوتاه‌مدت با روابط شی: مدل پنج مرحله‌ای (راتلج) است.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x