روابط زناشویی و جنسی

علت تنفر مرد از همسرش

همه مردان به تنوع در رابطه علاقه دارند. شما زمانی که در رابطه جنسی یکنواخت باشید، به مرور زمان علاقه در رابطه از بین می‌رود.

  • علت تنفر مرد از همسرش

    مرد به دلایل زیادی می‌تواند ازهمسر خود متنفر شود که اگر زن از این تنفر آگاهی نداشته باشد زندگی مشترک آنها به بن بست می‌خورد و با مشکلات جدی روبرو می‌شوند. تعدادی از زنان از سر شدن همسرشان گله ای ندارند و هیچ اقدامی برای بهبود رابطه نمی‌کنند. ولی در مقابل برخی از بانوان به دنبال راه چاره هستند تا مشکل را حل کنند. ولی در کنار همین زنان برخی دیگر نیز هستند که قصد پیشگیری ازاین رخداد را دارند و می‌خواهند زندگی بدون نقصی داشتند. برای حل این مشکل باید نشانه های آن را بدانید و آگاه باشید تا فاصله ایجاد شده را کم کنید. همراه ما تا انتهای مقاله در سایت آموزشی و پژوهشی رابینیا باشید.

    اهمیت ندادن زنان به سلامتی، بهداشت و زیبایی خود

    بیشتر زنان با گذشت زمان بعد از ازدواج دیگر به ظاهر خود اهمیت نمی‌دهند و فقط زمانی که به مهمانی و یا بیرون از منزل می‌روند، خود را آراسته می‌کنند. عدم رعایت بهداشت فردی اعم از دوش گرفتن و اپیلاسیون برای مردان بسیار منزجر کننده است. نیازی نیست که دائما آرایش غلیظ به صورت داشته باشید بهتر است لباس آراسته و مرتب برای همسرتان بپوشید و از عطرهای خوشبو استفاده کنید. برخی دیگر از زنان نیز هستند که به رژیم غذایی و ورزش اهمیت نمی‌دهند و زیبایی جسمی خود را از دست می‌دهند. از آنجایی که مردان از طریق بینایی جذب می‌شوند این مورد برای آنها زننده است. مراقبت از پوست، موها و اندام از اهمیت زیادی برخوردار است. دلایل سرد شدن رابطه متنوع است اما با توجه به جزئیات می توانید مانع از بدتر شدن رابطه شوید.

    این مطلب را هم ببینید  مشاوره آنلاین برای زندگی زناشویی و خانواده

    نداشتن تنوع در روابط جنسی

    همه مردان به تنوع در رابطه علاقه دارند. شما زمانی که در رابطه جنسی یکنواخت باشید، به مرور زمان علاقه در رابطه از بین می‌رود. سعی کنید هرازگاهی تغییراتی در ظاهر، لباس و پوزیشن‌های رابطه جنسی تان ایجاد کنید، سعی کنید رابطه جنسی خود را با نوآوری، تجربیات جدید و ماساژهای جنسی، هیجان انگیز کنید. شاید باور نکنید ولی با انجام چند کار ساده می‌‌توانید مانع از دلزدگی زناشویی شوید.

    زایمان در زنان و تولد فرزند

    برخی مردان بعد از زایمان همسرشان، دیگر رابطه گرم گذشته را ندارند و به دلایل مختلف سرد می‌شوند. زن به دلیل دلمشغولی با فرزند خود از همسرش غافل می‌شود و باعث سردی و دوری از همسر می‌شود که این موضوع تا اندازه‌ای طبیعی است. از دیگر علت تنفر مرد از همسرش می‌توان به احساس منفی برخی از زنان نسبت به اندام خود بعد از زایمان، اشاره کرد.

    ترک‌های پوستی، اضافه وزن و تغییر فرم واژن به نگرانی‌های زنان درباره دیدگاه همسرشان دامن می‌زند. در صورتی که در بیشتر مواقع مردان این تغییرات را درک کرده و اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهند. برخی زنان نیز بعد از زایمان ترس از رابطه دردناک دارند که سردی را در مردان ایجاد می‌کند. ترس و اجتناب به برقراری رابطه اگر طولانی مدت شود، سلامت رابطه زناشویی را به خطر می‌اندازد. پس هر چه زودتر برای بر طرف کردن مشکل اقدامی انجام دهید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    برای مطالعه دلایل تنفر در بارداری کلیک کنید.

    فشار و استرس بالای مردان

    همه افراد جامعه در حال حاضر استرس زیادی را به دلایل مختف متحمل می‌شوند ولی مردان به دلیل مسئولیت های سختی که دارند، استرس بیشتری را تحمل می‌کنند. مشغله ذهنی و درگیری‌هایی که مردها دارند، انرژی آنها را می‌گیرد و میل جنسی آنها کاهش پیدا می‌کند. که این موضوع باعث می‌شود تا به اندازه کافی از رابطه خود لذت نبرند و اولویت زندگیشان تغییر کند.

    این مطلب را هم ببینید  فرق بین میک لاو و سکس چیست؟

    بی احترامی به شوهر

    یک مرد هر چه هم عاشق باشد، نمی‌تواند بی احترامی همسرش را تحمل کند و اگر مجبور به انتخاب بین همسر و نیاز به احترام باشد، به احتمال قوی شما را رها خواهد کرد. پس اگر می‌خواهید زندگی مشترک تان پایدار بماند احترام به همسرتان جدی بگیرید. او را در جمع دوستان و خانواده مورد انتقاد قرار ندهید و توانایی‌هایش را زیر سوال نبرید. زمانی که توانایی‌های شوهرتان را (حتی در امور بی اهمیت) زیر سوال می‌برید، او با خود فکر می‌کند که شما به او اعتماد ندارید. در صورت بی احترامی نباید از سرد شدن رابطه‌تان شکایتی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه احترام به همسر کلیک کنید.

    اعتیاد جنسی مردان به پورنو گرافی

    زمانی که مرد به تماشای فیلم پورنوگرافی اعتیاد پیدا کند، مدام همسر خود را با بازیگران این نوع از فیلم‌ها مقایسه می‌کنند. در طولانی مدت اثرات مخرب دیگری را نیز به دنبال دارد. ماهیت این فیلم‌ها تنها جنبه مالی داشته و از هر ابزاری برای جذاب‌تر کردن و فروش بیشتر استفاده می‌کنند. متاسفانه در نتیجه دیدن فیلم‌های پورنوگرافی، شاهد بسیاری از کژکاری‌های جنسی هستیم.

    وابستگی بیش از حد زنان

    اکثر مردان زنان مستقل و هدفدار را می‌پسندند. منظور از اهداف فقط برنامه کاری و تحصیلی نیست بلکه برنامه‌های تفریحی و ورزشی را نیز شامل می‌شود. نداشتن برنامه‌ای برای زندگی و سرگرمی، برای مردان بسیار غیر جذاب است. لازم نیست به گونه ای برنامه ریزی کنید که بیست و چهار ساعت شبانه روز را درگیر باشید. کافیست آرزوهای خود را تصور کرده، اهداف و جاه طلبی‌هایتان را دنبال کنید و یک زمانی را فقط برای خودتان اختصاص دهید. پس اگر به دنبال علت تنفر مرد از همسرش می‌گردید، به میزان وابستگی خود در رابطه نیز توجه کنید.

    این مطلب را هم ببینید  آیا در مورد نقاط حساس بدن آقایان چیزی شنیده‌اید؟

    بدبینی بیش از حد زنان نسبت به آینده

    همه مردان زنی شاد و با انگیزه را می‌خواهند تا مشوق اصلی آنها در جاه‌‌طلبی و رسیدن به اهدافشان باشند و به دنبال رویاهای دونفره خود بروند. اگر شما فردی هستید که همیشه نیمه خالی لیوان را می‌بینید و اشتیاق همسرتان را در رسیدن به اهدافش از بین می‌برید، این شما هستید که او را به سمت سرد شدن در رابطه سوق داده‌اید.

    نداشتن اعتماد به نفس زن

    زمانی که شما به عنوان یک زن به خودتان اطمینان نداشته و به زیبایی‌ها و توانایی هایتان باور نداردید، یعنی احساس عدم امنیت می‌کنید. این عدم اطمینان باعث می‌شود که به صورت ناخودآگاه، همسرتان را در مقامی بالاتر از خود ببینید. فکر می‌کنید در این شرایط چه اتفاقی می‌افتد؟

    جایگاه شما در نظر همسرتان پایین می‌آید و حس می‌کند که ارزش بیشتری نسبت به شما دارد. در واقع مردان می‌خواهند با کسی در ارتباط باشند که حداقل همسطح آن‌ها باشد. پس دوست داشتن خود را یاد بگیرید و به خودتان اهمیت دهید اما خودخواه نباشید، در این صورت همسرتان هم شما را فردی ارزشمند می‌بیند. استانداردها و خط قرمزهای خود را در یک رابطه تعیین کنید و براساس آن حرکت کنید.

     

    علت تنفر مرد از همسرش

    انجام تست عشق و ازدواج

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x