دسته‌بندی نشده

معرفی کتاب استارتاپ ناب اثر اریک ریس

استارتاپ ناب تنها در مورد چگونگی خلق یک کسب و کار کارآفرینانه نیست؛ بلکه در مورد این است که ما چگونه می توانیم از آن کسب و کارها یاد بگیریم و در هر کاری که انجام می دهیم بهتر شویم.

  • معرفی کتاب استارتاپ ناب

    کتاب استارتاپ ناب اثر اریک ریس یکی از بهترین کتاب هایی است که تمام مفاهیم مهم استارتاپی را به زبانی ساده توضیح داده و با رویکردی نو، ذهنیت ما را برای کارآفرین شدن آماده کرده است.

    کتاب استارتاپ ناب پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بوده و بیش از یک میلیون نسخه از آن فروش رفته و به ۲۸ زبان ترجمه شده است.

    کتاب استارتاپ ناب را به جرات می توان یک کتاب مرجع در بین استارتاپ ها و کارآفرینان دانست. در اغلب داستان های مربوط به استارتاپ های موفق، چند مؤسس فوق العاده به طور اتفاقی به یک ایدهٔ انقلابی دست یافته و از تکنولوژی های نوآورانه استفاده کرده اند.

    در ابتدا ایدهٔ آن ها احمقانه به نظر می رسید اما خیلی سریع رشد کردند و قابلیت های خود را نشان دادند. موسسان سرمایهٔ بسیار زیادی جذب و یک تیم بسیار متبحر ایجاد کرده اند و در نهایت جهان را تغییر داده اند.

    اما این داستان یک افسانهٔ بزرگ است که با انتخاب گزینشی و پس از وقوع روایت شده است. اما واقعیت این است که بیشتر استارتاپ ها با وجود ایده های عالی و تلاش زیاد ناکام می مانند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    علاوه بر این، داستان های مربوط به موفقیت استارتاپ ها معمولا از بیان جزئیات خسته کنندهٔ مربوط به اجرای کار صرف نظر می کنند در حالی که اجرا مهم ترین بخش در موفقیت یک استارتاپ است.

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب استارتاپ ناب و ده ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب کسب و کار رابینیا را تهیه کنید.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب انقلاب پلتفرم اثر جفری پارکر

    کارآفرینان تمایل دارند که مدیریت و کارهای اجرایی را همچون شرکت های بزرگ به شکلی بروکراتیک انجام دهند نه مانند استارتاپ های خلاقانه و چابک، اما در واقعیت استارتاپ های موفق به طور سیستماتیک نوآوری را مدیریت می کنند و استارتاپ ها ضعیف وقت، پول و تلاش شان را هدر می دهند.

    اریک ریس (Eric Ries) در کتاب استارتاپ ناب کسب وکارهای سنتی را به چالش کشیده و از لزوم ایجاد چابکی و سریع بودن در کسب وکارها صحبت می کند. او کارآفرین، استاد دانشگاه و یک نویسنده موفق است و خالق روش لین استارتاپ است که طی چندین سال روی آن تحقیق و بررسی می کرد.

    نویسنده کتاب استارتاپ ناب

    اریک ریس کارآفرین و نویسنده بلاگ معروف درس هایی که از استارت آپ آموختیم است. او در تاسیس سومین استارتاپش، IMVU همکاری و به عنوان مدیر عامل در آن جا خدمت کرد و در این راه استارت آپ های زیادی داشته که با شکست مواجه شده اند.

    او سخنرانی های زیادی در رویدادهای کسب و کار دارد، به استارت آپ ها، شرکت های بزرگ و شرکت های خصوصی زیادی در مورد استراتژی کسب و کار و تولید، مشاوره داده است و در حال حاضر در مدرسه اقتصاد هاروارد به طور موقت کارآفرین است.

    درباره روش Lean Startup او در نیویورک تایمز، مجله وال استریت، گزارش کسب و کار هاروارد، هافینگتن پست و وبلاگ های زیادی مطلب نوشته شده است. او در حال حاضر در سان فرانسیسکو زندگی می کند.

    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    انجام تست عشق و ازدواج

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x