موفقیت و انگیزشی

معرفی کتاب امسال تکرار نخواهد شد اثر دارن هاردی

دارن هاردی در این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا به رویاهایتان دست بیابید.

  • معرفی کتاب امسال تکرار نخواهد شد اثر دارن هاردی

    دارن هاردی در کتاب امسال تکرار نخواهد شد، به شما آموزش خواهد داد که چگونه در مدت زمان چندماه به خواسته ای دست پیدا کنید که دیگران برای رسیدن به آن یک عمر تلاش می‌کنند.

    اگر برای طراحی مجدد آینده خود مشتاق هستید، برنامه‌های این کتاب برای شما بسیار مناسب است. امسال تکرار نخواهد شد، سیستمی اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ است.

    خودتان را از اکثر افراد جامعه جدا کنید. در واقع از 97 درصد باقی‌مانده مردم که تفکر اندیشمندانه‌ای ندارند، جدا خواهید شد. به جمع افرادی که برای زندگی خود برنامه دارند و برای آن یک مسیر و هدف تعریف کرده‌اند، می‌پیوندید.

    بیشتر مردم به سختی برای به دست آوردن نیازمندی‌هایی که در زندگی‌شان به دنبال آن هستند، تلاش می‌کنند. به همین دلیل پیشرفت در زندگی بسیار راحت خواهد بود. تنها کافی است ایستادگی کرده و به سوی آینده حرکت کنید. اغلب مردم (97 درصد از مردم) نمی‌توانند و در این راه اذیت خواهند شد.

    کتاب امسال تکرار نخواهد شد را دنبال کنید، پس از آن، شما هم خواهید توانست به آرزوهای بزرگ خود دست پیدا کنید. به خواسته‌ها و اهدافی شجاعانه و هیجان‌انگیز خواهید رسید. دارن هاردی در این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا به رویاهایتان دست بیابید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    خلاصه‌ای از کتاب امسال تکرار نخواهد شد

    اگر از هر کسی که تاکنون به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است، سوال کنید؛ متوجه می‌شوید که تمام آن‌ها یک نقطه‌ عطف داشته‌اند. زمانی که تصمیماتی واضح و قاطع گرفته‌اند، از آن لحظه به بعد زندگی‌شان هیچ‌گاه مشکلات گذشته را نداشته است.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب استثنا باشید اثر دارن هاردی

    آن‌ها راهی نمادین برای خود ترسیم و الگوهای زندگی گذشته‌شان را با دید جدیدی ترسیم کرده‌اند. آن‌ها نسبت به خود و زندگی‌شان متعهد بوده‌اند. بعضی در سن 15 سالگی و برخی در سن 50 سالگی به نقطه عطف زندگی خود رسیده‌اند. عده‌ای چند بار در طول زندگی‌شان این تحول را تجربه کرده‌اند.

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب امسال تکرار نخواهد شد و ده ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب کسب و کار رابینیا را تهیه کنید.

    درباره نویسنده کتاب امسال تکرار نخواهد شد

    دارن هاردی نویسنده، مربی برجسته موفقیت، مشاور، سخنران و صاحب کسب‌وکار متولد 1 فوریه 1971 در کالیفرنیای آمریکاست.

    «اثر مرکب» مشهورترین کتاب هاردی است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های مجله نیویورک‌تایمز قرار دارد. او در طول دوران حرفه‌ای خود 3 شبکه تلویزیونی موفق و بیش از هزاران برنامه تلویزیونی را تولید کرده. همچنین هاردی به مدت 8 سال ناشر و سردبیر مجله موفقیت بود.

    هدف هاردی توانمندسازی و راهنمایی افراد تأثیرگذار بوده است.

    والدین دارن هاردی زمانی که 18 ماهه بود از هم جدا شدند. مادرش سرپرستی او را قبول نکرد؛ بنابراین، دارن با پدرش که همچون گروهبان توپخانه در فیلم «غلاف تمام فلزی» بود زندگی کرد.

    پدرش قوانین یا محدودیت‌های زیادی برای او وضع نمی‌کرد. با این حال دارن هرگز سراغ مواد مخدر و رفتارهای پرخطر نرفت و نمرات خوبی کسب می‌کرد. از نظر خود دارن هاردی این رفتار پدر «فلسفه و استانداردهای زندگی کردن» را به او نشان داد.

    دارن هاردی در سال 2007 ناشر مجله موفقیت شد. با این حال، هاردی در دسامبر 2015 اعلام کرد به دلیل کسب موفقیت‌های جدید است و به همین دلیل همکاری با این مجله را قطع می‌کند.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب انگیزه نوشته دانیل پیک
    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    انجام تست عشق و ازدواج
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x