موفقیت و انگیزشی

معرفی کتاب افراد موفق چگونه می اندیشند اثر جان سی مکسول

جان سی مکسول در کتاب افراد موفق چگونه می اندیشند به شما می آموزد که چگونه بیشتر خلاق باشید و چگونه تفکر عامه را زیر سوال ببرید.

  • کتاب افراد موفق چگونه می اندیشند

    کتاب افراد موفق چگونه می اندیشند (2009) استدلال می کند که موفقیت به نگرش برمی گردد. جان سی مَکسول فراتر از مثبت ماندن، پیشنهاد می کند که اگر می خواهید موفق باشید، وقت آن است که واقع بینانه و همدلانه فکر کنید.

    این کتاب پر است از مثال های جذاب تاریخی و توصیه های کاربردی که از موفق ترین افراد امروزی گرفته شده اند. چنین نقشه دقیقی به شما کمک می کند تا درکنار جلوگیری از شایع ترین مشکلات ذهنی، به اهداف خود هم برسید.

    شاید تفکر کردن مهم ترین مسئله روی تصمیم گیری ها باشد. همه ی افراد در تلاش هستند که در تمامی مراحل زندگی افراد موفقی باشند و هر کس موفقیت را در چیز های متفاوتی می بینند .کتاب صوتی انسان های موفق چگونه فکر می کنند؟ قطعا می تواند یکی از راه هایی باشدکه شما را در جهت رسیدن به اهداف و آرزوهایتان کمک کند .

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب افراد موفق چگونه می اندیشند و ده ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب کسب و کار رابینیا را تهیه کنید.

    قسمتی از کتاب افراد موفق چگونه می اندیشند

    با خودتون فکر می کنید من کمتر از 12 ماهه که وارد این شغل شدم و نمی تونم به اون ترفیع دست پیدا کنم. اما این طرز فکر رو باید با ان جمله ها جایگزین کنید:

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    اگه بتونم ترفیع بگیرم چی؟ افراد دیگه ای تو این شرکت هستند که تونستن زیر ۱۲ ماه ترفیع بگیرن؟ با چه کسی می تونم در این مورد صحبت کنم تا چیزای بیشتری بفهمم؟ چطور می تونم شدنی بودن این کار رو با دلیل بفهمم؟ چگونه می تونم حرکت درستی انجام بدم تا این هدف رو به واقعیت تبدیل کنم؟ فکر کردن به ممکن ها دقیقا همینه.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند اثر تی هارو اکر

    گاهی این تفکر ماست که باعث می شه یه جا گیر کنیم، درست مثل وقتی که فکر می کنیم وزنی که داریم رو نمی تونیم تغییر بدیم…..

    نویسنده کتاب افراد موفق چگونه می اندیشند

    جان سی مَکسول نویسنده پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز است و بیش از 24 میلیون نسخه از کتاب های خود را به پنجاه زبان فروخته است. از وی به عنوان تاثیرگذارترین سخنران انگیزشی و آموزگار اصول راهبری یاد می کنند.

    مَکسول همچنین بنیانگذار سازمان EQUIP است که مربی تربیت می کند، یعنی به بیش از پنج میلیون راهبر در سراسر جهان یاری می دهد تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x