مکمل‌های دارویی

مکمل های تقویت کننده ایمنی بدن

یک مکمل روزانه که طول مدت بیماری و علائم را کاهش می دهد.

  • مکمل های تقویت کننده ایمنی بدن

    یک مولتی ویتامین با مکمل‌های معدنی می‌تواند عملکرد سیستم ایمنی را بهبود بخشد و شدت و علائم بیماری‌ها را کاهش دهد و علائم را کاهش دهد، به‌ویژه در افرادی که ۵۵ سال یا بیشتر دارند.

    مصرف روزانه یک مکمل مولتی ویتامین و مواد معدنی سرشار از ویتامین C به مدت سه ماه، احتمال ابتلا به سرماخوردگی، عفونت تنفسی و ذات الریه را کاهش می دهد و همچنین طول مدت بیماری و علائم را کاهش می دهد.

    ریزمغذی‌ها مانند ویتامین C، ویتامین D و روی برای عملکرد صحیح سیستم ایمنی ضروری هستند.

    دانشمند مؤسسه Linus Pauling در OSU گروهی از بزرگسالان سالم 55 ساله و بالاتر را برای ارزیابی اثرات مکمل های ویتامین و مواد معدنی بر عملکرد سیستم ایمنی ثبت نام کرد.

    به مدت 12 هفته، گروه مولتی ویتامین و مکمل معدنی (MVM) یک مکمل MVM فرموله شده روزانه (Redoxon® VI، سنگاپور) را دریافت کردند در حالی که گروه دیگر مکمل دارونما بودند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    گروهی که از مکمل MVM Redoxon استفاده می کردند، عملکرد ایمنی بهبود یافته و تقریباً 70 درصد کاهش در تعداد روزهای بیماری داشتند.

    به عبارت دیگر، طول مدت بیماری به طور متوسط از بیش از شش روز در گروه دارونما به کمتر از سه روز در گروه MVM Redoxon کاهش یافت.

    علاوه بر این، شدت بیماری در میان افرادی که در گروه دارونما قرار داشتند، چهار برابر بیشتر از افرادی بود که از مکمل MVM استفاده می کردند.

    پروفسور آدریان گومبارت، یکی از نویسندگان مطالعه، گفت:

    “تفاوت های بیماری مشاهده شده قابل توجه بود.

    این مطلب را هم ببینید  کمبود ویتامین D

    در حالی که مطالعه به داده‌های بیماری خود گزارش‌شده محدود بود و ما مطالعه را برای پاسخ به این سؤال طراحی نکردیم، تفاوت‌های مشاهده‌شده نشان می‌دهد که مطالعات بزرگ‌تر دیگری که برای این پیامدها طراحی شده‌اند، ضروری هستند – و صادقانه بگویم، به تأخیر افتاده‌اند.»

    MVM Redoxon حاوی 700 میکروگرم ویتامین A، 45 میلی گرم ویتامین E، 6.6 میلی گرم ویتامین B6، 400 میکروگرم فولات، 9.6 میکروگرم ویتامین B12، 1000 میلی گرم ویتامین C، 400 واحد بین المللی ویتامین D، 5 میلی گرم آهن، 110 میلی گرم سلنیوم، 0.9 میلی گرم مس و 10 میلی گرم روی است.

    پروفسور گومبارت گفت: >”مکمل‌ها با افزایش قابل‌توجه سطح روی و ویتامین C در گردش همراه بود، و با علائم بیماری که شدت کمتری داشتند و کوتاه‌تر ماندند.

    این یافته‌هایی را پشتیبانی می‌کند که به دهه‌ها قبل، حتی به روزهای لینوس پاولینگ بازمی‌گردد. با ویتامین C کار کنید.

    نتایج ما نشان می‌دهد که برای بررسی نقش مثبت مکمل‌های مولتی ویتامین و مواد معدنی که ممکن است در تقویت سیستم ایمنی افراد مسن‌تر ایفا کند، به مطالعات تحقیقاتی بیشتر و طراحی بهتری نیاز است.»

    انجام تست عشق و ازدواج

    کمبود ویتامین و مواد معدنی با افزایش سن شایع‌تر است و این امر منجر به اختلال عملکرد سیستم ایمنی مرتبط با افزایش سن می‌شود.

    بیش از یک سوم افراد مسن در اروپا، ایالات متحده، و کانادا فاقد یک یا چند ریزمغذی هستند.

    پروفسور گومبارت گفت:

    «مکمل‌ها با افزایش قابل‌توجه سطح روی و ویتامین C در گردش خون و علائم بیماری که شدیدتر و کوتاه‌تر بودند، همراه بود.

    این از یافته‌هایی پشتیبانی می‌کند که به دهه‌ها قبل، حتی به روزهای کار لینوس پاولینگ با ویتامین C می‌رسد.

    این مطلب را هم ببینید  کمبود ویتامین B12

    نتایج ما نشان می‌دهد که برای بررسی نقش مثبت مکمل‌های مولتی ویتامین و مواد معدنی در تقویت سیستم ایمنی افراد مسن‌تر، به مطالعات تحقیقاتی بیشتر و بهتری نیاز است.

    کمبود ویتامین و مواد معدنی با افزایش سن بیشتر شایع می شود و این امر منجر به اختلال عملکرد سیستم ایمنی مرتبط با افزایش سن می شود.

    بیش از یک سوم از افراد مسن در اروپا، ایالات متحده و کانادا فاقد یک یا چند ریزمغذی هستند.

    پروفسور گومبارت گفت:

    این احتمالاً به کاهش سیستم ایمنی کمک می کند، که اغلب با افزایش سطح التهاب، کاهش عملکرد ذاتی ایمنی و کاهش عملکرد سلول های T مشخص می شود.

    تست های شغلی

    از آنجایی که چندین مواد مغذی از عملکرد سیستم ایمنی حمایت می کنند، افراد مسن اغلب از مکمل های مولتی ویتامین و مواد معدنی بهره مند می شوند.

    اینها به آسانی در دسترس، ارزان و به طور کلی ایمن هستند.

    این مطالعه در مجله Nutrients (Fantacone و همکاران، 2020) منتشر شد.

    برای مطالعه در رابطه با ماده معدنی ضروری که سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند کلیک کنید.

    حتما بخوانید : کلاهبرداری تلفنی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x