معرفی کتاب

معرفی کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

در کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز، با انواعی از راهکارها آشنا می‌شوید. با استفاده از این راهکارها می‌توانید به کمال برسید و به آنچه در زندگی می‌خواهید، دست یابید.

  • کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم

    کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم نوشته‌ی لیل لوندز اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و با استقبال بسیار زیادی در سراسر دنیا مواجه شد.

    این کتاب با ارائه ۹۲ راهکار ساده که در ۹ بخش نوشته شده به افراد کمک می‌کند تا در روابط خود به موفقیت برسند. راهکارهای کتاب از اولین برخورد افراد با یکدیگر تا پیچیده‌ترین روش‌های مورد استفاده توسط موفق‌ترین انسان‌ها را شامل می‌شود.

    نویسنده در این کتاب بیان می‌کند که برای برقراری ارتباط خوب و صمیمی لزوما نباید باهوش، با استعداد، تحصیل‌کرده، جذاب، ثروتمند و… باشید. لوندز در این کتاب می‌گوید که برای برقراری ارتباط با افراد مختلف تنها دانستن ترفندها و راهکارهاست که شما را به هدف خود می‌رساند.«اما ترفند و راهکار آن‌ها کدام است؟

    در این خلاصه کتاب صوتی شما را با انواعی از این راهکارها آشنا می‌کنیم. می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کمال برسید و به آنچه در زندگی می‌خواهید دست یابید».

    کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم به چه کسانی توصیه می‌شود؟

    کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم تنها برای افراد خجالتی و کمرو نیست بلکه برای آن دسته از افرادی که به دنبال معاشرت و برقراری ارتباط درست در هر جمعی هستند نیز کمک‌کننده است.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    این کتاب در واقع به افراد می‌آموزد که چطور با اعتماد به نفس بیشتری در محیط کاری خود، روابط عاشقانه، با افراد خانواده، با مدیران و … ارتباط برقرار کنند و کاری کنند که دیگران از حضور آن‌ها در جمع احساس لذت کنند.

    یکی از نکات قابل توجه درباره‌ی این کتاب استفاده از مثال‌هایی است که نویسنده در هر بخش آورده تا نکات و راهکارها برای خواننده ملموس باشد. در خلاصه صوتی کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم تمامی نکات با جزئیات بیشتری ذکر شده که میتوانید از آن استفاده کنید.

    لوندز برای نوشتن این کتاب تنها به تجربیات خود بسنده نکرده است. او سعی کرده تا روابط و مکالمات افراد موفق و محبوب دنیا از جمله رهبران مشهور را با خانواده و دوستان و همکارانشان را تجزیه و تحلیل کند و در نهایت یک الگوی ساده و جامع از آن پیدا کند.

    او درباره‌ی این جست‌وجوها گفته: «هر کتابی را که در زمینه مهارت‌های ارتباطی، کاریسما و کشش و جذبه میان انسان‌ها به دستم رسید، خواندم. درباره صدها بررسی در زمینه کیفیت رهبری مطالعه کردم. دانشمندان علوم اجتماعی هرکدام در زمینه‌های مختلف نظراتی داده‌اند.

    دانشمندان چینی که تصور می‌کردند کاریزما ممکن است با برنامه غذایی در ارتباط باشد. برخی پژوهشگران حتی تا به آنجا پیش رفتند که رابطه تیپ شخصیتی را با میزان کاته کولامین در ادرار شخص مقایسه کردند! البته نیازی به گفتن نیست که هیچکدام به جایی نرسیدند.»

    نویسنده‌ی کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

    لیل لوندز در شرح زندگی خودش می گوید که کودکی بسیار خجالتی و کمرو بوده و قادر به برقراری ارتباط حتی با همکلاسان خود نبوده است. او از اختلال اضطراب اجتماعی رنج می برد و ذره ذره طی زمان شروع به غلبه بر کمبودها و عدم مهارت هایش می کند تا آنجا که بخاطر بیماری مادرش مجبور می شود مدتی معلم مدرسه ابتدایی شود.

    بعد از فوت مادرش برای ارتباط و تعامل بهتر با مردم تصمیم به سفر می گیرد تا برای همیشه به این کمرویی خود پایان دهد. برای مطالعه بیشتر در خصوص کمرویی کلیک کرده و مطالعه کنید.

    با این وجود که اشتیاق به برقراری ارتباط بهتر داشت، تصمیم گرفت کاری بسیار ترسناک را امتحان کند آن هم در مقابل مردم. نقش مهمی را در یک نمایش برادوی بازی کرد!

    پس از آن، با اشتیاق بیشتر به مسافرت و ارتباط با مردم، مدیر کشتی کروز شد. این درمان نهایی بود! او رسماً بحران کمرویی را کنار گذاشته بود. سپس مجری جایگزین در برنامه گفتگوی اواخر شب شماره ۱ نیویورک شد و اولین کتاب خود را در مورد مهارت های ارتباطی نوشت.

    همین امر باعث شد او کتاب های دیگری را بنویسد. سپس اشتیاق جدیدی پیدا کرد و تکنیک های خود را به عنوان سخنران حرفه ای با مردم به اشتراک گذاشت. اکنون، هر بار که مخاطبانش او را تحسین می کنند، تصویری نگران کننده از آن دختر کوچک خجالتی هنوز او را در بر می گیرد.

    انجام تست عشق و ازدواج
    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی 😉
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x