بارداری

راهکارهایی خلاقانه برای دادن خبر بارداری به همسر

یکی از هیجان انگیزترین لحظه‌های زندگی، دادن خبر بارداری به همسر است.

  • خبر بارداری به همسر

    دادن خبر بارداری به همسر می‌تواند یکی از هیجان انگیزترین لحظه‌های زندگی باشد چون فرزندان ثمره زندگی و عشق میان همسران هستند. زنان دوست دارند که خبر بارداری خود را به صورت هیجان انگیز و سورپرایز کننده به همسر خود بگویند و این لحظه زیبا را از این طریق برای خود و همسرشان ماندگار کنند.

    برای دادن خبر بارداری باید زمان مناسبی را انتخاب کنید و سپس به سراغ راهکارهای خاص و ویژه بروید تا بتوانید آن حس واقعی را به همسرتان انتقال دهید و بازخورد مثبتی نیز دریافت کنید. ما در ادامه درباره روش‌هایی که با آن می‌توانید خبر بارداری خود را به همسرتان بدهید اشاره خواهیم کرد.

    انتخاب زمان مناسب

    معمولا زنان دوست دارند که همسرشان اولین کسی باشد که خبربارداری شان را می‌شنود. احتمالا شما پس از دادن خبر، منتظر یک واکنش زیبا و هیجانی هستید اما بهتر است که برای این کار، به زمان مناسب آن توجه کنید. معمولا شنیدن خبر بارداری، خستگی یک روز سخت و طاقت فرسا را از بین می‌برد و باعث می‌شود همه چیز فراموش شود. اما باز هم بهتر است که در این مورد احتیاط کنید.

    زمانی که احساس کردید همسرتان خسته، عصبی و یا کلافه است، از دادن خبر بارداری خودداری کنید تا با واکنش اشتباه یا کمتر از حد انتظار روبه‌رو نشوید. گفتن این خبر فوق العاده را به وقتی موکول کنید که همسرتان در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار داشته باشد.

    گفتن خبر بارداری وقتی که مرد آمادگی روحی برای آن ندارد و یا بارداری ناخواسته بوده است، می‌تواند منجر به واکنش‌های سطحی و خشکی از جانب او شود و بعث ناراحتی شما شود. بسیاری از زنان به دلیل اینکه احساس می‌کنند همسرشان به این قضیه اهمیتی نمی‌دهد روحیه خود را از دست می‌دهند و با او دچار مشکلات ارتباطی می‌شوند. این مشکلات می‌توانند در بروز بحران‌های روانی نظیر افسردگی نقش بسزایی داشته باشند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    برای اطلاع بیشتر از دلایل سرد مزاجی زنان بعد از بارداری کلیک کنید.

    این مطلب را هم ببینید  علائم و تغییرات مادرو جنین در هفته سی و دوم

    داشتن ایده های خلاقانه و هیجان انگیز

    بسیاری از خانم ها دوست دارند که همسر خود را سورپرایز کنند و این لحظه زیبا را به بهترین نحو برای خود و همسرشان به یادماندنی کنند. به غیر از گفتن مستقیم، راه‌های خلاقانه دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

    1. استفاده از صدای ضربان قلب جنین

    صدای قلب جنین یکی از زیباترین ملودی‌های دنیا است و لذت شنیدن آن با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. می‎‌توانید صدای قلب نوزاد خود را از پزشک بگیرید و آن را به همسرتان هدیه دهید یا بفرستید. این سورپرایز به یک لحظه ماندگار تبدیل خواهد شد. سعی کنید قبل از آنکه علائم بارداری شما برای همسرتان آشکار شود هرچه زودتر او را سورپرایز کنید.

    2. استفاده از وسایل نوزاد

    چند دست وسیله نوزاد مانند لباس و یا کفش بخرید و آن را در جایی از خانه بگذارید یا به همسرتان هدیه دهید. زمانی که همسرتان لباس‌ها را پیدا کند، بسیار شگفت زده و سورپرایز خواهد شد.

     

    خبر بارداری

     

    3. تصاویر سونوگرافی

    می‌توانید تصاویر سونوگرافی خود را کادو کرده و یادداشتی از طرف خود یا فرزندتان بر روی آن بنویسید. این تصاویر را در زمانی مناسب به همسرتان هدیه کنید و به این صورت خبر خوش را به او بدهید.

    4. چاپ نوشته روی لیوان

    شرکت‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانند عکس یا نوشته مورد نظر شما را بر روی لیوان و ماگ طراحی کنند. می‌توانید عبارت هایی همچون “تبریک میگم عزیزم! داری بابا می‌شی” را ته لیوان چاپ کنید. همسرتان را به یک نوشیدنی لذت بخش دعوت کنید تا پس از نوشیدن آن متوجه یادداشت شود.

    این مطلب را هم ببینید  نقش ناباروری مرد در طلاق

    5. آلبوم عکس

    می‌توانید برای دادن خبر بارداری به همسر خود آلبوم عکس‌هایتان را بهانه کنید و با او به تماشای عکس‌ها بنشینید. در صفحه آخر عکس سونوگرافی خود را بگذارید تا همسرتان پس از دیدن عکس‌ها، از دیدن آن شگفت زده شده و متوجه بارداری شما شود.

    انجام تست عشق و ازدواج

    6. نقاشی

    این روش زمانی جالب و کاربرد دارد که شما یک فرزند دیگر نیز داشته باشید. از فرزند خود بخواهید که تمام اعضای خانواده را به همراه یک عضو جدید نقاشی کند. به این صورت هم به فرزندان خبر بارداری خود را می‌دهید و هم می‌توانید آن را هدیه کرده و به همسرتان بدهید.

    ثبت لحظات

    لحظات زیبای سورپرایز کردن همسرتان را از دست ندهید و از واکنش‌های او عکس بگیرید یا فیلم برداری کنید. این لحظات از هیجان انگیزترین لحظات زندگی زوجین می‌باشد و معمولا با واکنش‌های جالبی همراه است. این لحظات را ثبت کنید تا هم خودتان از دیدن دوباره آن لذت ببرید و هم در آینده به فرزندتان نشان بدهید.

    سوالات متداول

    1. بهترین روش‌های دادن خبر بارداری به همسر چیست؟

    هر فردی می‌تواند با شیوه متفاوت و خلاقانه خود به همسرش خبر پدر شدن را بدهد. با این حال به کار بردن برخی از شیوه‌ها از جمله کشیدن نقاشی فرزند، قرار دادن عکس سونوگرافی در دسترس همسرتان و همینطور چاپ نوشته بر روی لیوان می‌تواند موثر باشد. در صورتی که از هر شیوه‌ای استفاده کردید سعی کنید که تمامی لحظات را ثبت و ضبط کنید.

     

    خبر بارداری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    صبا دهقانپور

    خوشحالی محصول یه زندگی هدفداره، هدف رو از زندگی‌ بگیری، خوشبختی هم ازش گرفته میشه.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x