موفقیت و انگیزشی

معرفی کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی

کتاب اثر مرکب و مضمون و هدف گذاری آن به نحوی است که مدیر، کارمند، مرد، زن، پیر، جوان و هر مخاطبی در هر قشر و سن و شغل و حرفه ای بتواند به فراخور نیازش از آن بهرمند شود و برای موفقیت و تداوم موفقیت به آن نیازمند باشد.

  • معرفی کتاب اثر مرکب

    کتاب اثر مرکب (The Compound effect) نوشته دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده و سخنران محبوب و موفق آمریکایی است که هم ناشر و دبیرتحریریه مجله موفقیت در آمریکاست.

    با صدها فرد و کارآفرین موفق آمریکایی گفتگو کرده و هم با راه اندازی شبکه های تلویزیونی در زمینه موفقیت و اثرگذاری فراوان در این حوزه و راه اندازی شرکتها و مجموعه های مختلف و مشاوره به مجموعه های متعدد توانسته به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح و موفق در سطح دنیا به شمار رود. کتاب قطار سرعت به سوی ثروت، اثر دیگری از این نویسنده است.

    کتاب اثر مرکب و مضمون و هدف گذاری آن به نحوی است که مدیر، کارمند، مرد، زن، پیر، جوان و هر مخاطبی در هر قشر و سن و شغل و حرفه ای بتواند به فراخور نیازش از آن بهرمند شود و برای موفقیت و تداوم موفقیت به آن نیازمند باشد.

    تا آنجا که نویسنده در مقدمه کتاب ادعایی بزرگ می‌کند و می‌گوید: مهم نیست چه چیزی یاد می گیرید یا از چه استراتژی و تاکتیکی استفاده می کنید، موفقیت در نتیجه اثر مرکب به دست می آید.

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب اثر مرکب و ده ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب کسب و کار رابینیا را تهیه کنید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    اصول رسیدن به اثر مرکب

    اما دارن هاردی در کتاب اثر مرکب به ما آموزش می‌دهد که چگونه با پیروی از این اصول بتوانیم از اثر مرکب به عنوان عاملی برای موفقیت در زندگی استفاده کنیم. این اصول عبارتند از:

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند اثر تی هارو اکر

    کنار گذاشتن عوامل محدود کننده: همه ما در زندگی با برخی برخی عوامل و محدودیت‌ها روبرو می‌شویم که تا حد زیادی موجب شکست و درجا زدن ما می‌شوند.

    • ایجاد قوانین جدید: وقت آن رسیده که عادت‌ها، رفتارها و قوانین جدیدی برای رسیدن به موفقیت وضع کنید!
    • افزایش انگیزه: انگیزه مانند سوخت شما است. بدون داشتن انگیزه حرکت در مسیر موفقیت غیرممکن است.
    • مسئولیت پذیری: شما، و تنها خود شما مسئول اتفاقات، انتخاب‌ها و رویدادهای زندگی خود هستید. پس مسئولیت زندگی خود را بپذیرید.

    موضوع اصلی کتاب اثر مرکب

    داستان لاک‌پشت و خرگوش را حتما شنیده‌اید. این دو قرار گذاشتند تا در یک مسابقه دو با همدیگر شرکت کنند. بعد از شروع مسابقه خرگوش قصه که خود را به مراتب جلوتر از لاک‌پشت می‌دید تصمیم گرفت کمی استراحت کند. برای همین هم گوشه‌ای دراز کشید و خوابش برد.

    لاک‌پشت اما با همان سرعتی که راه را شروع کرده بود آن را ادامه داد. او با ثابت قدمی، عزم جزم و دانستن اینکه تنها خودش مسئول برنده یا بازنده شدنش است در این مسابقه شرکت کرد. در نتیجه هم با استفاده از همین ویژگی‌ها توانست در مسابقه با خرگوش پیروز شود.

    نویسنده کتاب اثر مرکب

    دارن هاردی، ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت (success magazine) ، متولد ۱ فوریه ۱۹۷۱ در امریکاست. حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی ست. دارن، نتیجه به کار بردن همان اصولی ست که خودش در اثر مرکب از آن بهره‌برداری می‌کند.

    به‌عنوان یک کارآفرین، او در هجده‌سالگی درآمدی بالغ‌بر یک‌میلیون دلار در سال رسید. در بیست‌وهفت‌سالگی مالک شرکتی با درآمد سالانه ۵۰ میلیون دلار بود. او هزاران کارآفرین را راهنمایی کرده، به بسیاری از شرکت‌ها و موسسه‌های بزرگ مشاوره داد و عضو هیئت‌مدیره چندین شرکت مختلف و سازمان‌های غیرانتفاعی متعدد است.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب افراد موفق چگونه می اندیشند اثر جان سی مکسول

    او در سال 2007، ناشر مجله‏ ی محبوب «موفقیت» شد. هاردی کتاب اثر مرکب را در سال 2010 نوشت؛ کتابی که تاکنون از نظر منتقدان بهترین اثر او به‌‏شمار می‏رود.

    دارن هاردی کتاب‌‏های دیگری نیز نوشته که در این میان، می‌‏توان به «ترن هوایی» (2014) و «بهترین سال زندگی تو» (2011) اشاره نمود. هاردی در کتاب ترن هوایی، به چالش‌‏های پیش روی کارآفرینان می‏پردازد و در کتاب بهترین سال زندگی تو، شیوه‌‏ای کاربردی برای برنامه‌‏ریزی و دست‏یابی به اهداف شخصی ارائه می‏دهد.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    انجام تست عشق و ازدواج

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x