رشد و توسعه فردیروانشناسی

معرفی کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی

کتاب محدودیت صفر؛ تجربه زندگی بدون مرز

  • معرفی کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی

    کتاب محدودیت صفر در ۱۶ سرفصل اصلی به نگارش درآمده است. ابتدا کتاب با پیش‌گفتار و تعریفی از مفهوم آرامش شروع می‌شود. مقدمه، سرفصل بعدی کتاب است. بخش‌های اصلی کتاب از مقدمه به بعد آغاز می‌شوند.

    با اشاره به راز جهان‌ هستی، ماجراجویی، آشنایی با نامعمول‌ترین درمانگر دنیا و بیان حقیقت‌های هولناک، بخش‌های اصلی ارائه می‌شود. در ادامه، در چند سرفصل کوتاه، دوستی آدم با دنیای درون بررسی می‌شود. سپس چند سؤال که شاید در ذهن هر مخاطبی موجود است، پاسخ داده می‌شود: سؤالاتی مانند «چگونه سریع‌تر به نتیجه برسیم؟» و «چطور ثروت بیشتری به‌ دست آوریم؟».

    در پایان با بیان داستان‌گونه‌ای، مطالب جمع‌بندی‌شده و کلام آخر، پیوست، چند اصل اساسی وضعیت صفر و ذکر مراجع، چند بخش پایانی کتاب را شکل می‌دهند.

    کتاب محدودیت صفر بیش از یک نویسنده دارد. هر بخش از این کتاب گفته‌های شخص خاصی است: پزشک، یک فرد عادی و یا یک ناشناس. در واقع جو ویتالی فقط آن گفته‌ها را منسجم کرده و در کنار یکدیگر نوشته‌ است.

    این نکته را به‌وضوح می‌توان در سیر خواندن کتاب احساس کرد. برای هر بند و جمله‌ای که متعلق به خود نویسنده نیست، مرجع ذکر شده است. همین مسئله احساس خوشایندی به مخاطب می‌دهد؛ گویی هم‌زمان با چندین نفر گفت‌وگو می‌کند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    نویسنده‌های معروف زیادی درباره این کتاب اظهار نظر کرده‌اند. این کتاب کم‌حجم و روان، با رجوع به بخش درونی انسان، سعی می‌کند شیوه تفکر فرد را بهبود دهد.

    دبی فورد، نویسنده کتاب پرفروش نیمه تاریک وجود، در نیویورک‌ تایمز درباره کتاب محدودیت صفر چنین می‌گوید: «این کتاب خیره‌کننده می‌تواند جهان را بیدار کند. این کتاب از قدرت چهار جملۀ ساده، که می‌تواند زندگی‌ها را دگرگون کند، پرده برمی‌دارد. ده جلد از این کتاب بگیرید، یکی را برای خودتان نگه‌دارید، و نُه جلد دیگر را به عزیزان‌تان هدیه کنید.»

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب شش کلاه تفکر اثر ادوارد دوبونو

    آیا  کتاب محدودیت صفر برای شماست؟

    کتاب محدودیت صفر برای عموم مردم مناسب است. این کتاب از دوران نوجوانی به بعد انتخاب مناسبی برای همه است؛ البته به دانشجویان و اساتید مشاوره، روانشناسی و جامعه‌شناسی نیز پیشنهاد می‌شود.

    اگر شخصی در اطراف‌ خود می‌شناسید که ناامید شده است، از ادامه‌دادن و تلاش‌کردن می‌ترسد و یا احساس می‌کند بهبود اوضاع زندگی‌اش نیازمند هزینۀ بسیار زیادی است، این کتاب را به او پیشنهاد دهید.

    کتاب محدودیت صفر می‌تواند هدیۀ مناسبی باشد برای پدر و مادرهایمان تا بهتر بتوانند با گوهر وجودی‌شان خود را آشتی دهند. اگر کسی را می‌شناسید که نیاز به کمک دارد و لازم است با خودش مهربان‌تر باشد اما آن‌قدر با او راحت نیستید که خودتان کمکش کنید، سعی کنید به‌نحوی مطالعۀ این کتاب را سر راهش قرار دهید، چه به‌عنوان هدیه و چه به‌عنوان یک پیشنهاد برای کتابخوانی در کنارهم.

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب محدودیت صفر و ده‌ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب توسعه فردی رابینیا را تهیه کنید.

    درباره نویسنده کتاب محدودیت صفر

    جو ویتالی (Joe Vitale)، رئیس شرکت بازاریابی هیپنوتیک است. حیطۀ فعالیت شرکت او مشاوره در زمینۀ بازاریابی است. ویتالی به‌دلیل تلفیقی که از بازاریابی و معنویت به عمل آورده، بودای اینترنت نام گرفته است.

    او همچنین نویسندۀ کتاب‌هایی به نام «عامل جذب»، «در هردقیقه یک مشتری متولد می‌شود» و «گمشده راهنمای زندگی» است. بیشتر کتاب‌های ویتالی در انتشارات معتبر وایلی به چاپ رسیده‌اند. او همچنین یکی از ستاره‌های فیلم پربینندۀ راز است.

    ویدئوهای بسیار زیادی از کارگاه‌های برگزارشدۀ این نویسنده در اینترنت منتشر شده است. مشاهدۀ آنها به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود. موضوع غالب بیشتر فعالیت‌های ویتالی را می‌توان به‌عنوان «پاک‌سازی ذهن سمی» معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با این نویسندۀ می‌توانید به وب‌سایت او به آدرس joevitale.com مراجعه کنید.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب تست مارشمالو اثر والتر میشل
    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    انجام تست عشق و ازدواج
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    صبا دهقانپور

    خوشحالی محصول یه زندگی هدفداره، هدف رو از زندگی‌ بگیری، خوشبختی هم ازش گرفته میشه.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x