معرفی کتاب

کتاب نیروی حال اثر اکهارت تول

اکهارت تول در این کتاب تجربیات و مکاشفات درونی‌اش را با زبانی ساده و قابل درک بیان می‌کند و از حضور قدرت و توانایی دست‌یابی به حقیقت زندگی در وجود هر فرد سخن می‌گوید.

  • کتاب نیروی حال اثر اکهارت تول

    کتاب نیروی حال با نگارشی شیوا قابل فهم و روان، فکر خواننده را نسبت به زمان حال با دگرگونی روبه‌رو می‌کند. می‌توان گفت این کتاب روشی تازه‌ای از آموزه‌های معنوی است که تعلق به هیچ زمانی ندارد و تول عقیده دارد بارها پیش از او ضرورت حضور در زمان حال مطرح شده است.

    نویسنده در این خصوص می گوید: «حقیقت معنوی یکی‌ست، گرچه در صورت‌ها و بیان‌های گوناگون عرضه می‌شود…لازم نیست در جایی به دنبال حقیقت بگردید. بگذارید نشان‌تان دهم که چگونه به ژرفای چیزی بروید که در شماست.»

    اکهارت تول در این کتاب تجربیات و مکاشفات درونی‌اش را با زبانی ساده و قابل درک بیان می‌کند و از حضور قدرت و توانایی دست‌یابی به حقیقت زندگی در وجود هر فرد سخن می‌گوید. او معتقد است خودشناسی که منتهی به بهتر زندگی کردن می‌شود در گرو رهایی از زمان‌هایی است که دیگر وجود ندارند.

    انسان‌ها در این روزگار درگیر تکنولوژی هستند و زمانی را برای شناخت معنویت درونی‌شان صرف نمی‌کنند. نویسنده‌ی اثر نیروی حال نیز مدتی را درگیر خیال‌پردازی، نگرانی از آینده‌ای، استرس و هیجانات روحی بوده و براساس آن‌ها این کتاب را تدوین کرده است که دیگر انسان‌ها نیز بتوانند از این‌چنین زنجیرها رهایی یابند.

    تول خود روزگاری با سوال‌های «چرا باید این زندگی پر از نکبت را تحمل کنم؟ چرا به این تلاش و تقلای بیهوده ادامه دهم؟» روبه‌رو بوده است و حال در تلاش است تا سایر انسان‌ها را از این حال برهاند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    کتاب نیروی حال تاثیر اکهارت تله در سال۱۹۹۷منتشر شد و با موضوع شگفت انگیزش در مورد ارزش لحظه حال خیلی در میان همگان دوست داشتنی شد و برای مردمی خوب است که دنبال این هستند که به قدرت معجزه وقت حال دست نمایان کنند و در وقت حال به آرامش برسند.

    در زندگی همیشه مسائلی وجود دارد که بشر نمیتواند از لحظه حال نهایت مصرف را بکند همواره اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده است و استرس درباره آینده ای که هنوز نیامده سبب میشود که انسان از لحظه حال لذت نبرد و با فکر کردن درباره گذشته و آینده فکر های منفی به سرشان می آید و استرس را تجربه میکنند.

    ذهن بشر این قدرت را دارد که این مسائل را از ذهن خود پاک کند و به آرامش برسد و بر اساس این توانایی راه کارهای جدیدی برای بهره وری از اکنون ارائه میدهد.این کتاب دستورالعمل لذت بردن از زندگی با تمام ی بی قراری های آن است. با تهیه پکیج 365 میکروبوک رابینیا علاوه بر خلاصه صوتی کتاب نیروی حال به صدها کتاب دیگر نیز دسترسی دارید.

    این تاثیر تا به حال به زیادتر از ۳۰ زبان زنده دنیا منتشر شده است و بارها جز پر فروشترین کتاب های جهان گذاشته شده است و زیادتر از سه میلیون نسخه از آن به فشیوه رسیده است.

    کتاب شامل شیوه هایی است که سبب میشود تا از سختی های زندگی رها شویم و ما را به زندگی در لحظه دعوت میکند و زندگی مردم خیلیی پس از خواندن این کتاب دستخوش تغییر شده است.برای خرید کتاب نیروی حال اینجا کلیک نمایید و برای دانلود به دنباله مطلب رجوع نمایید.

    معرفی نویسنده

    اکهارت تول در آلمان به دنیا آمد و سیزده سال نخستین عمرش را در آنجا گذراند. پس از آن که از دانشگاه لندن فارغ‌التحصیل شد، مدتی را به عنوان دانشجوی پژوهشگر و ناظر در دانشگاه کمبریج گذراند.

    در بیست و نه سالگی، دگرگونی معنوی و ژرفی که در وجود او روی داد، در واقع بر هویت قدیمی‌اش نقطۀ پایان نهاد و مسیر زندگی وی را از بنیاد متحول کرد. تُله چند سال بعد را به درک، تکمیل و تعمیق این دگرگونی گذراند که به آغاز یک سفر ژرف درونی رهنمون شد. اکهارت با هیچ مکتب و سنت خاصی همنوا نیست.

    او در آموزش‌های خود فقط پیامی ساده اما ژرف را با صراحتی کامل و فارغ از قید زمان که ویژۀ آموزگاران معنوی کهن است، عرضه می‌کند: راهی برای رهایی از رنج به سوی آرامش، وجود دارد! در حال حاضر اکهارت تُله به سراسر دنیا سفر می‌کند و آموزش‌ها و یافته‌هایش را همراه می‌برد. از سال ۱۹۹۶ اکهارت در شهر ونکوور کانادا سکونت دارد.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی 😉
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    انجام تست عشق و ازدواج

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x