رشد و توسعه فردی

معرفی کتاب کار عمیق اثر کال نیوپورت

برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی که می توانید را تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد.

  • معرفی کتاب کار عمیق اثر کال نیوپورت

    کتاب کار عمیق یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌ها در حوزه‌ی کسب و کار است که کال نیوپورت با هوشمندی کامل درباره‌ی عمیق شدن در یک کار و تفاوت آن با یک کار کم عمق صحبت می‌کند.

    تاکنون اتفاق افتاده است که مشغول کار شوید ولی ناگهان متوجه شوید که اصلاً حواستان به کار نیست و دارید به مسائل دیگری فکر می‌کنید؟ تاکنون پیش آمده که مشغول کار فکری شوید ولی نتوانید تمرکزتان را روی آن کار نگه دارید؟

    گاهی اوقات خود من که کارم تولید محتوای متنی است، ناگهان وسط کار به صورت ناخودآگاه گوشی را برمی‌دارم و سری به پیام‌ها یا پست‌های جدید در رسانه اینستاگرام می‌زنم. این نکته را هم می‌دانم که این مسائل جلوی کار عمیق من را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد که اثری بی‌نظیر و جاودانه خلق کنم.

    کتاب کار عمیق به عنوان یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه موفقیت، کسب و کار و مدیریت تمرکز می‌تواند به ما کمک کند که خیلی بهتر، مؤثرتر و سازنده‌تر کار کنیم و با کار عمیق خود، نتایجی عالی به ارمغان بیاوریم.

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب کار عمیق و ده ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب کسب و کار رابینیا را تهیه کنید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    چند نکته مهم درباره‌ی کار عمیق

    1. برای به‌دست آوردن بهترین و کامل‌ترین نتیجه‌ی ممکن با استفاده از تمام ظرفیت‌هایتان، شما نیازمند داشتن تعهد به کار عمیق هستید.
    2. توانایی سریع تسلط پیداکردن بر کارهای سخت و توانایی تولید در سطح کیفی بالا، در هر دو حوزه‌ی سرعت و کیفیت، ۲ توانایی اصلی برای پیشرفت در اقتصاد امروز است.
    3. برای اینکه کارهای سخت را به‌سرعت یاد بگیرید، باید بدون هرگونه عامل حواس‌پرتی، کاملا متمرکز شوید.
    4. کار شما، یک هنر است و اگر بتوانید توانایی‌تان را به‌کار بگیرید و آن را با احترام و مراقبت از کارتان تلفیق کنید، آنگاه می‌توانید معنای زندگی‌تان را در تلاش‌های روزانه‌ی زندگی حرفه‌ای‌تان رقم بزنید.
    5. کار عمیق به اراده نیاز دارد و لازم است با تمایلات سطحی و فوری خود مبارزه کنید. این‌را بدانید که اراده مانند عضله‌ای است که خسته می‌شود و در استفاده از آن محدودیت دارید. بنابراین از آن برای انجام کارهای اصلی، معنادار و ارزشمند زندگی‌تان استفاده کنید.
    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب راهبی که فراری اش را فروخت اثر رابین شارما

    نویسنده کتاب انقدر خوب باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند

    کال نیوپورت نویسنده, پژوهشگر و استاد علوم کامپیوتر دانشگاه جورج تاون است که عموما در زمینه نظریه سیستم های توزیع شده تحقیق می کند. نیوپورت علاوه بر فعالیت‌های دانشگاهی، در زمینه تعامل و اندر کنش بین فرهنگ و تکنولوژی مقالات و کتاب های مهمی به نگارش درآورده است.

    کال نیوپورت تاکنون 6 کتاب نوشته که آخرین آنها، کتاب پرفروش «مینیمالیسم دیجیتالی؛ انتخاب یک زندگی متمرکز در یک جهان پر سروصدا» است. معروف ترین کتاب او یعنی کتاب «کار عمیق» با عنوان فرعی «قوانینی برای تمرکز در دنیای آشفته» از سال 2017 تاکنون، همواره مورد توجه و استقبال خوانندگان و منتقدین بوده است.

    کارهای او که به بیش از 25 زبان دنیا ترجمه شده، مورد توجه نشریاتی مثل نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، واشینگتون پست، نیویورکر و اکونومیست قرار گرفته است.

    کال نیوپورت بیش از 10 سال است که دیدگاه ها و یافته هایش را در وبلاگ خود به آدرس calnewport.com منتشر می کند.

    او که طرفدار و مبلغ زندگی متمرکز و به دور از حواس پرتی های روزمره است، از مخالفان استفاده از شبکه های اجتماعی است و در نتیجه در هیچ شبکه اجتماعی حضور ندارد!

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x