موفقیت و انگیزشی

معرفی کتاب 15 راز مدیریت زمان از زبان افراد موفق اثر کوین کروز

« وقت طلا است » « زمان از دست رفته هرگز برنمی گردد » این جمله ها هرچند کلیشه و تکراری، واقعی و درست اند. زمان دارایی ارزشمندی است که هرگز برنمی گردد.

  • چکیده کتاب 15 راز مدیریت زمان از زبان افراد موفق

    کتاب 15 راز مدیریت زمان از زبان افراد موفق نوشته کوین کروز در سال 2015 منتشر شده است و به عادات بهره وری و تجربیات 7 میلیاردر، 13 قهرمان المپیک، 29 دانشجوی ممتاز و 239 کارآفرین خستگی ناپذیر می پردازد.

    زندگی مدرن امروزی پُر از عوامل متعدد اتلاف وقت است. موبایل در جیب تان می لرزد و خبر از جدیدترین توییت پست شده می دهد، همکارتان درست وسط انجام کاری مهم به شما مراجعه می کند، سیلی بی وقفه از ایمیل ها به کامپیوترتان سرازیر می شود و خلاصه زمان دقیقه به دقیقه و ساعت به ساعت از شما دزدیده می شود و زمان از دست رفته هم هرگز باز نخواهد گشت.

    برای حفظ تمرکز و مقابله با این دزدان وقت، نیاز به راهکارها و روش هایی دارید که کتاب 15 راز مدیریت زمان از زبان افراد موفق به آن می پردازد.

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب 15 راز مدیریت زمان و ده ها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 180 خلاصه کتاب کسب و کار رابینیا را تهیه کنید.

    کتاب ۱۵ راز مدیریت زمان برای چه افرادی مناسب است؟

    • کارمندایی که احساس می کنند بیش از حد کار میکنند و در آخر روز در حد درهم شکستن احساس خستگی می کنند.
    • آدمای سخت کوشی که میخواهند زمان بیشتری برای ورزش، مطالعه یا وقت گذرانی با خانواده داشته باشند.
    • افرادی که کارهای خود را در دقیقه 90 انجام می‌دهند.

    نویسنده کتاب 15 راز مدیریت زمان از زبان افراد موفق

    کوین کروز، نویسنده و کارآفرین آمریکایی، اولین کسب‏‌ و کار خود را زمانی‌‏که تنها 22 سال داشت، آغاز کرد. او ساعت‌‏ها کار می‌‏کرد و در واقع، در دفترکار یک‌‏ اتاقه‌‏ی خود زندگی می‌‏کرد؛ اما سرانجام، یک سال بعد در حالی‌‏ که بدهی‏‌های زیادی داشت، از کار خود دست کشید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    کوین کروز پس از کشف قدرت راهبری صحیح و چگونگی دست‏یابی به بیشترین بازده‌ی، شروع به ساخت و فروش شرکت‌‏های تکنولوژی چند میلیون‌ ‏دلاری نموده و بابت توسعه‌‏ی این شرکت‏‌ها، برنده‏‌ی جایزه‌‏های «اینک500» و «بهترین مکان برای کارکردن» شده است.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب استثنا باشید اثر دارن هاردی

    کوین کروز نویسنده‌‏ی کتاب‌‏های متعددی است که از میان آن‌‏ها، کتاب‌‏های «چگونه کارایی و سود را توسط مشارکت کامل و مشارکت کارمندان افزایش دهیم» و «15 راز مدیریت زمان از زبان مدیران موفق»، جزو پرفروش‏‌ترین‏‌ها از دیدگاه روزنامه‌‏ی نیویورک‌‏تایمز به‌ ‏شمار می‌‏روند. او از سوی موسسه‌‏ی «اعتماد در سراسر آمریکا» جزو 100 راه‌بر برتر در حوزه‌‏ی کسب ‏و کار شناخته شده است.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 180 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 180 خلاصه کتاب رابینیا رو تهیه کنی. با این کار میتونی مسیرتو 180 درجه تغییر بدی.
    مشاهده 180 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x