کرونا

رهایی از کرونا

کرونا تقریبا همه افراد کره زمین را تحت تاثیر قرار داده است.

  • رهایی از کرونا

    اخیراً ، من به موضوع تاخیر در پیشرفت فکر کردم شرایطی که بسیاری به دلیل همه گیری آن را تجربه کرده اند، که فکر می کنم تقریباً همه افراد کره زمین را تحت تأثیر قرار داده است.

    معمولاً ، من تقریباً “غیرقابل توقف” هستم ، اما پس از 18 ماه شکست بی وقفه با مشکلات مرتبط با COVID ، هنگام مدیتیشن برای کسب بینش درباره این موضوع ، از ناخودآگاه تصویری از یک اختاپوس دریافت کردم

    من کاری را انجام دادم که هر کس زمانی که با امیدواری ورودی ناخودآگاه مانع می شد ، انجام می داد ،  “اختاپوس” را در گوگل جستجو کردم تا ببینم این چه نوع الگویی می تواند باشد.

    اما جستجوی من برای نماد رویای یونگ به زودی منجر به یک خبر دلپذیر از چند سال پیش شد ، اینکی(اسم هشت پا) ، یک اختاپوس که با بالا رفتن از مخزن خود ، از آکواریوم نیوزلند فرار کرد ،به اندازه 10 پا روی زمین حرکت کنید و از طریق یک لوله تخلیه 6 اینچی به طول 164 فوت فشار دهید تا سرانجام به خلیج برسید و آزادی را تجربه کنید.

    این شگفت انگیز بود. درباره تفکر نوآورانه صحبت کنید. با خواندن درباره فرار بزرگ اینکی ، باتری تاب آوری من بلافاصله بیشتر شد. به من یادآوری کرد که موفقیت بزرگ همیشه مستلزم صبر عمیق بوده است.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    وضوح بینایی ، نفوذ خرد ، انعطاف پذیری و توانایی در فضاهای تنگ (اقتصادی) . ما باید به روشی از یک لوله تخلیه بسیار طولانی عبور کنیم. اما برای رسیدن به اقیانوس ، هر کدام از افراد باید با هم کار کنند ، از هر  قدرت خود برای محکم کردن مسیر موفقیت و آزادی در جهان استفاده کنید.

    هر بچه شیرخوار هشت پا می تواند حدود 40 کیلوگرم وزن داشته باشد ، بنابراین ترکیب آنها باعث می شود اختاپوس به طرز عجیبی قدرتمند شود.

    این مطلب را هم ببینید  چرا مردم با توجه به تلنگر های موجود، ماسک نمیزنند؟!

    در لوله تخلیه ، حتی اگر فقط آن شاخک جلو به احتمال زیاد بتواند هدف اقیانوس باز را حس کند ، همه مکنده ها و شاخک های دیگر باید در یک راستا عمل کنند تا به نظر غیر ممکن ممکن برسد.

    اما داستان اینکی(اسم هشت پا) حاوی پیامی برای آگاهی جامعه ما نیز هست. این احتمال را در نظر بگیرید که ما به طور جمعی اختاپوس هستیم و همه گیری نوعی زندان غیر متمرکز است که همه ما در تانک های خود قرنطینه شده ایم.

    برای مطالعه در رابطه با مراحل و واکنش بدن به ویروس کرونا کلیک کنید.

    در حال حاضر ، تنها راه آزادی مانند یک لوله تخلیه بسیار طولانی است که باید با هم کار کنیم. جایی که می توانیم یکدیگر را در آغوش بگیریم ، سفر کنیم ، اقتصاد را از سر بگیریم و در غیر این صورت از زندگی لذت ببریم بدون اینکه نگران انتقال بیماری باشیم که باعث مرگ ما یا یکی از عزیزان می شود.

    اختاپوسی که قصد فرار دارد  اگر یک شاخک تسلیم شود ،  اختاپوس  نمی تواند به چنین هدفی خارق العاده دست یابد. بنابراین می توان فرض کرد که هر شاخک “برای بردن آن است”.

    با این حال ، در مورد انسان ها و همه گیری ها ، تأثیر عناصر غیر مشارکت کننده یک اثر بزرگتر دارد ، فقط به این دلیل که تأثیر منفی عدم مشارکت نمایی است.

    به عنوان مثال ، برای دستیابی به ایمنی گروه یا کارآیی برنامه های ردیابی تماس ، کسانی که اصل مشارکت را نادیده می گیرند ، تأثیر بیشتری خواهند داشت.

    به عنوان مثال ، با برنامه های ردیابی تماس ، اگر 10 درصد از مردم از نصب و استفاده از آنها خودداری کنند ، آن اقلیت غیر شرکت کننده قدرت شاخک ما را به 10 درصد کاهش نمی دهند ، تأثیر منفی دو برابر میشود و تا 20 درصد میرسد و اگر 30 درصد از مردم از استفاده از آنها خودداری کنند ، اثربخشی به زیر 50 درصد می رسد – که تقریباً حداقل کارآیی لازم برای تأیید واکسن برای استقرار است.

    انجام تست عشق و ازدواج

    اما اجازه دهید روی موضوعی مهم تر تمرکز کنیم: چگونه شما و شرکت شما می توانید از طریق لوله تخلیه به طرف دیگر بیماری همه گیر برسید. بیایید به طور خلاصه آنچه را که از نظر بینایی نیاز است بررسی کنیم.

    این مطلب را هم ببینید  چرا کودکان جان خود را میگیرند؟

    استراتژی و فرهنگ لازم است انجام دهیم تا نه تنها از بدترین رکود اقتصادی در یک قرن جان سالم به در ببریم ، بلکه از پایان همه گیری به عنوان یک سکوی موفقیت برای موفقیت استفاده کنیم.

    نتیجه نهایی: آنچه مورد نیاز است نوع جدیدی از رهبری برای قرن 21 است ، و این همه گیری واقعاً فرصتی برای توسعه آن است. جوهر اختاپوس و بیماری همه گیر به ما نشان داده است که دو ظرفیت جدید برای بقا و موفقیت حیاتی است – توسعه درک گروهی منسجم و قدرت امید.

    بیایید در مورد اولین ظرفیت جدید ، درک گروهی منسجم صحبت کنیم. این چیزی بیشتر  از ” همکاری نیست” توسعه توانایی برای مشاهده واضحتر واقعیت با هم این است که چگونه می توانید سرعت تکامل مدل کسب و کار را افزایش دهید.

    داشتن یک شاخک که واقعیت نادرست را ترویج می کند ، بدترین مطلق است که هنگام عبور از یک لوله تخلیه باید با آن کنار بیایید. توانایی دستیابی به ادراک گروهی منسجم نیز پیش نیاز مدل های حکومتی تکاملی اجماع محور است.

    سرانجام ، همه گیری یک فرصت دیگر است تا ببینیم امید قدرت را حفظ می کند. دلیل عمیق تری وجود دارد که 65 درصد از کارگران آمریکایی به دنبال شغل جدید هستند  زیرا در واقع به دنبال جبران خسارت بیشتر یا حتی مزایای بهتر نیست.

    کارکنان به وضوح اعلام کرده اند که منافع غیر پولی را که با افزایش معنی و هدف زندگی هماهنگ است ، بسیار ارزیابی می کنند و این امر با افزایش انعطاف پذیری ، شغل رشد ، رفاه و مهارت بالا پشتیبانی میشود.

    این مطلب را هم ببینید  ویتامین کاهش ابتلا به کووید 19

    بنابراین ، اگر پروژه یا مشاغلی را دارید که در حال پرستاری هستید و کارتان تمام می شود ، مهم است که به خاطر داشته باشید که اکثر قریب به اتفاق استارتاپ ها در واقع عابران پیاده هستند.

    اگر هدف شما افزایش کلیک برای وب تبلیغات ، یا بهبود “وابستگی” برخی از شبکه های اجتماعی ، یا پرداخت پیتزای خود را آسان کنید ، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که کمی بزرگتر فکر کنید.

    به این فکر کنید که بتوانید تفکر خود را به گونه ای سوق دهید که بتواند روزی یک میلیون نفر را نجات دهد یا یک میلیون نفر را از فقر نجات دهد یا نحوه عملکرد بشریت را در سطح اساسی تغییر دهد – برای دستیابی به سطح بالاتری از انسجام اجتماعی و بهره وری.

    تست های شغلی

    من این فرایند را میلیاردی شدن یک ایده نیمه کاره می نامم ، آخرین مرحله از یک دوش طراحی کارآمد کارآمد.

    یافتن هدف زندگی عمیق ترین منبع برای مقاومت و پیشرفت سازمانی است نوآوری ، مفهوم محصول یا خدمات خود را آنچنان اساسی اصلاح کنید که در واقع بتواند یک جهش تکاملی برای بشریت ایجاد کند. شاید این زمان خوبی برای تجدید نظر در پروژه شما باشد:

    آیا آن چیزی که لازم است برای کارمندان و جهان واقعا اهمیت داشته باشد؟

    آیا برای شارژ دائمی انعطاف پذیری سازمانی شما آن را لازم دارید؟

    آیا آن چیزی که برای تغییر جهان و تقویت قلب شما لازم است را دارد؟

     

    رهایی از کرونا
    رهایی از کرونا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x