کرونا

عادت هایی که خطر COVID را 4 برابر می کند

افرادی که این عادت را دارند چهار برابر بیشتر در معرض مرگ بر اثر COVID هستند.

  • عادت هایی که خطر COVID را 4 برابر می کند

    پیاده روی آهسته نشانه هشدار دهنده ابتلا به کووید -19 شدید است و با بیماری بالاتر مرتبط است. یک مطالعه نشان داده است که خطر مرگ وجود دارد.

    راهپیمایان  آهسته دو برابر بیشتر در معرض ابتلا به عفونت شدید کروناویروس و چهار برابر بیشتر در معرض مرگ ناشی از آن هستند.

    برای این مطالعه ، محققان از دانشگاه لستر اطلاعات بیش از 400000 بزرگسال میانسال بریتانیایی را جمع آوری کرد.

    آنها می خواستند دریابند که آیا شاخص توده بدنی (BMI) و سرعت راه رفتن تاثیری در ابتلا به عفونت شدید و مرگ ناشی از COVID دارد.

    نتایج نشان داد که افراد با وزن طبیعی با عادت راه رفتن آهسته ۲.۵ برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به کووید شدید و ۳.۷۵ برابر بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از عفونت در مقایسه با پیاده‌روهای سریع قرار داشتند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    سرعت پیاده روی کمتر از سه مایل در ساعت آهسته، سه تا چهار مایل در ساعت به عنوان ثابت یا متوسط ​​و بیش از چهار مایل در ساعت در نظر گرفته شد تندرو هستید .

    افرادی که معمولاً سریع راه می‌روند، آمادگی قلبی تنفسی بیشتری دارند.

    پروفسور توماس یتس، اولین نویسنده این مطالعه، گفت:

    “ما از قبل می دانیم که چاقی و ضعف عوامل خطر اصلی برای پیامدهای COVID-19 هستند.

    این اولین مطالعه ای است که نشان می دهد افرادی که پیاده روی می کنند ، صرف نظر از وزن آنها ، بسیار بیشتر در معرض ابتلا به پیامدهای شدید COVID-19 هستند.

    همچنین ، گروه تحقیقاتی دریافتند که افراد چاق که با سرعت راه می روند کمتر از افرادی که با وزن طبیعی پیاده روی می کنند دچار کووید شدید می شوند و می میرند.

    این مطلب را هم ببینید  شناسایی جدیدترین علائم کرونا

    با این حال ، خطر به طور مشابه در افراد چاق و طبیعی با سرعت عادی بالا بود ، و نشان داد که سرعت راه رفتن می تواند پیش بینی کننده خطر مفیدی باشد.

    برای مطالعه 2 راه کاهش ابتلا به کرونا کلیک کنید.

    پروفسور ییتس ، گفت:

    “نشان داده شده است که افراد پیاده روی عموماً از سلامت قلب و عروق و قلب برخوردارند و این امر آنها را در برابر عوامل استرس زای خارجی ، از جمله عفونت ویروسی مقاوم تر می کند ، اما این فرضیه هنوز برای بیماری های عفونی ثابت نشده است.

    انجام تست عشق و ازدواج

    در حالی که مطالعات گسترده پایگاه داده معمولی ارتباط چاقی و شکنندگی را با پیامدهای COVID-19 گزارش کرده‌اند، پایگاه‌های اطلاعاتی بالینی معمول در حال حاضر اطلاعاتی در مورد اندازه‌گیری عملکرد فیزیکی یا تناسب اندام ندارند.

    به نظر می رسد که مطالعات بهداشتی عمومی و تحقیقات نظارتی باید اقدامات ساده آمادگی جسمانی مانند سرعت پیاده روی خود را علاوه بر BMI در نظر بگیرند ، به عنوان پیش بینی کننده خطرات احتمالی پیامدهای COVID-19 که در نهایت می تواند روشهای پیشگیری بهتری را برای نجات جان افراد فعال کند. ”

    این مطالعه در مجله International Journal of Obesity (یتس و همکاران، 2021).

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x