دسته‌بندی نشده

معرفی کتاب از ایده تا اجرا اثر آری مایسل و نیک زوننبرگ

برای راه اندازی یک استارت آپ به پول زیادی نیاز ندارید. آنچه نیاز دارید توانایی استفاده از ابزارهای موجود برای ایجاد زیر ساخت های قوی و اشتیاق به کشف راه های جدید بهبود خدمات است.

  • معرفی کتاب از ایده تا اجرا

    کتاب از ایده تا اجرا ؛ بهینه سازی، خودکارسازی و برون سپاری در کسب و کار نوشته آری مایسل و نیک زوننبرگ در سال 2016 منتشر شده است و مبتنی بر یک داستان واقعی دو دوست است که یک شبه و بدون هیچ پولی شرکتی تاسیس می کنند که درست یکسال بعد به موفقیت می رسند.

    کتاب از ایده تا اجرا به چالش های هر روزه کارآفرینان هنگام راه اندازی یک استارت آپ می پردازد و گام های لازم به سمت موفقیت را، از تهیه طرح کسب و کار تا استفاده از ابزارهای بهینه سازی عملکرد شرکت، نشان می دهد.

    در این کتاب می‌آموزید که زیرساخت‌ها را می‌توان با ابزارهای موجود نیز ایجاد کرد، اما در هر شرایطی بایستی کیفیت کار در بالاترین سطح خود باشد. از کارمندان پیشرو و باهوش در کسب‌وکار خود استفاده نمایید.

    برای افزایش رشد شرکت از شبکه‌سازی استفاده نمایید، اما این نکته را فراموش نکنید که هر رشدی، چالش‌ها و موانع ساختاری نیز به همراه دارد. از بازخوردهای منفی ناامید نشوید و در عوض سعی کنید که تکنیک‌های جدیدتر و کارآمدتر را برای رضایت مشتری به کار گیرید.

    ازاصلی‌ترین و مهم‌ترین روش برای بهینه‌سازی شرکت می‌توان به این مورد اشاره کرد که رضایت مشتری‌های خود را جلب کرده و آن‌ها را به مشتری‌های همیشگی و وفادار تبدیل کنید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    علاوه بر ارائه خدمات خوب و مورد رضایت مشتری، سعی کنید که مشتریان را به خدمات و محصولات خود وابسته کنید. در نهایت پس از اطمینان از کسب‌وکار خود به فکر سرمایه‌گذاری باشید.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب کواکتیو کوچینگ اثر کیمزی هاوس، کارن کیمزی هاوس، لارا ویتورث

    اگر مایل هستید دیگر نکات اصلی کتاب را به صورت خلاصه بشنوید و در کسب و کار خود آن را پیاده کنید، محصول 365 میکروبوک رابینیا را تهیه کنید. در این پکیج علاوه بر خلاصه صوتی کتاب از ایده تا اجرا به صدها کتاب دیگر نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

    کتاب از ایده تا اجرا برای چه کسانی مناسب است؟

    1. کسانی که تمایل دارند تبلیغی خاص و ماندگار در ذهن برای جذب مشتریان بالقوه ایجاد کنند.
    2. افرادی که مایلند تبلیغات خود را به سود تبدیل کنند.
    3. رهبران کسب و کارهای نوپا و با سابقه
    4. مدیران فروش و متخصصین بازاریابی

    برای راه اندازی یک استارت آپ به پول زیادی نیاز ندارید. آنچه نیاز دارید توانایی استفاده از ابزارهای موجود برای ایجاد زیر ساخت های قوی و اشتیاق به کشف راه های جدید بهبود خدمات است.

    درباره نویسندگان کتاب از ایده تا اجرا

    آری مایسل قبل از ابتلا به بیماری کرون در سال ۲۰۰۶ در املاک و مستغلات مشغول به فعالیت بود. پس از تشخیص بیماری، سیستم بهره‌وری کار کمتر را ایجاد کرد که در کتابش به نام کار کمتر، زندگی بیشتر آن را مفصل توضیح داده است.

    نیک زوننبرگ نیز هشت سال معامله‌گر فعال وال‌استریت بود و بعد به کارآفرینی در حوزه کارایی رو آورد. او اپلیکیشن کالوین اپ را طراحی کرد که افراد را برای برنامه‌ریزی و اشتراک ایده‌ها به هم متصل می‌کند. او و آری مایسل موسسان شرکت کار کمتر هستند.

    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x