رشد و توسعه فردی

معرفی کتاب از بی نظمی تا نظم اثر لیز دیون پورت

ذهن خود را از کار جدا نموده و از زندگی، دوستان و خانواده لذت ببرید! با یک حمام دلپذیر جشن بگیرید و به کارهای موردعلاقه خود بپردازید.

  • کتاب از بی نظمی تا نظم

    نویسنده کتاب «لیز دیون‌پورت»، سیستمی آسان برای نظم و ترتیب دادن کارها و سازمان‌دهی ارائه می‌دهد. اگر در زمان‌های مقرر پروژه‌هایتان را تمام نمی‌کنید، فراموش می‌کنید که به تماس‌های تلفنی جواب دهید و کاغذها را گم می‌کنید، تبدیل به شخصی منظم و منضبط شوید.

    یک فرد شاغل به طور متوسط ​​هر روز 190 وسیله دریافت می کند. این فرد به طور متوسط ​​هر سال 150 ساعت را به دنبال چیزهایی هدر می دهد. 10 ساعت دیگر اضافه کنید و این یک ماه کاری کامل است.

    اگر منظم کرده باشید، می توانید هر سال یک ماه اضافی داشته باشید! فقط فکر کنید اگر سازماندهی کنید چقدر بیشتر می توانید انجام دهید (یا چقدر تعطیلات می توانید داشته باشید).

    بسیاری از ما نوعی سیستم سازماندهی یا، به احتمال زیاد، چندین سیستم داریم. متأسفانه، این سیستم ها همه جانبه نیستند. آنها حفره هایی دارند، چیزهایی که در سیستمی که شما طراحی کرده اید مناسب نیستند یا به حساب نمی آیند.

    وسیله های انباشته شده روی میز شما از حفره هایی در سیستم شما (و همچنین از 190 قطعه اطلاعات ورودی در روز) نشات میگیرند . آنچه شما نیاز دارید یک سیستم سازماندهی فراگیر است. تا زمانی که یک سیستم ساده، شهودی و آسان برای نگهداری نداشته باشید، تلاش برای تمیز کردن میز خود فقط شما را خنثی، خسته و آزار می دهد. و میز شما برای مدت طولانی تمیز نمی ماند.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    یکی از مزایای اصلی داشتن یک سیستم واحد و جامع این است که ما مجبور نیستیم هر روز هزاران تصمیم کوچک بگیریم، مانند “با این تکه کاغذ چه کنم؟” “این را کجا می توانم قرار دهم تا بعداً وقتی به آن نیاز دارم دوباره آن را پیدا کنم؟”

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب تست مارشمالو اثر والتر میشل

    گرفتن 190 مورد از این تصمیمات در هر روز از نظر احساسی و ذهنی خسته کننده است. هنگامی که یک سیستم دارید، می‌دانید که آن تکه‌های کاغذ کجا می‌روند، و فقط قرار دادن آنها در آنجا ضروری است.

    روش های داون پورت برای نظم دهی بیشتر کارها به شما کمک شایانی می‌کند. برای دریافت خلاصه صوتی کتاب از بی نظمی تا نظم و صدها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 365 میکروبوک رابینیا را تهیه کنید.

    بنابراین، همین است. . . شما چی فکر میکنید؟ شدنی است؟ شما شرط می بندید، پس بیایید شروع کنیم و . . .

    درباره نویسنده کتاب از بی نظمی تا نظم

    لیز داون پورت برای هزاران کارمند اداری که از باز کردن کشوهای میز خود می ترسند، امید ایجاد کرده است. او صاحب یک کسب و کار سازماندهی است که به آن Order from Chaos نیز می‌گویند که به افراد، شرکت‌ها، سازمان‌ها، کالج‌ها و ادارات دولتی خدمت می‌کند. او در نیومکزیکو زندگی می کند.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x