رشد و توسعه فردی

معرفی کتاب عادت هشتم اثر استفان کاوی

«عادت هشتم» کتابی است که «استفان کاوی» آن را در ادامه‌ی کتاب موفق و پرفروش «هفت عادت مردمان موثر» نوشته است. در این کتاب با هشتمین عادتی که می‌تواند زندگی‌تان را متحول کند آشنا می‌شوید.

  • معرفی کتاب عادت هشتم اثر استفان کاوی

    کتاب هفت عادت مردمان موثر در سال 1989 منتشر شد، زمانی که زندگی و فعالیت‌های انسانی به اندازه‌ی هزاره‌ی سوم میلادی چندان پیچیده و پرتنش نبود. از آن زمان تا امروز دنیا و آدم‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند. چالش‌هایی که در زندگی و روابط شخصی، در خانواده، در کار و سازمان خود با آن سروکار داریم، ابعاد متفاوتی پیدا کرده است.

    البته این به معنای آن نیست که هفت عادت امروز تاثیری در زندگی ندارد، در واقع هر چه تغییرات بیشتر و چالش‌ها پیچیده‌تر باشد، این عادت‌ها نقش موثرتری پیدا می‌کند.

    در سال 2004 بود که کاوی نیاز جدیدی برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی انسان امروزی احساس کرد. او متوجه شده بود که خواسته‌ی انسان معاصر در دوران جدید، رسیدن به عظمت است. هدف از این عظمت این است که موفق شویم، با شور و اشتیاق کار کنیم و تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

    واقعیت جدید هفت عادت همان چیزی است که کتاب عادت هشتم را خلق کرده است. عادت هشتم این است که بتوانید صدای خود را پیدا کنید و به دیگران هم کنید تا بتوانند صدای‌شان را پیدا کنند. منظور از این صدا همان رده‌های عالی‌تر انگیزه و نبوغ انسانی است که به ذهنیتی متفاوت و مهارت‌های جدیدی نیاز دارد و ابزار و عادت جدیدی می‌خواهد.

    کتاب عادت هشتم می‌تواند خیلی راحت شخصیت و به دنبال آن دنیای‌تان را از این رو به آن رو کند. چیزهایی که کاوی در این کتاب از آن‌ها صحبت می‌کند شاید چندان پیچیده و دشوار نباشد، یا حتی فکر کنیم که پیش از این خودمان هم آن‌ها را می‌دانستیم، اما نکته اینجاست که چقدر از این روش‌ها و راهکارها خارج از فضای ذهنی خود، و در دنیای واقعی استفاده کرده‌ایم.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    اینجاست که کاوی وارد می‌شود و با قلم قدرتمند و کلام نافذ خود وادارمان می‌کند تا یک بار دیگر این فرصت را به خودمان و دنیای اطراف‌مان بدهیم تا به آدم‌های بهتری تبدیل شویم. آموزه‌های کتاب عادت هشتم فقط برای صاحبان تجارت و افراد خاص نوشته نشده است. با انجام تمرینات و ایجاد عادت‌های جدید، پس از مدتی تاثیر این راهکارها را روی زندگی شخصی، اجتماعی و عاطفی خود هم می‌بینید.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب هدیه حال اثر اسپنسر جانسون

    برای دریافت خلاصه صوتی کتاب عادت هشتم و صدها کتابی که هر فرد باید در زندگی خود خوانده باشد، فقط کافیست پکیج 365 میکروبوک رابینیا را تهیه کنید.

    درباره نویسنده کتاب عادت هشتم

    استفان کاوی متولد سال 1932 در آمریکا است. او طی سال‌های فعالیتش به عنوان سخنور و مربی خودپروری، جوایز متعددی برنده شده است. جایزه‌ی کالج توماس مور برای خدمت به بشر، مرد صلح سال 1998، سخنگوی برتر 1999 و کارگزار بین المللی برتر سال 1994 اشاره کرد. همچنین مجله‌ی تایم دکتر استفان کاوی را یکی از 25 آمریکایی موثر معرفی کرده است.

    اولین کتابش «ریشه‌های معنوی روابط بشری» است که آن را در سال 1970 منتشر کرده است. «دفتر تمرین هفت عادت مردمان موفق»، «انسان‌های موثر»، «هفت عادت خانواده‌های کامروا»، «اندیشه‌های روز مردمان موثر»، «7 عادت نوجوانان موفق»، «عادت هشتم»، «زندگی موثر»، «سرعت اعتماد» و «موفقیت در بحران، نتایج قابل پیش‌بینی در زمان‌های غیر قابل پیش‌بینی» از سایر آثار بزرگ این نویسنده هستند.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    صبا دهقانپور

    خوشحالی محصول یه زندگی هدفداره، هدف رو از زندگی‌ بگیری، خوشبختی هم ازش گرفته میشه.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x